TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Is er al iets bekend over Magik 8?
Is er al iets bekend over Magik 8?
Het is alweer enige tijd geleden dat er een Magik-cd van DJ Ti�sto uit is gekomen.
Ik meen trouwens ergens gelezen te hebben dat er voorlopig geen nieuwe cd van Ti�sto komt... Klopt dit?
Maar als deze er komt, moet dit dan weer een live cd zijn zoals Magik 6 & 7??
Zo'n live opname is toch wel speciaal; zeker bij Magik 6 vind ik. Dus wat wij betreft mag het wel weer een live cd worden.
Het nummer van Afterburn - Fratty Boy klinkt op de Magik 6 cd met het publiek op de achtergrond veel beter dan de studio versie vind ik.
Nou ja, hoe dan ook, volgens mij moeten we het voorlopig nog even doen met ISOS 3.
See ya ! 
ergens vaag in mn achter hoofd hoorde ik toen dr tijd ergens dat magik 8 een studio mix gaat worden ???
maar zoiets hoorde ik heel vaag.....
Komt 8 nou echt in Mei uit?
na ISOS 3 mag hij eerst weer leren mixen, of iemand het voor hem laten doen net als 'zijn' producties
| quote: |
| Originally posted by Robert na ISOS 3 mag hij eerst weer leren mixen, of iemand het voor hem laten doen net als 'zijn' producties |
haha lol. nou ik vond isos3 ook een ramp. maar goed over magik gesproken. moet je eens goed luisteren met dat publiek. op een gegeven moment hoor je iemand in de zaal vloeken op magik 6. net zoals bij een andere set van tiesto, daar hoor je ineens iemand roepen: he klootzak.
magik 7 was een ramp omdat hij 'te precies' gemixed was voor een live cd IMO. magik 6 had iets 'ruwere' overgangen wat hem beter maakte. tracklist op 6 is natuurlijk ook beter.
ik zit momenteel niet springend te wachten op magik8.
wtf is er mis met ISOS III, das echt een vet cdtje!!
t gaat toch niet om de exacte overgangen, zoals je zelf al zegt, maar om de sfeer die je cre�ert (cree�ert?) met die nummers... Ik ben van vol vertrouwen dat het weer een mooi cdtje gaat worden.
En over dat roepen, als je naar Push - Universal nation luistert op de Innercity cd, hoor je ook iemand keihard 'HAllooooo' roepen... is wel grappig, maar als je dat nummer dan ergens anders hoort, ga je steeds bij dat stukje Hallooooo denken...
ja indd. k vind die van "he klootzak" wel erg mooi. op magik 6 roept iemand het bij nummer 4 of 5 geloof ik. en volgens mij vloekt diegene nogal luid
wel lullig als je jezelf dan zo terug hoort 
ik vond isos3 gewoon niet fijn. ik mistte de special feeling die ik bij isos 1, een beetje had maar voornamelijk bij isos 2. isos 2 is zoooow fantastisch. maar ja. das een kwestie van smaak. we wachten af....voorlopig ben ik meer in de ban van armin. die kerel moet van zn dubbel cd's eens single cd's maken en dan alleen de meeste vette tracks dr op mikken.
volgens mij hebbie dan een veel betere compilatie dan zijn cd's nu zijn (no offence..) (wat heeft tiesto's magik serie wat armin's 00x serie niet heeft?)
| Originally posted by arjoderoon op een gegeven moment hoor je iemand in de zaal vloeken op magik 6. net zoals bij een andere set van tiesto, daar hoor je ineens iemand roepen: he klootzak. |
nee idd, isos 3 is betreurend, laat um dan maar een studio mix doen, die fouten kunnen gewoon niet imo.
magik 7 en 6 vonk beide wel chill, 5 ook. dat zijn goeie cd's dus laat 8 maarkomen, dan praten we wel verder
groetjes
| Originally posted by Apoptosis Volges my zegt die gozer "GODVERDOMME!!!" en geen "he klootzak" |
Dat maakt zo'n cd ook wel speciaal eigenlijk. Wel stoer dat ze dat er niet uit knippen ofzo. En Magik 8 mag van mij snel komen, goede serie IMO.
| Originally posted by Apoptosis Volges my zegt die gozer "GODVERDOMME!!!" en geen "he klootzak" |
| Originally posted by arjoderoon maar goed. magik 8 mag van mij komen, mits hij weer zo fabuleus goed is als magik 6 (dat lukt hem toch niet, magik 6 is the best ever) en hij er een swik uplifting trance opdondert. nightvision - believin (j&r remix, of die andere ewoke remix toch?) en nog wat van die troep. |
ja i know. maar ik vind het zelf wel lekker nummer. maar dr moeten nog wat nummers gemaakt worden zoals nummer 4 & 5 op magik 6. dat zijn de echte toppers.
maar ja. ik weet het niet. dr zijn wel lekkere trance nummers maar die zal tiesto dr nie opkeilen (sun decade - im alone (mirco de govia remix).
maar ik vind nightvision - believin (j&r remix) wel lekker hoor.
tiesto trouwens ook. die heeft hem gedraaid in zijn set @ 5 years godskitchen????
Er is voorlopig nog niets bekend over een nieuwe release. Er staat in iedergeval niet op de website van tiesto.com
Vind het sowieso een waardeloze website. Maar goed dat is weer een ander verhaal.
| Originally posted by arjoderoon sun decade - im alone (mirco de govia remix) nightvision - believin (j&r remix) |
| Originally posted by Partyhardy! dit zijn beide nummers die NU wel okay zijn maar volgende week bij wij van spreken al niet meer, deze zul je dus ook nooit op een magik cd tegen komen omdat magik cd's tijdloos zijn |
mwoi magik 7 vind ik niet bepaald tijdloos hoor....
k ben benieuwd of er nog wel een magik 8 komt by the way omdat tiesto zn stijl nogal veranderd is...