TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שאלה קטנה


Posted by Djsamorai on Oct-30-2002 18:52:

Dunno שאלה קטנה

טוב יש לי חתימה אבל אין לי מושג איך אני מעלה אותה ככה שאני יוכל לשים אותה קבוע בהודעות שלי
אז בבקשה תסבירו לי !
תודה !


Posted by Djsamorai on Oct-30-2002 19:13:

בדיקה 123


Posted by Djsamorai on Oct-30-2002 19:14:

יששששששששששששששששששששששששששש


Posted by Hell_Copter on Oct-30-2002 19:16:

אתה מעלה את זה לאתר ואז הולך לפרופיל שלך למעלה...
ובחתימה שם
[url]הלינק שלך[/url*]
רק בלי הכוכבית...


Posted by Djsamorai on Oct-30-2002 19:20:

עשיתי את זה רק עם IMG
בימקום
URL
תודה לך אחשלי !


Posted by m0sh on Oct-30-2002 19:42:

תתחדש אח שלייייי


Posted by Djsamorai on Oct-30-2002 19:46:

תודההה )


Posted by NaOren on Oct-30-2002 20:01:

תחדש אחי


Posted by Sniper on Oct-30-2002 20:58:

אהבתי תחתימה אח שלי!!
תתחדש


Posted by HyPeRSoNiC on Oct-30-2002 22:41:

בונא
חתימה עצבנית
תתחדש!!!!!!


Posted by Izzy on Oct-31-2002 05:56:

ya nice sig samorai!
i used to be a huge MK 1-3 fan as a kid... the very first guy i loved to play is scorpion, way back when MK1 came out in the arcades.


Posted by eXeTik on Oct-31-2002 09:20:

סחטן על החתימה, מי עשה?
אבל היא יותר מדי גדולה בגובה, יש פה חוקים לגבי חתימות אתה יודע...


Posted by itamarsan on Oct-31-2002 12:56:

פצצצות של חתימה דפקת אחייי יפה תתחדש


Posted by Djsamorai on Oct-31-2002 14:24:

תודה רבה !
גם אני הייתי משחק הרבה במורטל קומבט !

ואין לי מושג מי עשה לי אותה
שאלתי את חבר שלי עם הוא יודע להכין והוא אמר שהוא מכיר מישהו תותח
אז כניראה הוא עשה


ובקשר לגובהה של החתימה באייזה גובה זה אמור להיות אני יתקן


Posted by luckystrike on Nov-01-2002 11:57:

quote:
Originally posted by Djsamorai
תודה רבה !
גם אני הייתי משחק הרבה במורטל קומבט !

ואין לי מושג מי עשה לי אותה
שאלתי את חבר שלי עם הוא יודע להכין והוא אמר שהוא מכיר מישהו תותח
אז כניראה הוא עשה


ובקשר לגובהה של החתימה באייזה גובה זה אמור להיות אני יתקן


כן אחלה חתימה אחי !!!
ופשוט תוריד את הגובה קצת - אני לא זוכר בדיוק ...

גם לי הורידו את החתימה על גודל
ואני סתם מתעצל להחזיר אותה ...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.