TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שאלה קטנה
שאלה קטנה
טוב יש לי חתימה אבל אין לי מושג איך אני מעלה אותה ככה שאני יוכל לשים אותה קבוע בהודעות שלי
אז בבקשה תסבירו לי !
תודה ! 
בדיקה 123
יששששששששששששששששששששששששששש
אתה מעלה את זה לאתר ואז הולך לפרופיל שלך למעלה...
ובחתימה שם
[url]הלינק שלך[/url*]
רק בלי הכוכבית...
עשיתי את זה רק עם IMG
בימקום
URL
תודה לך אחשלי !
תתחדש אח שלייייי
תודההה
)
תחדש אחי
אהבתי תחתימה אח שלי!!
תתחדש
בונא
חתימה עצבנית
תתחדש!!!!!! 
ya nice sig samorai!
i used to be a huge MK 1-3 fan as a kid... the very first guy i loved to play is scorpion, way back when MK1 came out in the arcades.
סחטן על החתימה, מי עשה?
אבל היא יותר מדי גדולה בגובה, יש פה חוקים לגבי חתימות אתה יודע...
פצצצות של חתימה דפקת אחייי יפה תתחדש
תודה רבה !
גם אני הייתי משחק הרבה במורטל קומבט !
ואין לי מושג מי עשה לי אותה
שאלתי את חבר שלי עם הוא יודע להכין והוא אמר שהוא מכיר מישהו תותח
אז כניראה הוא עשה
ובקשר לגובהה של החתימה באייזה גובה זה אמור להיות אני יתקן
| quote: |
| Originally posted by Djsamorai תודה רבה ! גם אני הייתי משחק הרבה במורטל קומבט ! ואין לי מושג מי עשה לי אותה שאלתי את חבר שלי עם הוא יודע להכין והוא אמר שהוא מכיר מישהו תותח אז כניראה הוא עשה ובקשר לגובהה של החתימה באייזה גובה זה אמור להיות אני יתקן |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.