TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מאמי


Posted by DjChook on Oct-30-2002 22:29:

מאמי

מאמי אה מאמי תפתחי את הרגליים
שבעה מדוכאים... שבעה פלסתינאים...

עכשיו חזרתי מההצגה המחודשת של מאמי

תשמעו, זה פשוט חוויה
גם למי שלא ממש אוהב רוק, זה פשוט מדהים המחזמר - רוק הזה

אורית שחף מהיהודים, מסטולה תחת, איזה קול יש לה תאמינו לי, משהו מטורף

וערן צור, גם כן תותח
והיה גם את מוסקונה (כאילו למי שלא זוכר) ובשביל אלון ימיני ואורן - אבא של דורין

קיצר זה ממש שווה, ההופעה בנמל ת"א ליד ה
TLV
פתחו שם תיאטרון חדש,

אני ממליץ בחום


Posted by m0sh on Oct-31-2002 07:21:

חחחחח


Posted by DjChook on Oct-31-2002 12:03:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחחח


what's so funny ?


Posted by itamarsan on Oct-31-2002 12:51:

חן אצלינו זה היה באסה לקחו את היוד ביתניקים
ניראה אולי אני ילך עם ידידה שלי הוא חולת רוק כמו שאני יודע


Posted by Hell_Copter on Oct-31-2002 13:17:

מה !?!!??!?!!?
לא הבנתי הרבה אבל הבנתי שזה קשור לרוק ולעוד חרא כזה...


Posted by luckystrike on Nov-01-2002 11:47:

Re: מאמי

quote:
Originally posted by DjChook
מאמי אה מאמי תפתחי את הרגליים
שבעה מדוכאים... שבעה פלסתינאים...

עכשיו חזרתי מההצגה המחודשת של מאמי

תשמעו, זה פשוט חוויה
גם למי שלא ממש אוהב רוק, זה פשוט מדהים המחזמר - רוק הזה

אורית שחף מהיהודים, מסטולה תחת, איזה קול יש לה תאמינו לי, משהו מטורף

וערן צור, גם כן תותח
והיה גם את מוסקונה (כאילו למי שלא זוכר) ובשביל אלון ימיני ואורן - אבא של דורין

קיצר זה ממש שווה, ההופעה בנמל ת"א ליד ה
TLV
פתחו שם תיאטרון חדש,

אני ממליץ בחום


כן קראתי על ההופעה הזאת בעיתון
אומרים שהמילים שמה זה ביזיון למדינה ישראל
שקוטלים שם את המדינה והמדיניות שלה
ומהללים את הערבים או משהוא כזה
ככה היה כתוב לפחות ...

בכל אופן אני אוהב את היהודים !
זה בסגנון ?


Posted by DjChook on Nov-01-2002 12:41:

תשמע אולי זה פחות לתקופות שלנו מה שזה מסמל

בכל מקרה יש כל מני תקופות

בהתחלה היא צועקת שצריך מלחמה עם הערבים
הבעל שלה נהיה צמח

כל מני שטויות כאלה

יש המון מסרים פוליטיים, אבל זה לא כזה מוגזם

ההופעה ממש נחמדה ושווה לכל מי שיכול לפתוח את המוח שלו מעבר לטראנס !


Posted by luckystrike on Nov-01-2002 12:58:

quote:
Originally posted by DjChook
תשמע אולי זה פחות לתקופות שלנו מה שזה מסמל

בכל מקרה יש כל מני תקופות

בהתחלה היא צועקת שצריך מלחמה עם הערבים
הבעל שלה נהיה צמח

כל מני שטויות כאלה

יש המון מסרים פוליטיים, אבל זה לא כזה מוגזם

ההופעה ממש נחמדה ושווה לכל מי שיכול לפתוח את המוח שלו מעבר לטראנס !

ואללה אולי נלך ...
עלה לך כסף ?


Posted by DjChook on Nov-01-2002 14:29:

כרטיס עולה 130 שקל

חברה של אח שלי השיגה דרך הבנק כרטיסים בני זונות ב 60

יעני ישבנו בדיוק מול ההופעה
קטלני



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.