TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- detta är så jävla korkat att ni måste läsa det :)
Pages (2): [1] 2 »
detta är så jävla korkat att ni måste läsa det :)
http://www.aftonbladet.se/vss/debat...,220842,00.html
nån som håller med henne? är ju visserligen inte tjej, men detta är fan något av det dummaste jag har hört på länge
idiotiskt.. i det långa loppet har inte tjejer mer utgifter än killar .. de måste t.ex inte köpa rakblad ofta och det är fan inte billigt.. eller kådisar .. 
jag som kille äter mer än tjejer
alltså ska jag ha gratis mat
http://www.donnyadoll.dk/
här kan alla trancekillar köpa självlysande kondomer :P
håller inte me aftonbladetskribenten, även om ja tycker de kan sänka priset på ob/bindor
avdrag på deklarationen? tsss tsss
u wish
| quote: |
| Originally posted by Glorie http://www.donnyadoll.dk/ här kan alla trancekillar köpa självlysande kondomer :P |
haha
nix killen, dom kan du lämna hemma 
fixa såna här bara 

lol @ reveal! klockren!
glöm fumlet med om lamppan ska va tänd eller släckt osv...här har vi svaret på problemet 
| Originally posted by reveal jag som kille äter mer än tjejer alltså ska jag ha gratis mat |
Precis som jag
Re: haha
| Originally posted by Glorie nix killen, dom kan du lämna hemma ![]() fixa såna här bara ![]() |
Självlysande kondomer ? ? ... va ballt...som att ha en glowstick på ...., va grymt 
UTAN SVÄRORD 
usch va fula ord du anv hysterix
--------------
Vizay, good one 
fortsättning: http://www.aftonbladet.se/vss/kvinn...,221521,00.html
”Det är ingen som tvingar någon kille att raka sig. Du behöver som kille inte raka dig. Men en tjej kan ju inte strunta i mensen. Ska dom gå med blodiga trosor som luktar?"
hmm.. detta argumentet brister lite. tror nog att de flesta män anser rakning som viktigt. det gör jag iaf..
| Originally posted by n0bben- ”Det är ingen som tvingar någon kille att raka sig. Du behöver som kille inte raka dig. Men en tjej kan ju inte strunta i mensen. Ska dom gå med blodiga trosor som luktar?" hmm.. detta argumentet brister lite. tror nog att de flesta män anser rakning som viktigt. det gör jag iaf.. |
Eller ska alla va tomte varje år kanske ?...
/ Steve
| Originally posted by dj_hysterix Självlysande kondomer ? ? ... fan va ballt...som att ha en glowstick på kuken, fyfan va grymt |
Asså Shiiiiit!!
Fan va ja hatar trångsynta feminister!!
Å kvinnoförnedrande reklam!? Vafan!? Stick här i från din skata!
| Problemet är ju att det är kvinnor som har mens och inte män. Hade det varit ombytta roller hade bindor och tamponger varit helt gratis. |
Problemet är ju att det är kvinnor som har mens och inte män. Hade det varit ombytta roller hade bindor och tamponger varit helt gratis. |

ujuj... börjar bli lite djupt. jag måste hålla med kvinn:sen lite, men inte fullt. sänka priserna kanske, men gratis... tvek. jag menar, 50 000 är jävligt mycke för lite "avancerat papper". de e nästan så att man kan få en båt för de.
| Problemet är ju att det är kvinnor som har mens och inte män. Hade det varit ombytta roller hade bindor och tamponger varit helt gratis. |
så att ge en anledning varför dom inte skulle va billigare än vanligt?
)
| Originally posted by [nils] ujuj... börjar bli lite djupt. jag måste hålla med kvinn:sen lite, men inte fullt. sänka priserna kanske, men gratis... tvek. jag menar, 50 000 är jävligt mycke för lite "avancerat papper". de e nästan så att man kan få en båt för de. de tror ja också faktiskt, lr iaf redigt prisänkta. i dagens samhälle så ligger männen i ett bättre läge än de flesta kvinnorna. ett solklart exempel är juh lönerna. män får oftast mer för samma jobb etc. etc. haha, täk o ha mens... så att ge en anledning varför dom inte skulle va billigare än vanligt? |
Va ingen som gav respons på något av mina argument... antar att det var för att ni inte hade några?
män och kvinnor ÄR olika, man har helt olika behov
i det långa loppet jämnar det ut sig
det är många saker som är för- respektive nackdelar med att vara antingen kvinna eller man...
tex lever kvinnor i genomsnitt längre än män... hur ska vi göra detta rättvisare?
klassiskt svenskt att man måste få allt gratis
visst, det är möjligt att det kanske faktiskt är upptrissade priser etc... men det gäller jäkligt många saker isf, jämfört med tex tyskland är nästan allting mkt dyrare här
och det där med att reklamen är utformad på ett visst sätt: det är för att den bevisligen fungerar... och en kvalificerad gissning är att det är kvinnor som köper dessa produkter
och således är det kvinnorna som "går på" reklamen...
om saker ska subventioneras tas pengarna in via skatt... det vill säga alla måste vara med och betala bindorna... det är jag inte intresserad av... då kan man räkna upp massvis med saker "som måste vara gratis" och det slutar med att ingen betalar nånting alls, staten står för allt... (sovjet någon?)
nej, vissa feminister fattar tydligen inte vad feminism är för något
| Originally posted by reveal tex lever kvinnor i genomsnitt längre än män... hur ska vi göra detta rättvisare?´ |
och det där med att reklamen är utformad på ett visst sätt: det är för att den bevisligen fungerar... och en kvalificerad gissning är att det är kvinnor som köper dessa produkter och således är det kvinnorna som "går på" reklamen... |
man måste köpa de dyra..asså always å libresse..annars fyller d ingen funktioN!
| Originally posted by Glorie ....pröva själv! |

hoohoho
ob = tampong
säg inte att du inte visste det... då dör ja av skratt asså
hehehhehehhe
killar, tsssss tssss
| Originally posted by mindshooter matvanor kan vi mer eller mindre kontrollera...mens går inte att kontrollera mer än med p-piller som har bi-effekter... |