TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- vart framme och mixat igen
vart framme och mixat igen
jaa s� vare dags igen....f�r en lite mer lyckad mix �n den senaste enligt min mening iaf 
Ladda hem
enda som blev lite keff va b�rjan d�r jag fick klippa bort en del i efterhand pga ett skumt j�cla skrapljud som typ gav h�rselskador s� ni f�r leva med att det kommer ig�ng ganska direkt 
tracklist:
1: Blank & Jones - Desire (accuface remix)
2: Yoda - Definetly (Dj scot project remix)
3: Riva - Time is the healer (Armin van Buuren remix)
4: Apoptygma Berzerk - Kathys song (Ferry corsten remix)
5: Signum - Coming on strong (S.H.O.K.K. remix)
6: Essential dj team - We hate to rock (Essential hardhouse mix)
7: Gouryella - Ligaya (Airbase remix)
8: Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Dj scot project remix)
9: Shane 54 - To late to turn (Armin van Buuren remix)
just ja ett varningens ord...den �r lite d�ligt justerad p� EQ'n s� det �r v�ldigt mycket diskant i vissa l�tar (speciellt kathys song)...akta �ronen
�h weee
f�r ja ta den? har inte ens h�rt alla l�tar...
visste inte att du kunde mixa 
jaja klart du f�r ta den...alla f�r...d�rf�r jag la ut den h�r....s� att alla kan reviewa � sen ge kritik s� jag kan mixa �nnu b�ttre till n�sta g�ng 
� tjae...kan v�l mixa okey iaf...har spelat ungef�r 2 m�nader nu tror jag om jag inte r�knar fel
| quote: |
| Originally posted by Vizay jaja klart du f�r ta den...alla f�r...d�rf�r jag la ut den h�r....s� att alla kan reviewa � sen ge kritik s� jag kan mixa �nnu b�ttre till n�sta g�ng ![]() � tjae...kan v�l mixa okey iaf...har spelat ungef�r 2 m�nader nu tror jag om jag inte r�knar fel |

| Originally posted by Endre laddar nu.....och om du tar 2 m�nader som du har lirat h�r minus 51 m�nader f�r du min tid ![]() |
hmmmm kanske bara e jag som e seg men jag h�nger inte riktigt med p� vad du f�rs�ker s�ga endre 
| Originally posted by reveal minus 49 m�nader? det var ju l�nge |

ok, har lyssnat...hmmm...det �r najs, men vissa av l�tarna matchar inte med varandra, men vem bryr sig? 
| Originally posted by Endre ok, har lyssnat...hmmm...det �r najs, men vissa av l�tarna matchar inte med varandra, men vem bryr sig? ![]() |

k�r du med cd eller vinyl? Om du k�r med vinyl s� skulle jag g�rna veta vart du fick tag i Avb remixarna 
btw, n�n som vet vart man kan ladda upp sina mixar?
Myplay.com kanske?
jag k�r cd s� tji fick du 
fast de e lite ballt f�r f�rsta l�ten �r en vinylutg�va br�nd s� de l�ter som den spelas fr�n vinyl 
| Originally posted by Dj_ExOn Myplay.com kanske? |
Activated: Ja, det har jag f�r mig? Kolla..
det gick inte 
| Originally posted by Dj_ExOn Activated: Ja, det har jag f�r mig? Kolla.. |
skumt? sett n�ra g�ra det p� t.nu?
fan, helt klart en fin mix. l�tvalet var mycket intressant. fast, jag �r inte s�ker p� att den h�r mixen �r b�ttre �n den f�rsta.. lr ja vet inte.. men iaf.. det var en riktigt sk�n "atmo h�jare" i v�xlingen emellan apoptygma berzek och signum l�tarna. det l�t riktigt fr�ckt, tyckte jag. energi kicker. tummen upp. mycket h�rligt med brooklyn bounce tracken. minnen
forts�tt s�! (EQ va lite konstig som sagt...
)
hehe.....de e nog en av mina favorit�verg�ngar....lyckades f� det att l�ta r�tt bra.....men jag har kommit p� att jag kanske har lite f�r mycket energi l�tar � f�r lite lugnare l�tar....m�ste ju l�ta publiken vila lite ....eller? 
va tycker ni andra....ska man blaffa p� f�r allt va man e v�rd eller sl�nga in inte all f�r energiska l�tar emellan�t? 
[edit]
f�rsta mixen mellan desire och definetly vart keff h�rde jag just 
| Originally posted by Vizay hehe.....de e nog en av mina favorit�verg�ngar....lyckades f� det att l�ta r�tt bra.....men jag har kommit p� att jag kanske har lite f�r mycket energi l�tar � f�r lite lugnare l�tar....m�ste ju l�ta publiken vila lite ....eller? ![]() va tycker ni andra....ska man blaffa p� f�r allt va man e v�rd eller sl�nga in inte all f�r energiska l�tar emellan�t? ![]() |

men jag t��nkte mig inte lugn snabb lugn snabb varannan om utan snarare sl�nga in n�n r�tt soft l�t i settet som inte e totalt vild...ja menar vem kan st� still till coming on strong lixom....jag kan ju medela att jag hoppade runt som en galning h�r hemma till den 
men p� det hela s� gillar jag mer energistilen...sl�nga ut s� mycket energi man bara kan i ett set...problemet e bara att om man b�rjar dra iv�g energiska l�tar s� m�ste man antingen forts�tta s� hela setet eller trappa ner f�rsiktigt.....va d�rf�r f�rsta de vart lite keff mellan definetly och desire....lite f�r olika helt enkelt 
[edit]
just ja ska passa p� att fr�ga.....tycker ni att det g�r n�tt om en dj sl�nger ut en gammal men bra l�t mitt i ett set?