TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Meest ondergewaardeerde tunes van 2002
Meest ondergewaardeerde tunes van 2002
Wat zijn jullie meest ondergewaardeerde (wat een woord) van 2002? Dus tunes die bijna nooit iemand noemt of nooit iemand iemand draait maar toch zeker wel het vermelden waard zijn?
Hier zijn de mijne:
Airbase - Genie. Airbase.....
Above & Beyond - Walk on water. Goeie vocals en melody
Hemstock & Jennings -Crimson Soil. Heel uplifting
Jordan & Baker - Explode. Geen standaard trance plaatje, maar wel goed
Walt G vs Exciter - Contact (Showtek remix). Love this one
Voodoo & Serano - Loaded. Wauw, deze is echt
maar ik heb hier nog NOOIT iemand over gehoord. Als je hem nog niet hebt, get it!
Ambush vs The Phools Inc - Assymetric (alle 3 de mixen)
deze plaat kwam ik laatst nog een paar x tegen in de afgeprijse bakken....onbegrijpelijk
Re: Meest ondergewaardeerde tunes van 2002
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy Above & Beyond - Walk on water. Goeie vocals en melody |

Sven Wittekind - Test Signal (Braindead EP)
Alleen nog gehoord toen ik hem aan bellie gaf op Base in your F#ce....echt super beukplaat maar nergens nog gehoord....heel vreemd...
Stamina - Skywalker!!!!!!
Naar myn mening ��n van de ALLERBESTE nrs van dit jaar!! en k luister er op dit moment naar 
Dariush - Ira (Original Mix)
Hebbik ook weinig over gehoord vink wel super plaatje met zwaar relaxte sound
en wat d88 we van: tenth planet - walk on water? k hou van die beat + de vocals. en euhm. sun decade - im alone (mirco de govia vocal remix) mennn ik ga bijna huilen als ik die vocals hoor. zoo onwijs ontroerend....!
Ondergewaardeerd... hmmm... dan zou ik es in me platenbakken moeten gaan zoeken... maar daar heb ik weinig zin in met me arm in deze staat...
Maar ik weet er wel 1tje... Ehmmm... Mistique - Freedom (insolent bass mix)
Grtz!
wat hebbie gedaan met je arm??? teveel bezig geweest met jezelf omdat het zusje van Zip dr arm uit dr kom heeft?? 
Neej, ik dacht wat zij heeft wil ik ook en heb dus maar even een ongeluk gehad vandaag waardoor nu ook mijn arm stuk is...
1 voordeel, ik krijg morgen ziekenbezoek van een zeker iemand
Ahum... BACK ON TOPIC! 
zielig hoor. beetje het slachtoffer spelen om bezoek te krijgen van een zeker iemand 
maar goed. nog meer ondergewaardeerde tunes hiero?
| Originally posted by Cosmic Guy Wat zijn jullie meest ondergewaardeerde (wat een woord) van 2002? Dus tunes die bijna nooit iemand noemt of nooit iemand iemand draait maar toch zeker wel het vermelden waard zijn? Airbase - Genie. Airbase..... |

| Originally posted by Access Maaruh ... vrij ondergewaardeerd: Dreamcatcher - Twisted (Riva Dub) Eigelijk nog niemand over gehoord |

wat tunes waar ik weinig mensen over hoor / hoorde:
Green Court - Silent Heart (club mix)
tukan - when you hear the silence (original extended mix)
dito - sky (original club mix)
Re: Meest ondergewaardeerde tunes van 2002
| Originally posted by Cosmic Guy Walt G vs Exciter - Contact (Showtek remix). Love this one |
Re: Re: Meest ondergewaardeerde tunes van 2002
| Originally posted by Shadow Is inderdaad een superplaat. Ken ��n van de jongens die het gemaakt heeft. Maar dat is niet de enige reden dat ik het zo'n goeie plaat vind, hij is gewoon goed. Cosmic Gate draaide het nummer ook twee weken geleden in hun set, was wel lachen. Trouwens, het is Walt vs Zero-Gi als ik het goed heb. |
Die gast heeft wel talent. Ik zou ook wel trots zijn als Cosmic Gate mijn plaat zou draaien
Ambush vs Phools Inc. - Assymetric
Chester Beatty & Shufflemaster - LSD
ik snap nog steeds niet dat dit geen hitje is geworden
wat een coole plaat!
| Originally posted by DJ_Siesta Ambush vs Phools Inc. - Assymetric |
Ik vond 4 strings - into the night ooit een goede plaat, echter doordat ie met die nikstoevoegende stem als radio-edit zo achterlijk veel werd gedraaid op de radio kan ik nu wel spugen op die plaat.
Ik vind zelf: soms is het wel is goed als platen ondergewaardeerd blijven.
ja, walt heeft zeker talent. Heb hem al een paar keer live mogen aanschouwen als showtek (dat doet hij samen met zijn broertje) en dat was echt super. Is niet helemaal mijn soort muziek, net iets te hard, maar vond het toch wel gaaf.
Ik ben ook wel eens met hem wezen stappen in de Zino en daar kwamen echt een heleboel platen voorbij die van hem waren (hij werkt nl samen met marcel woods die in de zino draait). Lijkt me zo'n kikke gevoel, dat je een hele zaal uit zijn dak ziet gaan op jouw platen.Maar voor mij zal dit helaas altijd een droom blijven. Maar vind het nu al leuk als ik zijn plaat voorbij hoor komen bij bv een Cosmic Gate.
Cherry Moon Trax � Gatecrasher, nooit ergens gehoord en ik vind het een superplaat..