TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Armin van Buuren Live @ Club Eau, 7 timmars set
Armin van Buuren Live @ Club Eau, 7 timmars set
Massa cred till memento aka DJ Berocca som just har uppat Armin van Buuren Live@Club Eau som �r ett 7 timmars set med kungen
fr�n 2002-10-26
Bara att g� in p� mitt vanliga TA Sweden FTP konto � ta hem...
Totalt 556Mb p� tre filer...
(Har du inte konto uppgifterna s� fr�ga mig via PM eller ICQ)
Klicka H�R f�r att se track list...
Nu ska jag sj�lv b�rja lyssna p� det....
M� de smaka / Steve
Ooh, gosse om jag har letat efter detta set. Dom tog ned det fr�n audiobeats och innan kunde jag inte tanka det... Tack som faan Steve!!
Mkt bra set imo....b�sta av armin p� l�nge, gillar n�r han lirar
bonzaiprylar i kombination med progressive ist�llet f�r enbart
uplifting som blir fett trist i l�ngden.
Steve, *mwaaaaah mwaaah*
h�h�
Fick det av Rebel9 ig�r! J�vligt grymt set!! Jag lyssnade p� den live ox� n�r den var!
Vilken j�vla k�nsla!
J�vligt sjysst steve, tankar hem just nu 
mycket bra set som sagt =)
ett av de b�sta set jag h�rt p� senare tid.
tog en titt p� tracklisten du l�nkade till steve och m�rkte att det f�rekom n�gra fel som jag t�nkte r�tta till f�r er som vill ha en full�ndad tracklist.
l�t 46 ska vara V-One - Dead Cities (Force Mass Motion remix)
l�t 53 ska vara Umek - Gatex (Armin van Buuren remix)
l�t 66 ska vara S.O. Project - Direct Dizko (Original Mix)
![]()
Tack s� mycke! =D
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 mycket bra set som sagt =) ett av de b�sta set jag h�rt p� senare tid. tog en titt p� tracklisten du l�nkade till steve och m�rkte att det f�rekom n�gra fel som jag t�nkte r�tta till f�r er som vill ha en full�ndad tracklist. l�t 46 ska vara V-One - Dead Cities (Force Mass Motion remix) l�t 53 ska vara Umek - Gatex (Armin van Buuren remix) l�t 66 ska vara S.O. Project - Direct Dizko (Original Mix) |
| Originally posted by SteveTranz4ever En till grejj p� listan som m�ste g�ras innan jag d�r: Se Armin Van |
detta �r ren lyx 

satt � lyssnade p� dom fyra f�rsta timmarna n�r dom s�nde live....j�vla sjyst tryck iaf 
Helt klart ett av dom b�sta seten p� l�nge
ok, ni som nu lyssnat p� denna
�r det v�rt att dra hem den? (antar att det �r det
)
Hej SteveTranz4ever, vill du bli min kompis? 
har messat dig p� icq 
| Originally posted by reveal ok, ni som nu lyssnat p� denna �r det v�rt att dra hem den? (antar att det �r det ) |
| Originally posted by RebeL9 l�t 53 ska vara Umek - Gatex (Armin van Buuren remix) |