TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מידע מסווג !!!!! לא קשור לטראנס !!!!
Pages (2): [1] 2 »
מידע מסווג !!!!! לא קשור לטראנס !!!!
WOOOOOOOOOOOT !!!
אנשים לא תאמינו - אולי חלק מכם זה לא מענין
אותם אז שילכו לאכול דוגלי בינתיים !
קיצר - משינה מתאחדים !!!!!!
WOOOOT !!!
מ-ש-י-נ-ה !!!
עדיין לא שיחררו את המידע לרדיו וכאלה כי עכשיו
הם רק מתחילים לעבוד על המופע איחוד !!!
חבר שלי מהצבא - אבא שלו חלק מהמארגים של הענין
והוא ישיג לי הנחה !
הם מתאחדים ל - 6 הופעות !!!
הבנתי שהראשונה תהיה במרץ בקיסריה !!!!
WOOOOPY
אני בטוח יהיה שם אני חולה על משינה
אלקטרוני זה ברור הכי טוב אבל מעבר לזה
מקום שני נראה לי משינה ! איך אהבתי אותם פעם יא אללה !
קיצר חוץ מקיסריה הבנתי שיהיה גם בפארק הירקון ובבלומפילד
ואני לא זוכר את שלושת האחרים
מי יבוא ?
OMG

נשמע נחמד ביותר
יש למשינה הרבה שירים טובים
מתי זה יוצא בערך?
וזה רק להופעות איחוד או עוד דברים?
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter נשמע נחמד ביותר יש למשינה הרבה שירים טובים מתי זה יוצא בערך? וזה רק להופעות איחוד או עוד דברים? |

אני לא מאמין
אם אתה צודק אז אני וחבר שלי תותחים
דיברנו לפני איזה חצי שנה על זה שמשינה צריכים להתאחד כי הם הלהקה הכי טובה איי פעם והתחלנו לדבר על כמה כסף אנשים ישלמו בשביל זה ובלה בלה בלה
יווווו
פארק הירקון - מרחק הליכה מהבית
I'M THERE !
וואי וואי, איחודים שליטה, משינה שליטה, הייתי בהופעת איחוד של כוות לפני שנה... היה אדיר
| quote: |
| Originally posted by oDrori וואי וואי, איחודים שליטה, משינה שליטה, הייתי בהופעת איחוד של כוות לפני שנה... היה אדיר |
זייייייןןןןןןןןןןןן
יווווואו איך אני מת עליהם!!!!!
בליינד אני הולך עם אחותי
היא הייתה שרופה על משינה בשנות הטיפש עשרה שלה
אני זוכר פעם היינו בחדר האטום במלחמת המפרץ ובדיוק היה תוכנית עם משינה
ואחותי כזה פתאום
"יוווו אני חייבת להקליט משינה!!!!"
אבא שלי כזה
"שום דבר אזעקה משוגעת איזה להקליט!!"
קיצר עשר דקות ככה היא שיגעה אותנו חחחחח זה היה קטע לספרים
| quote: |
| Originally posted by Scorchio בליינד אני הולך עם אחותי היא הייתה שרופה על משינה בשנות הטיפש עשרה שלה אני זוכר פעם היינו בחדר האטום במלחמת המפרץ ובדיוק היה תוכנית עם משינה ואחותי כזה פתאום "יוווו אני חייבת להקליט משינה!!!!" אבא שלי כזה "שום דבר אזעקה משוגעת איזה להקליט!!" קיצר עשר דקות ככה היא שיגעה אותנו חחחחח זה היה קטע לספרים |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike יא אלללללה אבל עד מרץ !!! איזה בעסה יש עוד פול זמן בכל אופן - צריך לעשות כושר לקראת ההופעה בירקון למה כדי להיות שורה ראשונה צריך להיות סוס אחושרמוטה ! אני זוכר בירקון בהופעה האחרונה אח שלי היה שורה ראשונה וראו אותו בטלוויזיה הוא אמר לי שהוא הלך איזה 4 פעמים מכות שם ... |
ווואייי זה יכול להיות מעוללהה לאוהבי הרוק השקט
עם תוכל להודיע מתייי זה יקרה אני ישמח
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter חחחחחח ללכת מכות כדי להגיע שורה ראשונה פצוע? מה הקטע!? |

יש לי חבר מעריץ שרוף שלהם, בטח הוא ישתגע שאני יספר לו את זה...
תאמת שאני לא אוהב אותם כ"כ אני אוהב כמה שירים שלהם וזהו
| quote: |
| Originally posted by Sniper תאמת שאני לא אוהב אותם כ"כ אני אוהב כמה שירים שלהם וזהו |
טוב אבל הם היול להקה שמלא אהבו אותם אז עם זה באמת יהיה ההופעת איחוד זאת אז זה יהיה משהו מיוחד מאוד
| quote: |
| Originally posted by NaOren ככה אני בנושא אביב גפן אני יכול לשמוע את השירים שלו כל היום אבל הוא בנאדם אידיוט |
| quote: |
| Originally posted by itamarsan ווואייי זה יכול להיות מעוללהה לאוהבי הרוק השקט עם תוכל להודיע מתייי זה יקרה אני ישמח |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אתמול אניזוכר יצאתי החוצה מהדיסקוטק לשתות קצת בסבבה בחוץ וישבתי שם עם איזה אחד שלא הכרתי קיצר הוא מתחיל לעשות לי רק היהודים וזה.. עוד מעט ישימו היהודים ואז תהיה באמת מסיבה וכאלה זיוני שכל ![]() קיצר התחלתי לדבר איתו על זה והכל ואז שמעתי ליט'ל אינדוסטרי ואמרתי לו מצטער אחי הטראק קורא לי.... הוא אמר לא נורא עוד כמה דקות יהיה היהודים וזה יקרא לי והוא צדק... חמש דקות אחר כך היה אלה מה אני מנסה להגיד... אנשים כאלה יהיו שם!! |
וואי יש להם את זה !!!!
אם יהיה לי עם מי ללכת ניראה לי שאני ילך
פשוט תותחים !
אני לא משתגע על מוסיקה ישראלית!!
חוןץ מטראנס ישראלי שהוא שולט!!
למרות שביום העצמאות שהיו חגיגות בגבעתיים הם הופיעו והיה נחמד
אבל לא צריך להגזים!!!!!
| quote: |
| Originally posted by itamarsan פייי רועיי איפה היית אחיי??? ורגע זה היה אותה רחבה ששמו את הטראק ואת היהודים? |
| quote: |
| Originally posted by itamarsan פייי רועיי איפה היית אחיי??? ורגע זה היה אותה רחבה ששמו את הטראק ואת היהודים? |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter עמק 51 אחי ואין שם רחבות... אז שמים את כל הזבל עם הדברים הטובים.... לפחות היה שם מור אנד מור בסוף... מזה הציל את המצב |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.