TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מידע מסווג !!!!! לא קשור לטראנס !!!!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by luckystrike on Nov-01-2002 11:50:

Dog Running מידע מסווג !!!!! לא קשור לטראנס !!!!

WOOOOOOOOOOOT !!!

אנשים לא תאמינו - אולי חלק מכם זה לא מענין
אותם אז שילכו לאכול דוגלי בינתיים !

קיצר - משינה מתאחדים !!!!!!
WOOOOT !!!
מ-ש-י-נ-ה !!!

עדיין לא שיחררו את המידע לרדיו וכאלה כי עכשיו
הם רק מתחילים לעבוד על המופע איחוד !!!
חבר שלי מהצבא - אבא שלו חלק מהמארגים של הענין
והוא ישיג לי הנחה !
הם מתאחדים ל - 6 הופעות !!!

הבנתי שהראשונה תהיה במרץ בקיסריה !!!!
WOOOOPY
אני בטוח יהיה שם אני חולה על משינה
אלקטרוני זה ברור הכי טוב אבל מעבר לזה
מקום שני נראה לי משינה ! איך אהבתי אותם פעם יא אללה !

קיצר חוץ מקיסריה הבנתי שיהיה גם בפארק הירקון ובבלומפילד
ואני לא זוכר את שלושת האחרים

מי יבוא ?


Posted by m0sh on Nov-01-2002 12:03:

OMG


Posted by Hell_Copter on Nov-01-2002 12:06:

נשמע נחמד ביותר
יש למשינה הרבה שירים טובים

מתי זה יוצא בערך?
וזה רק להופעות איחוד או עוד דברים?


Posted by luckystrike on Nov-01-2002 12:12:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
נשמע נחמד ביותר
יש למשינה הרבה שירים טובים

מתי זה יוצא בערך?
וזה רק להופעות איחוד או עוד דברים?

לפי מה שהבנתי זה רק ל 6 הופעות
אבל לך תדע !

הם בטח גם יעשו כמה שירים חדשים לכבוד העינין !

משינה תותחים !!!
הייתי בהופעה בסיבוב פרידה והיה ענק ...


Posted by DjChook on Nov-01-2002 12:33:

אני לא מאמין

אם אתה צודק אז אני וחבר שלי תותחים

דיברנו לפני איזה חצי שנה על זה שמשינה צריכים להתאחד כי הם הלהקה הכי טובה איי פעם והתחלנו לדבר על כמה כסף אנשים ישלמו בשביל זה ובלה בלה בלה


יווווו
פארק הירקון - מרחק הליכה מהבית

I'M THERE !


Posted by oDrori on Nov-01-2002 14:17:

וואי וואי, איחודים שליטה, משינה שליטה, הייתי בהופעת איחוד של כוות לפני שנה... היה אדיר


Posted by Hell_Copter on Nov-01-2002 16:14:

quote:
Originally posted by oDrori
וואי וואי, איחודים שליטה, משינה שליטה, הייתי בהופעת איחוד של כוות לפני שנה... היה אדיר


אז אתה פוגי המשוגע
ראיתי את הסרט שהיה בערוץ 3 והספיק לי


Posted by NaOren on Nov-01-2002 16:22:

זייייייןןןןןןןןןןןן

יווווואו איך אני מת עליהם!!!!!


Posted by Scorchio on Nov-01-2002 19:15:

בליינד אני הולך עם אחותי
היא הייתה שרופה על משינה בשנות הטיפש עשרה שלה
אני זוכר פעם היינו בחדר האטום במלחמת המפרץ ובדיוק היה תוכנית עם משינה
ואחותי כזה פתאום
"יוווו אני חייבת להקליט משינה!!!!"
אבא שלי כזה
"שום דבר אזעקה משוגעת איזה להקליט!!"

קיצר עשר דקות ככה היא שיגעה אותנו חחחחח זה היה קטע לספרים


Posted by luckystrike on Nov-01-2002 19:56:

quote:
Originally posted by Scorchio
בליינד אני הולך עם אחותי
היא הייתה שרופה על משינה בשנות הטיפש עשרה שלה
אני זוכר פעם היינו בחדר האטום במלחמת המפרץ ובדיוק היה תוכנית עם משינה
ואחותי כזה פתאום
"יוווו אני חייבת להקליט משינה!!!!"
אבא שלי כזה
"שום דבר אזעקה משוגעת איזה להקליט!!"

קיצר עשר דקות ככה היא שיגעה אותנו חחחחח זה היה קטע לספרים


יא אלללללה אבל עד מרץ !!!
איזה בעסה יש עוד פול זמן

בכל אופן - צריך לעשות כושר לקראת ההופעה בירקון למה כדי להיות
שורה ראשונה צריך להיות סוס אחושרמוטה !
אני זוכר בירקון בהופעה האחרונה אח שלי היה שורה ראשונה
וראו אותו בטלוויזיה הוא אמר לי שהוא הלך
איזה 4 פעמים מכות שם ...


Posted by Hell_Copter on Nov-01-2002 20:11:

quote:
Originally posted by luckystrike
יא אלללללה אבל עד מרץ !!!
איזה בעסה יש עוד פול זמן

בכל אופן - צריך לעשות כושר לקראת ההופעה בירקון למה כדי להיות
שורה ראשונה צריך להיות סוס אחושרמוטה !
אני זוכר בירקון בהופעה האחרונה אח שלי היה שורה ראשונה
וראו אותו בטלוויזיה הוא אמר לי שהוא הלך
איזה 4 פעמים מכות שם ...


חחחחחח ללכת מכות כדי להגיע שורה ראשונה פצוע?
מה הקטע!?


Posted by itamarsan on Nov-01-2002 20:36:

ווואייי זה יכול להיות מעוללהה לאוהבי הרוק השקט
עם תוכל להודיע מתייי זה יקרה אני ישמח


Posted by oDrori on Nov-01-2002 21:20:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחח ללכת מכות כדי להגיע שורה ראשונה פצוע?
מה הקטע!?

המטרה מקדשת תאמצעים
Well, for some...


Posted by coby on Nov-02-2002 11:47:

יש לי חבר מעריץ שרוף שלהם, בטח הוא ישתגע שאני יספר לו את זה...


Posted by Sniper on Nov-02-2002 12:05:

תאמת שאני לא אוהב אותם כ"כ אני אוהב כמה שירים שלהם וזהו


Posted by NaOren on Nov-02-2002 12:26:

quote:
Originally posted by Sniper
תאמת שאני לא אוהב אותם כ"כ אני אוהב כמה שירים שלהם וזהו


ככה אני בנושא אביב גפן
אני יכול לשמוע את השירים שלו כל היום
אבל הוא בנאדם אידיוט


Posted by itamarsan on Nov-02-2002 13:04:

טוב אבל הם היול להקה שמלא אהבו אותם אז עם זה באמת יהיה ההופעת איחוד זאת אז זה יהיה משהו מיוחד מאוד


Posted by Sniper on Nov-02-2002 13:31:

quote:
Originally posted by NaOren
ככה אני בנושא אביב גפן
אני יכול לשמוע את השירים שלו כל היום
אבל הוא בנאדם אידיוט



חחח גם אני ככה.. עם אצל אביב גפן יש לו כמה שירים טובים וזהו
ואיתמר אני לא אמרתי שההופעה לא תיהיה טובה.. להפך לדעתי היא תיהיה מפציצה


Posted by Hell_Copter on Nov-02-2002 13:33:

quote:
Originally posted by itamarsan
ווואייי זה יכול להיות מעוללהה לאוהבי הרוק השקט
עם תוכל להודיע מתייי זה יקרה אני ישמח


אתמול אניזוכר יצאתי החוצה מהדיסקוטק לשתות קצת בסבבה בחוץ וישבתי שם עם איזה אחד שלא הכרתי
קיצר הוא מתחיל לעשות לי רק היהודים וזה.. עוד מעט ישימו היהודים ואז תהיה באמת מסיבה
וכאלה זיוני שכל
קיצר התחלתי לדבר איתו על זה והכל ואז שמעתי ליט'ל אינדוסטרי ואמרתי לו מצטער אחי הטראק קורא לי.... הוא אמר לא נורא עוד כמה דקות יהיה היהודים וזה יקרא לי
והוא צדק... חמש דקות אחר כך היה אלה
מה אני מנסה להגיד... אנשים כאלה יהיו שם!!


Posted by itamarsan on Nov-03-2002 18:48:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתמול אניזוכר יצאתי החוצה מהדיסקוטק לשתות קצת בסבבה בחוץ וישבתי שם עם איזה אחד שלא הכרתי
קיצר הוא מתחיל לעשות לי רק היהודים וזה.. עוד מעט ישימו היהודים ואז תהיה באמת מסיבה
וכאלה זיוני שכל
קיצר התחלתי לדבר איתו על זה והכל ואז שמעתי ליט'ל אינדוסטרי ואמרתי לו מצטער אחי הטראק קורא לי.... הוא אמר לא נורא עוד כמה דקות יהיה היהודים וזה יקרא לי
והוא צדק... חמש דקות אחר כך היה אלה
מה אני מנסה להגיד... אנשים כאלה יהיו שם!!

פייי רועיי איפה היית אחיי???
ורגע זה היה אותה רחבה ששמו את הטראק ואת היהודים?


Posted by Djsamorai on Nov-03-2002 18:59:

וואי יש להם את זה !!!!
אם יהיה לי עם מי ללכת ניראה לי שאני ילך
פשוט תותחים !


Posted by AnthemFreak on Nov-03-2002 20:50:

אני לא משתגע על מוסיקה ישראלית!!
חוןץ מטראנס ישראלי שהוא שולט!!
למרות שביום העצמאות שהיו חגיגות בגבעתיים הם הופיעו והיה נחמד
אבל לא צריך להגזים!!!!!


Posted by Sniper on Nov-03-2002 21:18:

quote:
Originally posted by itamarsan
פייי רועיי איפה היית אחיי???
ורגע זה היה אותה רחבה ששמו את הטראק ואת היהודים?


זה היה בעמק ואללה היה כיף חבל על הזמן
גם לא היה כ"כ הרבה שירים ישראליים
כאילו היה היהודים ולפני זה כמה מיקסים מסברס וזהו
היה ממש ממש ממש ממש כיף
עכשיו שאני חושב על זה
הציון שלי עלה ל
9.5/10


Posted by Hell_Copter on Nov-04-2002 11:55:

quote:
Originally posted by itamarsan
פייי רועיי איפה היית אחיי???
ורגע זה היה אותה רחבה ששמו את הטראק ואת היהודים?


עמק 51 אחי
ואין שם רחבות... אז שמים את כל הזבל עם הדברים הטובים....
לפחות היה שם מור אנד מור בסוף... מזה הציל את המצב


Posted by Sniper on Nov-04-2002 13:26:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
עמק 51 אחי
ואין שם רחבות... אז שמים את כל הזבל עם הדברים הטובים....
לפחות היה שם מור אנד מור בסוף... מזה הציל את המצב


חבל לך על הזמן ואללה נהנתי היה קטעים שהיה מוזיקה קצת מסריחה כמו בהתחלה
אבל נהנתי מכל דקה עם המוזיקה גם שהיה רוק ואני לא כ"כ אוהב אתזה
אבל זה היה ממש כיףףףף פנאנייייי


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.