TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Idols !!! Whahaha
Pages (3): [1] 2 3 »
Idols !!! Whahaha
Zat wat te zappe toen ik dit tege kwam ... (Nu op RTL4)
Twas al meteen raak, werd 'n wijfie (na behoorlijk lelijk zinge) gruwelijk hard de grond hard ingestamd ... mooi man !!!
Wat 'n humor eigelijk, sommige mense kenne echt gewoon nie zinge !!! ([edit]Maar sommige wel
[/edit])En toch probere
(bewonder wel hun lef, zou 't zelf nie doen
)
Gaarne jullie meningen 
[edit]Zitte wel wat chickies tusse
[/edit]
http://www.rtl.nl/shows/idols/home/
(om te huilen zo slecht)
Ik lag me te pletter. Net zo erg als de Engelse versie 
http://www.popstarsonline.net/video....xml?videoid=23
Die met die bloemetjes bloes en bloemetjes broek hahahaha.....
Ik was aan het zappen en dacht .... Wat is dit !!
En die jury lag dubbel !!
ik heb een vriendin die hieraan mee wou doen, iedereen hoopte dat ze echt mee zou doen, want ze kan ABSOLUUT niet zingen, maar denkt zelf van wel.
Als ze dan had meegedaan was ze eens flink op dr bek gegaan en hadden we dr eens flink kunnen uitlachen 
er hebben zich ook iets van 7000 mensen aangemeld, en al die 7000 mensen moeten gekeurd worden. uiteindelijk moeten er 5 overblijven en dan moet het publiek gaan stemmen
ik heb al wel stukjes gezien, en het is wel hilarisch, heel mooi hoe ze de grond in geboord worden
Dat meisje dat Alanis Morissette deed had een lekkere stem
| quote: |
| Originally posted by jploveparade Dat meisje dat Alanis Morissette deed had een lekkere stem |
Indonesische moeder, Nederlandse vader...
The perfect combination 
| Originally posted by Smirnoff Niet alleen haar stem was lekker !! Maar da's mijn persoonlijke mening |

Geweldig genoten
Lekker jointje erbij en een vette lachkick hierom krijgen,supahgeslaagt:P
| Originally posted by stevesimon die gast man die dat nummer van Frank Sinatra nadeed |
Hij kreeg een mooie bal 
Blij!
Hmmm... ik heb weer wat gemist geloof ik...
Ik vind het gewoon zielig hoe mensen zichzelf zo voor schut kunnen zetten.
Neem je jezelf nog wel serieus dan ?
Die jury konden gewoon soms hun lach niet inhouden, geweldig!
Zeggen ze: "Vind je dat je mooi kunt zingen?". "Ja", antwoord die gast. "Nou, dan verschillen we van mening. Dag".
Of:"Heb je een microfoon en taperecordeer thuis?" "Nee". "Dat dacht ik al, anders was je hier nooit gekomen".
Ik heb erg gelachen. Vooral die Sinatra gast inderdaad, wat een figuur.....
weer wat kinderdromen keihard de grond in geboord
mooi programma
haha, wanneer komt dat programma dan op tv?
lijkt me wel grappig! 
Ik vind het eigenlijk best wel lullig.....
Heb je zangles genomen enz...... en dan zeggen ze daar effe dat het niks is en dat het nooit wat zal worden.
Best lullig toch 
| Originally posted by Smirnoff Ik vind het eigenlijk best wel lullig..... Heb je zangles genomen enz...... en dan zeggen ze daar effe dat het niks is en dat het nooit wat zal worden. Best lullig toch |
| Originally posted by Valhalla Ik vind het gewoon zielig hoe mensen zichzelf zo voor schut kunnen zetten. Neem je jezelf nog wel serieus dan ? |
Hhaa die gast die My way zong was echt te grappig. Gewoon zijn kleren en hoe die daar stond te zingen! haha!
Hij durft wel. Ik ga daar niet in een Hawa� shirtje staan. Kan je een half jaar niet meer in het openbaar!
ik zit hier echt tranen met tuiten te lachen 
en echt, doe ik normaal niet gauw, maar het werkt gewoon op mijn lachspieren. bovendien, ze worden niet in de zeik genomen, ze laten zichzelf in de zeik zetten. 
Dat leuke Indonesische meisje dat Alanis Morissette deed:
VIDEO:
http://www.rtl.nl/system/media/html...o_template.html