TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אנשים שבטח לא תהיה להם בחורה בזמן הקרוב


Posted by oDrori on Nov-02-2002 16:41:

אנשים שבטח לא תהיה להם בחורה בזמן הקרוב

חשבתי להעלות את הטרד הזה אחרי שראיתי ברק בישראל את הבחור מדנה מודאן -
Look my eye
What I'm say
פחחחח... מסכן האיש הוא גם היה קרציה רצינית, ספק אם יהיה לו דייט לפני הניתוח הפלסטי....

וגם עופר ניסים אבל זה לא יפה...


Posted by DjChook on Nov-02-2002 16:55:

Look at my eyes.... See my lips moving... Can you feel the magic in the air... Kiss me....

TA TA TA TA TA TA TA


(No more rain - Chook's vocal remix)


Posted by m0sh on Nov-02-2002 18:01:

אה עודד?


Posted by itamarsan on Nov-02-2002 18:25:

quote:
Originally posted by DjChook
Look at my eyes.... See my lips moving... Can you feel the magic in the air... Kiss me....

TA TA TA TA TA TA TA


(No more rain - Chook's vocal remix)

אני לא מבין למה הוא עושה את זה מול המצלמה אולי באמת הוא כזה או שאולי הוא סתם עושה את זה אי אפשר לדעת


Posted by eXeTik on Nov-02-2002 18:42:

חחחחחחחחחחחחחח

כן, ראיתי את זה בתוכית של דנה מודן
איך נשפחתי מצחוק
אשכרה התחלתי להתגלגל מצחוק

לבוא ביציאה כזאת מול מצלמות ובחורה שבחיים שלך לא ראית... אלוהים, צריך להיות אחוש שרוט! אולי זה אח של אריאל או משהו


Posted by oDrori on Nov-02-2002 20:17:

quote:
Originally posted by eXeTik
חחחחחחחחחחחחחח

כן, ראיתי את זה בתוכית של דנה מודן
איך נשפחתי מצחוק
אשכרה התחלתי להתגלגל מצחוק

לבוא ביציאה כזאת מול מצלמות ובחורה שבחיים שלך לא ראית... אלוהים, צריך להיות אחוש שרוט! אולי זה אח של אריאל או משהו


Possible


Posted by AnthemFreak on Nov-02-2002 21:15:

חחחחחח
יאאלהה איזה מצחיק זה היה הקטע הזה!
נשפכתי

מה הבן אדם חשב לעצמו?? שהוא רומנטיקן??? שזה מה שעושה את זה אצל נשים!?!?!?!!!
טמבל


Posted by m0sh on Nov-02-2002 21:17:

לא הבנתי מה הוא עשה


Posted by oDrori on Nov-02-2002 21:42:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לא הבנתי מה הוא עשה


בתוכנית של דנה מודאן הם שלחו שני אנשים לדייט, והוא היה כזההההההה נודניק נדבק לדייט שלו, שתה קצת ובסוף הם חוזרים לדירה שלה, והוא מתחיל לדבר באנגלית כזאת עילגת
Look my eye
What I'm say
והיא מתקנת אותו ולא קולטת מה הוא רוצה ממנה (קיבינימאט הבחור מתחיל לדבר אנגלית ועוד איזה) ואז הוא בא לנשק אותה והיא מה שנקרא, "מפנה לו לחי"


Posted by Sniper on Nov-02-2002 21:42:

quote:
Originally posted by AnthemFreak
חחחחחח
יאאלהה איזה מצחיק זה היה הקטע הזה!
נשפכתי

מה הבן אדם חשב לעצמו?? שהוא רומנטיקן??? שזה מה שעושה את זה אצל נשים!?!?!?!!!
טמבל


LOL


Posted by m0sh on Nov-02-2002 23:03:

חחח איזה דביל


Posted by Hell_Copter on Nov-03-2002 13:35:

מממממממ.. אוקיי


Posted by HyPeRSoNiC on Nov-03-2002 14:17:

שלא נדבר על זה שעוד דקות לפני זה, הוא הציע לה לנסוע איתו לאילת!!!!!
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


Posted by itamarsan on Nov-03-2002 18:44:

תשמעו ככה זה זה מזכיר לי שפעם חבר שלי התחיל עם איזו מישהי בטי אל וי ומה זה מכוערררתתתתת דומה לנעל בחיי בקיצור הוא כול הערב הוא ניסה לנשק אותה ולא הצליח והיא לא רוצה והוא מנסה עוד ועוד ועוד עד שבסוף הוא בא ואומר לנו
שמעו היא לא זורממתת ............


Posted by eXeTik on Nov-03-2002 19:17:

quote:
Originally posted by itamarsan
תשמעו ככה זה זה מזכיר לי שפעם חבר שלי התחיל עם איזו מישהי בטי אל וי ומה זה מכוערררתתתתת דומה לנעל בחיי בקיצור הוא כול הערב הוא ניסה לנשק אותה ולא הצליח והיא לא רוצה והוא מנסה עוד ועוד ועוד עד שבסוף הוא בא ואומר לנו
שמעו היא לא זורממתת ............


פחחחחחחחחחחחח
אהבתי...

אההה- ובקשר לעופר ניסים
הייתי יורד לו רק כדי לקבל חצי מהכישרון שיש לבנאדם
במחשבה שניה... הוא זקן
אני אוהב אותם צעירים

בני 14-16, כוזונים בלבד נא להתקשר ל
051-342352
או שלא...


Posted by oDrori on Nov-03-2002 20:46:

quote:
Originally posted by eXeTik
במחשבה שניה... הוא זקן
אני אוהב אותם צעירים

בני 14-16, כוזונים בלבד נא להתקשר ל
051-342352
או שלא...


איזה קטע אחי!!!!!! אני אוטוטו בן 16!!!! וקבל את זה - אני מה זה אוהב למצוץ!!!!! וואי יש מצב שאתה מגיע למפגש?


Posted by itamarsan on Nov-03-2002 21:07:

quote:
Originally posted by oDrori
איזה קטע אחי!!!!!! אני אוטוטו בן 16!!!! וקבל את זה - אני מה זה אוהב למצוץ!!!!! וואי יש מצב שאתה מגיע למפגש?

ואאאלללה אחי כול הכבוד לך אני מעריך אותך


Posted by Sniper on Nov-03-2002 21:44:

quote:
Originally posted by eXeTik
פחחחחחחחחחחחח
אהבתי...

אההה- ובקשר לעופר ניסים
הייתי יורד לו רק כדי לקבל חצי מהכישרון שיש לבנאדם
במחשבה שניה... הוא זקן
אני אוהב אותם צעירים

בני 14-16, כוזונים בלבד נא להתקשר ל
051-342352
או שלא...



חחחחחחחחחחחח


Posted by m0sh on Nov-03-2002 21:46:

טווווווווווווווווב


Posted by Hell_Copter on Nov-04-2002 11:58:

quote:
Originally posted by oDrori
איזה קטע אחי!!!!!! אני אוטוטו בן 16!!!! וקבל את זה - אני מה זה אוהב למצוץ!!!!! וואי יש מצב שאתה מגיע למפגש?


אני רק רוצה לדעת איזה שטיפת מוח עושים לכם בקיבוץ!!!!!
תרגיע את עצמך


Posted by oDrori on Nov-04-2002 12:54:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני רק רוצה לדעת איזה שטיפת מוח עושים לכם בקיבוץ!!!!!
תרגיע את עצמך


I would rather speak into a mic, please


Posted by Hell_Copter on Nov-04-2002 13:04:

quote:
Originally posted by oDrori
I would rather speak into a mic, please


על אנשים כמוך המציאו את המשפט בוא דבר למיקרופון


Posted by oDrori on Nov-04-2002 13:12:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
על אנשים כמוך המציאו את המשפט בוא דבר למיקרופון


תפיסה איטית אחי


ד"א , דיבור במיקרופון הוא טובה


Posted by Hell_Copter on Nov-04-2002 13:22:

quote:
Originally posted by oDrori
תפיסה איטית אחי


ד"א , דיבור במיקרופון הוא טובה


תפסתי את זה מהתחלה
רק רציתי לציין...
ודיבור במיקרופון זה לא טוב... זה עושה טוב
אבל לא נרחיב יותר


Posted by oDrori on Nov-04-2002 13:26:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
תפסתי את זה מהתחלה
רק רציתי לציין...
ודיבור במיקרופון זה לא טוב... זה עושה טוב
אבל לא נרחיב יותר


ראסמי



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.