TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- nämen va har hänt med mtv...021102


Posted by MiB on Nov-02-2002 19:57:

nämen va har hänt med mtv

satt o zappade lite o tryckte i mig en pizza... o va ser man på mtv dance chart...

sinead o connor - troy (push remix)

inte ofta =) börjar dom lära sig tro...man kan ju hoppas...


Posted by dj_hysterix on Nov-02-2002 22:10:

det enda som jag tittar på MTV är The Dancefloor Chart och The Osbournes (jävligt kul). Annars så suger mtv som fan...

ah..en gång intervjuvade dom Ferry Corsten, Carl Cox och Jay Joy


Posted by Virus on Nov-02-2002 22:17:

Re: nämen va har hänt med mtv...021102

quote:
Originally posted by MiB
satt o zappade lite o tryckte i mig en pizza... o va ser man på mtv dance chart...

sinead o connor - troy (push remix)

inte ofta =) börjar dom lära sig tro...man kan ju hoppas...


Jag såg också den på MTV. Men även fast det var Pushremixen så stod det bara Sinead O'Connor - Troy.


Posted by MiB on Nov-02-2002 22:27:

Re: Re: nämen va har hänt med mtv...021102

quote:
Originally posted by King of Clubs
Jag såg också den på MTV. Men även fast det var Pushremixen så stod det bara Sinead O'Connor - Troy.


jupp... han borde fått lite creds... =))

nä tebax till matrix o sen rambo 2 hehe...


Posted by mindshooter on Nov-02-2002 23:31:

Re: Re: nämen va har hänt med mtv...021102

quote:
Originally posted by King of Clubs
Jag såg också den på MTV. Men även fast det var Pushremixen så stod det bara Sinead O'Connor - Troy.


Jag lackar på sånt...samma sak med en Corsten mix som gick..va juh helt annorlunda än originalet och ändå stod det inte att det var hans mix...


Posted by reveal on Nov-03-2002 01:47:

spana in tråden "Trance på mtv"

trevligt att det dyker upp lite gjutna låtar på tv


Posted by reveal on Nov-03-2002 01:48:

Re: Re: Re: nämen va har hänt med mtv...021102

quote:
Originally posted by mindshooter
Jag lackar på sånt...samma sak med en Corsten mix som gick..va juh helt annorlunda än originalet och ändå stod det inte att det var hans mix...


var det Roger Goode - In The Beginning? för jag tänkte på samma sak som du angående den nämligen


Posted by Amnezia on Nov-03-2002 12:24:

lyckades pricka in det me....fick ju till å me se skymtar av både Carl cox, Tim Deluxe, Darren Emersson och Eric Morillo..
går ju nästan framåt för denna kanal...


Posted by MiB on Nov-03-2002 13:30:

Re: Re: Re: Re: nämen va har hänt med mtv...021102

quote:
Originally posted by reveal
var det Roger Goode - In The Beginning? för jag tänkte på samma sak som du angående den nämligen


japp det va den =)) tänkte på det oxå när jag hörde den


Posted by MiB on Nov-15-2002 22:53:

wow såg dust.wav nu på mtv partyzone (2002-11-15 kl 23:45)

och hör & häpna... det stod (Armin Van Buuren Remix) hehe.. sist jag såg den stod det inte det har jag för mig =)


Posted by ExOn on Nov-18-2002 08:20:

quote:
Originally posted by MiB
wow såg dust.wav nu på mtv partyzone (2002-11-15 kl 23:45)

och hör & häpna... det stod (Armin Van Buuren Remix) hehe.. sist jag såg den stod det inte det har jag för mig =)


såg det samma... fan att brudarna alltid alltid ska vara så jävla fula!


Posted by SteveTranz4ever on Nov-19-2002 11:28:

Kom å tänka på detta när jag såg en thread på trance.nu
MTV EMA 2002
När pierce brosnan kom in för att ge ut nåt pris så lira dom ferry corsten's punk och sen var det en del annat också
Da HOol - Wankers on duty
Dirty Vegas - Days GO By
Solid Sessions - Janeiro
typ....

Rätt coolt ändå


Posted by reveal on Nov-19-2002 15:29:

nån mer än jag som har sett reklamen på ztv som inleds med bilder med tiesto från TE2002? inte för att jag vet om det ens en gång är reklam för nåt speciellt, eller om det bara är en sån där "allmän" reklam för ztv, men rätt coolt att de har med live-bilder från TE2002


Posted by MiB on Dec-13-2002 18:26:

2002-12-13 MTV =)

=)))

energy 52 - cafe del mar (marco v remix) woho.. =)


Posted by Glorie on Dec-14-2002 21:18:

Party Hat

d har ett program på mtv som heter Morning Glorie

(jaa jaaaa, ja vet att d stavas Glory)


Posted by reveal on Dec-14-2002 21:38:

quote:
Originally posted by Glorie
d har ett program på mtv som heter Morning Glorie

(jaa jaaaa, ja vet att d stavas Glory)


vet du vad "morning glory" betyder?


Posted by Glorie on Dec-14-2002 21:40:

Party Hat

d klart ja vet



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.