TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- nämen va har hänt med mtv...021102
nämen va har hänt med mtv
satt o zappade lite o tryckte i mig en pizza... o va ser man på mtv dance chart...
sinead o connor - troy (push remix)
inte ofta =) börjar dom lära sig tro...man kan ju hoppas... 
det enda som jag tittar på MTV är The Dancefloor Chart och The Osbournes (jävligt kul)
. Annars så suger mtv som fan...
ah..en gång intervjuvade dom Ferry Corsten, Carl Cox och Jay Joy 
Re: nämen va har hänt med mtv...021102
| quote: |
| Originally posted by MiB satt o zappade lite o tryckte i mig en pizza... o va ser man på mtv dance chart... sinead o connor - troy (push remix) inte ofta =) börjar dom lära sig tro...man kan ju hoppas... |
Re: Re: nämen va har hänt med mtv...021102
| quote: |
| Originally posted by King of Clubs Jag såg också den på MTV. Men även fast det var Pushremixen så stod det bara Sinead O'Connor - Troy. |
Re: Re: nämen va har hänt med mtv...021102
| quote: |
| Originally posted by King of Clubs Jag såg också den på MTV. Men även fast det var Pushremixen så stod det bara Sinead O'Connor - Troy. |
spana in tråden "Trance på mtv" 
trevligt att det dyker upp lite gjutna låtar på tv 
Re: Re: Re: nämen va har hänt med mtv...021102
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Jag lackar på sånt...samma sak med en Corsten mix som gick..va juh helt annorlunda än originalet och ändå stod det inte att det var hans mix... |
lyckades pricka in det me....fick ju till å me se skymtar av både Carl cox, Tim Deluxe, Darren Emersson och Eric Morillo..
går ju nästan framåt för denna kanal...
Re: Re: Re: Re: nämen va har hänt med mtv...021102
| quote: |
| Originally posted by reveal var det Roger Goode - In The Beginning? för jag tänkte på samma sak som du angående den nämligen |
wow såg dust.wav nu på mtv partyzone (2002-11-15 kl 23:45)
och hör & häpna... det stod (Armin Van Buuren Remix) hehe.. sist jag såg den stod det inte det har jag för mig =)
| quote: |
| Originally posted by MiB wow såg dust.wav nu på mtv partyzone (2002-11-15 kl 23:45) och hör & häpna... det stod (Armin Van Buuren Remix) hehe.. sist jag såg den stod det inte det har jag för mig =) |
Kom å tänka på detta när jag såg en thread på trance.nu
MTV EMA 2002
När pierce brosnan kom in för att ge ut nåt pris så lira dom ferry corsten's punk och sen var det en del annat också
Da HOol - Wankers on duty
Dirty Vegas - Days GO By
Solid Sessions - Janeiro
typ....
Rätt coolt ändå
nån mer än jag som har sett reklamen på ztv som inleds med bilder med tiesto från TE2002? inte för att jag vet om det ens en gång är reklam för nåt speciellt, eller om det bara är en sån där "allmän" reklam för ztv, men rätt coolt att de har med live-bilder från TE2002 
2002-12-13 MTV =)
=)))
energy 52 - cafe del mar (marco v remix) woho.. =)
d har ett program på mtv som heter Morning Glorie

(jaa jaaaa, ja vet att d stavas Glory) 
| quote: |
| Originally posted by Glorie d har ett program på mtv som heter Morning Glorie ![]() (jaa jaaaa, ja vet att d stavas Glory) |
d klart ja vet 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.