TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מה השיטה שלך ?!?
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Djsamorai on Nov-02-2002 20:08:

Smiley DJ מה השיטה שלך ?!?

אולי כבר היה טרד כזה

אבל כל מי שעושה כאן מיקסים

אולי יסביר איך הוא עושה אותם בידיוק ?


הקוונה היא איך כל אחד מימכם מעביר שיר

אני מאמין שלכל אחד יש שיטה שונה


וזה קצת (הרבה ) יעזור לי


Posted by oDrori on Nov-02-2002 20:21:

לא רק שלכל אחד יש שיטה שונה, יש לו גם שיטה שונה בין כל 2 שירים אחי... לא כזה פשוט.

יש כל מיני דרכים, הראשונה שהשתמשתי בה היא אחרי הביטמאטצ', עם סידים, לתת לשניהם לזרום עם הבאסים למטה בטראק הנכנס ופשוט לעשות סוואפ בקיקים, תוך קיק אחד לגמרי להוריד את הבאס ביוצא ולהרים בנכנס, ואז לתת להם להתנגן את שהיוצא מסתיים. עד כמה שזה יישמע אולי קל מדי ולא "מומחה" מספיק, זה נשמע בסיידר גמור.


Posted by Djsamorai on Nov-02-2002 20:24:

מממממ...

הבנתי פחות או יותר

ואיך אני אמור לדעת איזה מיקס מומלץ לעשות בין טראטק לטראק ?

לפי מה ?


Posted by YuVaL on Nov-02-2002 20:30:

quote:
Originally posted by Djsamorai
מממממ...

הבנתי פחות או יותר

ואיך אני אמור לדעת איזה מיקס מומלץ לעשות בין טראטק לטראק ?

לפי מה ?


לפי הסאונד של הטראק
אם יש באס חזק חלש
עוצמה שלו
HARD / UPLIFTING
זה תלוי


Posted by oDrori on Nov-02-2002 20:42:

quote:
Originally posted by Djsamorai
מממממ...

הבנתי פחות או יותר

ואיך אני אמור לדעת איזה מיקס מומלץ לעשות בין טראטק לטראק ?

לפי מה ?


אין דפוסים קבועים למיקסוס...
"מומלץ"
זה ע"י אדם אחד, זה שונה בין דיג'יי לדיג'יי ומוסכמות נועדו לשבירה בכל מקרה. עם הנסיון לומדים אחי, באמת שלא כדאי לך לעצב לעצמך סטנדרטים לפי אחרים.


Posted by Djsamorai on Nov-02-2002 20:46:

quote:
Originally posted by oDrori
אין דפוסים קבועים למיקסוס...
"מומלץ"
זה ע"י אדם אחד, זה שונה בין דיג'יי לדיג'יי ומוסכמות נועדו לשבירה בכל מקרה. עם הנסיון לומדים אחי, באמת שלא כדאי לך לעצב לעצמך סטנדרטים לפי אחרים.


לא סטנדרטים !

טיפים

שאני יוכל לילמוד מהם מבין ?


Posted by oDrori on Nov-02-2002 20:58:

קולט אותךך אחי אני פשוט אומר שהכי טוב זה למצוא ציוד לעבוד עליו ולהתחיל להתאמן... כל מקרה, בד"כ בטראנס אנשים מכניסים בהדרגה, גם עם הווליום, גם עם הבאס את הטראק הנכנס, תוך כדי שהם מוציאים בהדרגה, גם עם הווליום, גם עם הבאס את היוצא...
אם אני מבין מה פחות או יותר אתה שואל


Posted by NyKoN on Nov-02-2002 21:07:

ארמ
אני משתמש בשיטה של להוריד את הבאס כשמעבירים ואז ברגע הנכון להחזיר אותו לאט לאט

זה נשמע בסדר גמור


Posted by AnthemFreak on Nov-02-2002 21:11:

קנו לי ציוד לפני איזה יומיים!!!
ואני די מתקשה בקטע של המהירות!!!
זכרתי שזה יותר קל!!
כאילו זה רק יומיים כן, אבל אני זוכר פעם הייתי עושה את זה הרבה יותר טוב!
אני זוכר משהו אמר לי פעם, וזאת שיטה די של מתחילים... שאתה צריך לראות איזה קיק קודם לשני ואז לפי הקיק הראשון רואים שהטראק מהיר יותר
אז מאיטים אותו בחצי כאילו
-5%
ואז רואים מה קורה ואז בוחרים לפי חצאים
כאילו 2 וחצי
או 7 וחצי
ככה
למרות שזה שיטה די מפגרת למה בדרך כלל אם אתה נשאר באותו סגנון אז המהירות די קרובה ולא מגיעה להפרשים של 7 וחצי אחוזים!!!!

הכי טוב לפי השמיעה
אני מנחש שלאט לאט ני ישתפר ויהיה טיאסטו הבא


Posted by oDrori on Nov-02-2002 21:14:

quote:
Originally posted by AnthemFreak
קנו לי ציוד לפני איזה יומיים!!!
ואני די מתקשה בקטע של המהירות!!!
זכרתי שזה יותר קל!!
כאילו זה רק יומיים כן, אבל אני זוכר פעם הייתי עושה את זה הרבה יותר טוב!
אני זוכר משהו אמר לי פעם, וזאת שיטה די של מתחילים... שאתה צריך לראות איזה קיק קודם לשני ואז לפי הקיק הראשון רואים שהטראק מהיר יותר
אז מאיטים אותו בחצי כאילו
-5%
ואז רואים מה קורה ואז בוחרים לפי חצאים
כאילו 2 וחצי
או 7 וחצי
ככה
למרות שזה שיטה די מפגרת למה בדרך כלל אם אתה נשאר באותו סגנון אז המהירות די קרובה ולא מגיעה להפרשים של 7 וחצי אחוזים!!!!

הכי טוב לפי השמיעה
אני מנחש שלאט לאט ני ישתפר ויהיה טיאסטו הבא


בהצלחה אחי אני בקרוב חוזר למקסס אחרי כמה חודשים טובים... השיטה שלך באמת הייתה שיטה טובה להתחיל איתה (זאת שיטה לביטמיקס, נראה לי הוא התכוון למקסוס עצמו) אבל לא יודע... שנאתי לעשות אותה אז הייתי יותר סלקטיבי בקשר לכמה אחוזים אני יורד


Posted by AnthemFreak on Nov-02-2002 21:21:

למי שיש את הפיוניר 100......
אני לא בטוח אבל אני מרגיש את זה לפעמים במיקס!!!
שאני עושה את האפקט
JET
המהירות מתפקששת לי.. ואז יש בלאגן למה הביטמיקס לא טוב!!!
כאילו אני עושה סיבוב על הגלגל עם הג'ט ואז כזה ה מתחיל להתבלגן ואני בדקתי אם המהירות מתאימה בלי הג'ט
זה קורה למשהו פה???


Posted by DJ-Kreing^^ on Nov-02-2002 21:26:

אני לא כל כך יכול לתת לך טיפים, כי אני גם דיי מתחיל בזה אבל אני עושה את זה ככה:
אני מחכה שהשיר יעבור את העליה שלו ויתחיל האאוטרו
בדיוק כשמתחיל האוטרו אני מתחיל להכניס את השיר השני אבל בלי באסים
בעקרון לאוטרו של כל שיר יש תבנית כזאת
בהתחלה יורדים הסינטים, אחרי זה הבאסים ונשארים הקיקים עד הסוף של השיר
(לפחות ככה זה ברוב הטראנסים)
ברגע שמתקרבת הנקודה שהבאסים עומדים לרדת אז מתחיל להעלות את הבאסים של השיר השני
ואז אתה מתחיל להוריד את הווליום של השיר הראשון וגם להוריד לו את הבאס כדי שישמעו פחות את הקיקים שנשארים
המממ וזהו!

אבל יש עוד מלאאאאאאא דרכים לעשות את זה
למשל ביט מאצ' זה כשאתה מתמרן ומחליף בין הטראקים כשהקיקים בדיוק באותה המהירות והם משתלבים אחד בשני.

לסיכום משפט חוכמה:
all u have to do is practice!


Posted by Sniper on Nov-02-2002 21:41:

השיטת מיקסוס של צח ממש טובה לדעתי
תשאל אותו הוא יסביר לך


Posted by HyPeRSoNiC on Nov-03-2002 14:27:

אני משתמש גם בשיטה של צח...............

שיטה חבל על הזמן!!! היא מתאימה כמעט לכל טראק, והמיקסים יוצאים חבל על הזמן!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by Sniper on Nov-03-2002 14:32:

אורן אתה מתכוון על זאת עם התבנית??
תאמת שאני יותר מישתמש בקטע שלקראת הסוף נגיד יש את הברייק ואז ניגמרת המלודיה אז אני מכניס ישר אחרי הברייק את המידים ואז טרבלים לאט לאט
ולבסוף את הבאסים כמובן שגם אני עושה ביטמאצ' ככה זה יוצא לפעמים טוב לפעמים לא למרות שאין לי ציוד אבל שאני מישתמש אצל חבר שלי אז יוצא בן זונה:]]


Posted by HyPeRSoNiC on Nov-03-2002 14:37:

quote:
Originally posted by Sniper
אורן אתה מתכוון על זאת עם התבנית??
תאמת שאני יותר מישתמש בקטע שלקראת הסוף נגיד יש את הברייק ואז ניגמרת המלודיה אז אני מכניס ישר אחרי הברייק את המידים ואז טרבלים לאט לאט
ולבסוף את הבאסים כמובן שגם אני עושה ביטמאצ' ככה זה יוצא לפעמים טוב לפעמים לא למרות שאין לי ציוד אבל שאני מישתמש אצל חבר שלי אז יוצא בן זונה:]]



נו כן..... ככה אני עושה בדרך כלל
זאת לא השיטה של צח????


Posted by Sniper on Nov-03-2002 14:42:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
נו כן..... ככה אני עושה בדרך כלל
זאת לא השיטה של צח????



ממממ אני חושב שכן אבל לצח יוצאים מיקסים בני זונות
יש לו תטאצ' הזה


Posted by HyPeRSoNiC on Nov-03-2002 14:45:

quote:
Originally posted by Sniper
ממממ אני חושב שכן אבל לצח יוצאים מיקסים בני זונות
יש לו תטאצ' הזה


אני צריך לשמוע אותו בהזדמנות........


Posted by Hell_Copter on Nov-03-2002 14:47:

quote:
Originally posted by Sniper
ממממ אני חושב שכן אבל לצח יוצאים מיקסים בני זונות
יש לו תטאצ' הזה


התחנפויות לצח לא יעזרו לך פה


Posted by Sniper on Nov-03-2002 14:54:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
התחנפויות לצח לא יעזרו לך פה


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

לא מתחנף אחייי פשוט אני אוהב תשיטה שלו בינתיים שמעתי כמה מיקסים שלו ואהבתי תמיקסוסוסוסוסוסוסוסוס


Posted by Djsamorai on Nov-03-2002 18:57:

תודה לכולם !!


אבל אולי תסבירו ת'שיטה של צח ?


Posted by Vortex_SA on Nov-03-2002 22:07:

השיטה הזו לא נראית לי כל כך, כי אין לך נקודת הסתמכות, אם אתה מוריד את הבסים והמידים והטרבל לפני הכניסה אתה לא ממש יכול לדעת אם אתה מכוון לקצב או לא... השיטה שלי היא כזאת, אבל היא מתאימה רק לי וצריך קצת זריזות ידיים כדי לעשות אותה:
1. תיאום ביטים, נגיד שהביטים מתואמים כבר, בכל טראק בסידי או בפטיפון כמעט בלתי אפשרי לעשות תאום מוחלט, לכן השלב הזה יהיה כל הזמן, יענו כל הזמן לסדר ביטים עם עליות ירידות קטנות בפיטש
2. בכניסה שתכננתי אני זורק את הטראק ומתחיל לנגן אותו, בשלב הזה אני כבר יודע תוך כמה זמן אני צריך לעשות כיוון של הפיטש וכמה כיוון אני צריך לעשות
3. אני מעלה את הטראק בערך לרבע מהווליום, כשהבס מונמך קצת (אם אני מוריד עד הסוף אז יש בעיות עם הכניסה של הבאסים, אבל זה שונה ממיקסר למיקסר) חשוב לאמר שכל העלאה או שינוי שאני עושה הוא בהתאם לכניסות, כי אם לא זה ממש נשמע לא חלק וחובבני...
4. מעלה לחצי מהווליום
5. מעלה לשלושת רבעים מהווליום
6. בכניסה שתכננתי אני בבת אחת כמעט, מוריד את הבס בטראק היוצא, מוריד אותו לשלושת רבעים מהווליום, ומעלה לטראק הנכנס את הווליום והבס עד הסוף, ככה יש הרגשה של מעין בום כזה שיוצר קצת אנרגיה חיונית
7. מכאן אני מוריד לפי כניסות את הטראק היוצא...

לכל סגנון אבל יש שיטה משלו שאני עושה, השיטה הזו היא בעיקר לאפליפטיניג, בגלל שהבניית טראקים בסגנונות אחרים היא שונה, למשל בדיפ אני לא יוצר את ה"בום" בכניסה, אלא נותן למעברים להחליק, ובהארד אני עושה חיתוכים במיקסים, כאילו מעלה את הטראק לאט לאט עד לפני הכניסה של הבאסים ואז מוריד חזק את הטראק היוצא, זה נותן ממש אפקט טוב של שינוי מהיר, ניסיתי פעם לעשות מיקסים של שתי דקות ומעלה בהארד אבל גיליתי שזה לא יילך, ומאז אני ממקסס ככה, בקיצור, כל סיגנון והמיקס שלו, כל טראק והסאונד שלו, אתה פשוט צריך להתאמן...


Posted by Djsamorai on Nov-04-2002 11:35:

קלטתי אותך אחשלי !


תודה רבה על ההסבר !


Posted by Dj Black-Dragon on Nov-04-2002 17:34:

quote:
Originally posted by Vortex_SA
השיטה הזו לא נראית לי כל כך, כי אין לך נקודת הסתמכות, אם אתה מוריד את הבסים והמידים והטרבל לפני הכניסה אתה לא ממש יכול לדעת אם אתה מכוון לקצב או לא... השיטה שלי היא כזאת, אבל היא מתאימה רק לי וצריך קצת זריזות ידיים כדי לעשות אותה:
1. תיאום ביטים, נגיד שהביטים מתואמים כבר, בכל טראק בסידי או בפטיפון כמעט בלתי אפשרי לעשות תאום מוחלט, לכן השלב הזה יהיה כל הזמן, יענו כל הזמן לסדר ביטים עם עליות ירידות קטנות בפיטש
2. בכניסה שתכננתי אני זורק את הטראק ומתחיל לנגן אותו, בשלב הזה אני כבר יודע תוך כמה זמן אני צריך לעשות כיוון של הפיטש וכמה כיוון אני צריך לעשות
3. אני מעלה את הטראק בערך לרבע מהווליום, כשהבס מונמך קצת (אם אני מוריד עד הסוף אז יש בעיות עם הכניסה של הבאסים, אבל זה שונה ממיקסר למיקסר) חשוב לאמר שכל העלאה או שינוי שאני עושה הוא בהתאם לכניסות, כי אם לא זה ממש נשמע לא חלק וחובבני...
4. מעלה לחצי מהווליום
5. מעלה לשלושת רבעים מהווליום
6. בכניסה שתכננתי אני בבת אחת כמעט, מוריד את הבס בטראק היוצא, מוריד אותו לשלושת רבעים מהווליום, ומעלה לטראק הנכנס את הווליום והבס עד הסוף, ככה יש הרגשה של מעין בום כזה שיוצר קצת אנרגיה חיונית
7. מכאן אני מוריד לפי כניסות את הטראק היוצא...

לכל סגנון אבל יש שיטה משלו שאני עושה, השיטה הזו היא בעיקר לאפליפטיניג, בגלל שהבניית טראקים בסגנונות אחרים היא שונה, למשל בדיפ אני לא יוצר את ה"בום" בכניסה, אלא נותן למעברים להחליק, ובהארד אני עושה חיתוכים במיקסים, כאילו מעלה את הטראק לאט לאט עד לפני הכניסה של הבאסים ואז מוריד חזק את הטראק היוצא, זה נותן ממש אפקט טוב של שינוי מהיר, ניסיתי פעם לעשות מיקסים של שתי דקות ומעלה בהארד אבל גיליתי שזה לא יילך, ומאז אני ממקסס ככה, בקיצור, כל סיגנון והמיקס שלו, כל טראק והסאונד שלו, אתה פשוט צריך להתאמן...



וואלה אחי אני ממקסס דומה לצורה שלך אבל לא משתמש ממש בשינוי ווליום... אבל מה שכן אני מנמיך בחצי את הבס של הטראק הנכנס.. עד שאני מחליף בין הבאסים של הטראקים


Posted by Sniper on Nov-04-2002 18:12:

quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
וואלה אחי אני ממקסס דומה לצורה שלך אבל לא משתמש ממש בשינוי ווליום... אבל מה שכן אני מנמיך בחצי את הבס של הטראק הנכנס.. עד שאני מחליף בין הבאסים של הטראקים


וואי אחי אתה חיי ביכלל???
אני מיתגעגע אלייך


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.