TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מה השיטה שלך ?!?
Pages (2): [1] 2 »
מה השיטה שלך ?!?
אולי כבר היה טרד כזה
אבל כל מי שעושה כאן מיקסים
אולי יסביר איך הוא עושה אותם בידיוק ?
הקוונה היא איך כל אחד מימכם מעביר שיר
אני מאמין שלכל אחד יש שיטה שונה
וזה קצת (הרבה ) יעזור לי 
לא רק שלכל אחד יש שיטה שונה, יש לו גם שיטה שונה בין כל 2 שירים אחי... לא כזה פשוט.
יש כל מיני דרכים, הראשונה שהשתמשתי בה היא אחרי הביטמאטצ', עם סידים, לתת לשניהם לזרום עם הבאסים למטה בטראק הנכנס ופשוט לעשות סוואפ בקיקים, תוך קיק אחד לגמרי להוריד את הבאס ביוצא ולהרים בנכנס, ואז לתת להם להתנגן את שהיוצא מסתיים. עד כמה שזה יישמע אולי קל מדי ולא "מומחה" מספיק, זה נשמע בסיידר גמור.
מממממ...
הבנתי פחות או יותר
ואיך אני אמור לדעת איזה מיקס מומלץ לעשות בין טראטק לטראק ?
לפי מה ?
| quote: |
| Originally posted by Djsamorai מממממ... הבנתי פחות או יותר ואיך אני אמור לדעת איזה מיקס מומלץ לעשות בין טראטק לטראק ? לפי מה ? |
| quote: |
| Originally posted by Djsamorai מממממ... הבנתי פחות או יותר ואיך אני אמור לדעת איזה מיקס מומלץ לעשות בין טראטק לטראק ? לפי מה ? |
| quote: |
| Originally posted by oDrori אין דפוסים קבועים למיקסוס... "מומלץ" זה ע"י אדם אחד, זה שונה בין דיג'יי לדיג'יי ומוסכמות נועדו לשבירה בכל מקרה. עם הנסיון לומדים אחי, באמת שלא כדאי לך לעצב לעצמך סטנדרטים לפי אחרים. |

קולט אותךך אחי
אני פשוט אומר שהכי טוב זה למצוא ציוד לעבוד עליו ולהתחיל להתאמן... כל מקרה, בד"כ בטראנס אנשים מכניסים בהדרגה, גם עם הווליום, גם עם הבאס את הטראק הנכנס, תוך כדי שהם מוציאים בהדרגה, גם עם הווליום, גם עם הבאס את היוצא...
אם אני מבין מה פחות או יותר אתה שואל
ארמ
אני משתמש בשיטה של להוריד את הבאס כשמעבירים ואז ברגע הנכון להחזיר אותו לאט לאט
זה נשמע בסדר גמור
קנו לי ציוד לפני איזה יומיים!!!
ואני די מתקשה בקטע של המהירות!!!
זכרתי שזה יותר קל!!
כאילו זה רק יומיים כן, אבל אני זוכר פעם הייתי עושה את זה הרבה יותר טוב!
אני זוכר משהו אמר לי פעם, וזאת שיטה די של מתחילים... שאתה צריך לראות איזה קיק קודם לשני ואז לפי הקיק הראשון רואים שהטראק מהיר יותר
אז מאיטים אותו בחצי כאילו
-5%
ואז רואים מה קורה ואז בוחרים לפי חצאים
כאילו 2 וחצי
או 7 וחצי
ככה
למרות שזה שיטה די מפגרת למה בדרך כלל אם אתה נשאר באותו סגנון אז המהירות די קרובה ולא מגיעה להפרשים של 7 וחצי אחוזים!!!!
הכי טוב לפי השמיעה
אני מנחש שלאט לאט ני ישתפר ויהיה טיאסטו הבא
| quote: |
| Originally posted by AnthemFreak קנו לי ציוד לפני איזה יומיים!!! ואני די מתקשה בקטע של המהירות!!! זכרתי שזה יותר קל!! כאילו זה רק יומיים כן, אבל אני זוכר פעם הייתי עושה את זה הרבה יותר טוב! אני זוכר משהו אמר לי פעם, וזאת שיטה די של מתחילים... שאתה צריך לראות איזה קיק קודם לשני ואז לפי הקיק הראשון רואים שהטראק מהיר יותר אז מאיטים אותו בחצי כאילו -5% ואז רואים מה קורה ואז בוחרים לפי חצאים כאילו 2 וחצי או 7 וחצי ככה למרות שזה שיטה די מפגרת למה בדרך כלל אם אתה נשאר באותו סגנון אז המהירות די קרובה ולא מגיעה להפרשים של 7 וחצי אחוזים!!!! הכי טוב לפי השמיעה אני מנחש שלאט לאט ני ישתפר ויהיה טיאסטו הבא |
אני בקרוב חוזר למקסס אחרי כמה חודשים טובים... השיטה שלך באמת הייתה שיטה טובה להתחיל איתה (זאת שיטה לביטמיקס, נראה לי הוא התכוון למקסוס עצמו) אבל לא יודע... שנאתי לעשות אותה אז הייתי יותר סלקטיבי בקשר לכמה אחוזים אני יורד
למי שיש את הפיוניר 100......
אני לא בטוח אבל אני מרגיש את זה לפעמים במיקס!!!
שאני עושה את האפקט
JET
המהירות מתפקששת לי.. ואז יש בלאגן למה הביטמיקס לא טוב!!!
כאילו אני עושה סיבוב על הגלגל עם הג'ט ואז כזה ה מתחיל להתבלגן ואני בדקתי אם המהירות מתאימה בלי הג'ט
זה קורה למשהו פה???
אני לא כל כך יכול לתת לך טיפים, כי אני גם דיי מתחיל בזה אבל אני עושה את זה ככה:
אני מחכה שהשיר יעבור את העליה שלו ויתחיל האאוטרו
בדיוק כשמתחיל האוטרו אני מתחיל להכניס את השיר השני אבל בלי באסים
בעקרון לאוטרו של כל שיר יש תבנית כזאת
בהתחלה יורדים הסינטים, אחרי זה הבאסים ונשארים הקיקים עד הסוף של השיר
(לפחות ככה זה ברוב הטראנסים)
ברגע שמתקרבת הנקודה שהבאסים עומדים לרדת אז מתחיל להעלות את הבאסים של השיר השני
ואז אתה מתחיל להוריד את הווליום של השיר הראשון וגם להוריד לו את הבאס כדי שישמעו פחות את הקיקים שנשארים
המממ וזהו!
אבל יש עוד מלאאאאאאא דרכים לעשות את זה
למשל ביט מאצ' זה כשאתה מתמרן ומחליף בין הטראקים כשהקיקים בדיוק באותה המהירות והם משתלבים אחד בשני.
לסיכום משפט חוכמה:
all u have to do is practice!

השיטת מיקסוס של צח ממש טובה לדעתי
תשאל אותו הוא יסביר לך
אני משתמש גם בשיטה של צח...............
שיטה חבל על הזמן!!! היא מתאימה כמעט לכל טראק, והמיקסים יוצאים חבל על הזמן!!!!!!!!!!!!!!!
אורן אתה מתכוון על זאת עם התבנית??
תאמת שאני יותר מישתמש בקטע שלקראת הסוף נגיד יש את הברייק ואז ניגמרת המלודיה אז אני מכניס ישר אחרי הברייק את המידים ואז טרבלים לאט לאט
ולבסוף את הבאסים כמובן שגם אני עושה ביטמאצ' ככה זה יוצא לפעמים טוב לפעמים לא למרות שאין לי ציוד אבל שאני מישתמש אצל חבר שלי אז יוצא בן זונה:]]
| quote: |
| Originally posted by Sniper אורן אתה מתכוון על זאת עם התבנית?? תאמת שאני יותר מישתמש בקטע שלקראת הסוף נגיד יש את הברייק ואז ניגמרת המלודיה אז אני מכניס ישר אחרי הברייק את המידים ואז טרבלים לאט לאט ולבסוף את הבאסים כמובן שגם אני עושה ביטמאצ' ככה זה יוצא לפעמים טוב לפעמים לא למרות שאין לי ציוד אבל שאני מישתמש אצל חבר שלי אז יוצא בן זונה:]] |
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC נו כן..... ככה אני עושה בדרך כלל זאת לא השיטה של צח???? |
| quote: |
| Originally posted by Sniper ממממ אני חושב שכן אבל לצח יוצאים מיקסים בני זונות יש לו תטאצ' הזה |
| quote: |
| Originally posted by Sniper ממממ אני חושב שכן אבל לצח יוצאים מיקסים בני זונות יש לו תטאצ' הזה |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter התחנפויות לצח לא יעזרו לך פה |
תודה לכולם !!
אבל אולי תסבירו ת'שיטה של צח ?
השיטה הזו לא נראית לי כל כך, כי אין לך נקודת הסתמכות, אם אתה מוריד את הבסים והמידים והטרבל לפני הכניסה אתה לא ממש יכול לדעת אם אתה מכוון לקצב או לא... השיטה שלי היא כזאת, אבל היא מתאימה רק לי וצריך קצת זריזות ידיים כדי לעשות אותה:
1. תיאום ביטים, נגיד שהביטים מתואמים כבר, בכל טראק בסידי או בפטיפון כמעט בלתי אפשרי לעשות תאום מוחלט, לכן השלב הזה יהיה כל הזמן, יענו כל הזמן לסדר ביטים עם עליות ירידות קטנות בפיטש
2. בכניסה שתכננתי אני זורק את הטראק ומתחיל לנגן אותו, בשלב הזה אני כבר יודע תוך כמה זמן אני צריך לעשות כיוון של הפיטש וכמה כיוון אני צריך לעשות
3. אני מעלה את הטראק בערך לרבע מהווליום, כשהבס מונמך קצת (אם אני מוריד עד הסוף אז יש בעיות עם הכניסה של הבאסים, אבל זה שונה ממיקסר למיקסר) חשוב לאמר שכל העלאה או שינוי שאני עושה הוא בהתאם לכניסות, כי אם לא זה ממש נשמע לא חלק וחובבני...
4. מעלה לחצי מהווליום
5. מעלה לשלושת רבעים מהווליום
6. בכניסה שתכננתי אני בבת אחת כמעט, מוריד את הבס בטראק היוצא, מוריד אותו לשלושת רבעים מהווליום, ומעלה לטראק הנכנס את הווליום והבס עד הסוף, ככה יש הרגשה של מעין בום כזה שיוצר קצת אנרגיה חיונית
7. מכאן אני מוריד לפי כניסות את הטראק היוצא...
לכל סגנון אבל יש שיטה משלו שאני עושה, השיטה הזו היא בעיקר לאפליפטיניג, בגלל שהבניית טראקים בסגנונות אחרים היא שונה, למשל בדיפ אני לא יוצר את ה"בום" בכניסה, אלא נותן למעברים להחליק, ובהארד אני עושה חיתוכים במיקסים, כאילו מעלה את הטראק לאט לאט עד לפני הכניסה של הבאסים ואז מוריד חזק את הטראק היוצא, זה נותן ממש אפקט טוב של שינוי מהיר, ניסיתי פעם לעשות מיקסים של שתי דקות ומעלה בהארד אבל גיליתי שזה לא יילך, ומאז אני ממקסס ככה, בקיצור, כל סיגנון והמיקס שלו, כל טראק והסאונד שלו, אתה פשוט צריך להתאמן...
קלטתי אותך אחשלי !

תודה רבה על ההסבר !
| quote: |
| Originally posted by Vortex_SA השיטה הזו לא נראית לי כל כך, כי אין לך נקודת הסתמכות, אם אתה מוריד את הבסים והמידים והטרבל לפני הכניסה אתה לא ממש יכול לדעת אם אתה מכוון לקצב או לא... השיטה שלי היא כזאת, אבל היא מתאימה רק לי וצריך קצת זריזות ידיים כדי לעשות אותה: 1. תיאום ביטים, נגיד שהביטים מתואמים כבר, בכל טראק בסידי או בפטיפון כמעט בלתי אפשרי לעשות תאום מוחלט, לכן השלב הזה יהיה כל הזמן, יענו כל הזמן לסדר ביטים עם עליות ירידות קטנות בפיטש 2. בכניסה שתכננתי אני זורק את הטראק ומתחיל לנגן אותו, בשלב הזה אני כבר יודע תוך כמה זמן אני צריך לעשות כיוון של הפיטש וכמה כיוון אני צריך לעשות 3. אני מעלה את הטראק בערך לרבע מהווליום, כשהבס מונמך קצת (אם אני מוריד עד הסוף אז יש בעיות עם הכניסה של הבאסים, אבל זה שונה ממיקסר למיקסר) חשוב לאמר שכל העלאה או שינוי שאני עושה הוא בהתאם לכניסות, כי אם לא זה ממש נשמע לא חלק וחובבני... 4. מעלה לחצי מהווליום 5. מעלה לשלושת רבעים מהווליום 6. בכניסה שתכננתי אני בבת אחת כמעט, מוריד את הבס בטראק היוצא, מוריד אותו לשלושת רבעים מהווליום, ומעלה לטראק הנכנס את הווליום והבס עד הסוף, ככה יש הרגשה של מעין בום כזה שיוצר קצת אנרגיה חיונית 7. מכאן אני מוריד לפי כניסות את הטראק היוצא... לכל סגנון אבל יש שיטה משלו שאני עושה, השיטה הזו היא בעיקר לאפליפטיניג, בגלל שהבניית טראקים בסגנונות אחרים היא שונה, למשל בדיפ אני לא יוצר את ה"בום" בכניסה, אלא נותן למעברים להחליק, ובהארד אני עושה חיתוכים במיקסים, כאילו מעלה את הטראק לאט לאט עד לפני הכניסה של הבאסים ואז מוריד חזק את הטראק היוצא, זה נותן ממש אפקט טוב של שינוי מהיר, ניסיתי פעם לעשות מיקסים של שתי דקות ומעלה בהארד אבל גיליתי שזה לא יילך, ומאז אני ממקסס ככה, בקיצור, כל סיגנון והמיקס שלו, כל טראק והסאונד שלו, אתה פשוט צריך להתאמן... |
| quote: |
| Originally posted by Dj Black-Dragon וואלה אחי אני ממקסס דומה לצורה שלך אבל לא משתמש ממש בשינוי ווליום... אבל מה שכן אני מנמיך בחצי את הבס של הטראק הנכנס.. עד שאני מחליף בין הבאסים של הטראקים |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.