TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De maatschappij...
Pages (2): [1] 2 »
De maatschappij...
dat ben jij!

whaha, de meeste kon ik nog niet, zouden er nog meer zijn? 
ja.

OMG
Hoe kom je erop
nou vooruit dan maar:

| quote: |
| Originally posted by jploveparade ja. |
Leuke maatschappij he.
deze plaatjes zijn echt cool!
Ik vin d'r nix aan.......
Met vriendelijke groet.
hier nog een leuke... met een kern van waarheid erin
![]()
khoorde btw dat SP op 18 zetels staat in de peilingen... 
daar zijn ze weer

Ze blijven mooi!!!
| Originally posted by M5 hier nog een leuke... met een kern van waarheid erin [plaatje] khoorde btw dat SP op 18 zetels staat in de peilingen... |
Geniaal die plaatjes. Ik had er ook een paar in mn mail met zo'n EO stem eronder, prachtig 
whaha ze blijven echt leuk. 
![]()

Whehe die van de SP en groenlinks zijn het mooist.

Die van de SP is zo kortzichtig dat ik er moe van wordt.
Die van GroenLinks kan ik dan wel weer waarderen.
Die kern van waarheid is wel dat hij centjes van de rijke af wil pakken, maar niet van de bazen.
want bedrijven moeten investeren om door te groeien, te ontwikkelen en gezond te blijven.
Maar de SP wil dat mensen die een belachelijk hoog salris verdienen meer belasting betalen en ik vind dat niet meer dan normaal.
De omgekeerde wereld:
Mensen met het minimum krijgen dan iets meer waardoor ze meer gaan kopen.
Waar gekocht wordt moet worden gefabriceerd.
Waar gefabriceerd wordt is werk.
Meer fabriceren is meer werk.
.........
ah bah, ik moet kotsen, het zo simpel :d
| Originally posted by raoel Die van de SP is zo kortzichtig dat ik er moe van wordt. Die van GroenLinks kan ik dan wel weer waarderen. Die kern van waarheid is wel dat hij centjes van de rijke af wil pakken, maar niet van de bazen. want bedrijven moeten investeren om door te groeien, te ontwikkelen en gezond te blijven. Maar de SP wil dat mensen die een belachelijk hoog salris verdienen meer belasting betalen en ik vind dat niet meer dan normaal. De omgekeerde wereld: Mensen met het minimum krijgen dan iets meer waardoor ze meer gaan kopen. Waar gekocht wordt moet worden gefabriceerd. Waar gefabriceerd wordt is werk. Meer fabriceren is meer werk. ......... ah bah, ik moet kotsen, het zo simpel :d |
Hehe, een stel economen in de dop hier 
Maar jullie zetten mooi het verschil neer tussen links en rechts regeren...

Je vraagt je af wie dat soort dingen verzint?
Er zijn er een paar welke volgens mij van SIRE zijn? Maar de iets grovere zijn toch door andere verzonnen. Maar ja, de meeste zijn wel grappig.
Later!

| Originally posted by jploveparade |
![]()