TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sälja Knark! =)
Sälja Knark! =)
y0! 
Letade efter ett poker spel igår , så hittade ja de hära spelet:
http://www.fortunecity.se/hultsfred...216/dealer.html
Ni kanske har spelat de förut, va vet ja.
Men de e as kul!! Nu får ja göra nått ja alltid velat,
Sälja Knark! lol! 
Prova de! e kul som satan! 
den gamla klassikern dealer....satt å lirade som fna å tävlade med polarna....komme rinte ihåg va rekordet va men de va jävligt mycket 
å jävlar i havet va morsan lackade då hon såg det sen...tyckte de va helt fel å höll värsta predikan om hur fel de va osv...vadå inte kunna ta skämt 
[edit]
rekordet för min del just nu ligger på $9,458,330...nån som lyckats bättre? 
Haha!
Ingen här hemma som har märkt ännu , men ja kan tänka mej att nån gör de snart.
Man sitter liksom å skriker på polarna: Köp Syra fy fan! Sälj brasset!

mitt rekord e: 10.748.718
Ja hade sån tur så ja fick köpa 50 extra platser till jackan 2 ggr! 
heh...vadå flax....fast du slår inte min polare ... $18,391,920...han hade typ råflax....fick snuten efter första dagen å dödade honom...sen blev de lågpris på kokain dan efer å sen nästa dag vare dubbla priset på kokain för de va extra eftertraktat.... 
lol..det här spelet e kul 
kan man inte ställa in fler dagar?
Visst är det roligt. Detta verkar vara en svensk mini-variant av det populära "Dopewars". Orginalet rekommenderas starkt. Följ länken:
Dopewars
Greetz
NordLight
Shit! 18 mille! då hade han verkligen flax!!
NordLight:
Tack! spelade en snabbis nyss! De e mycket svårare än den svenska versionen. Har inte lika stor kolla på priserna nu :/
Men de e kul som fan! 
Tack för länken! 
ahh... trevligt spel.. alltid något att börja med tills jag börjar på riktigt 
Wow, det här spelet var ju askul!
Fick 11,931,687
Finns det fler roliga spel? 
Har vi fått en ny kompis ?

| quote: |
| Originally posted by dj_hysterix Har vi fått en ny kompis ? |
har idlat en del tidigare ju, men inte lagt speciellt många inlägg
tackar, tackar
jo, det var ett tag sen jag posta. har lixom inte blivit av...
aja, är "lite" bekant med Endre för er som inte vet
ska försöka börja posta lite mer, så kom ihåg mig! 
ahh.. den omtalade (kanske inte direkt, men ändå) Anna_De_Cavoon...
det e bara att börja posta mer.. behövs mer tjejer här... vi e så snälla killarna här så jag fattar inte varför det inte finns mer tjejer :/
| quote: |
| Originally posted by Anna_De_Cavoon Wow, det här spelet var ju askul! Fick 11,931,687 Finns det fler roliga spel? |

ni är pundare allihop 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.