TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sälja Knark! =)


Posted by robstar on Nov-03-2002 01:23:

Sälja Knark! =)

y0!

Letade efter ett poker spel igår , så hittade ja de hära spelet:

http://www.fortunecity.se/hultsfred...216/dealer.html

Ni kanske har spelat de förut, va vet ja.
Men de e as kul!! Nu får ja göra nått ja alltid velat,
Sälja Knark! lol!

Prova de! e kul som satan!


Posted by Vizay on Nov-03-2002 03:39:

den gamla klassikern dealer....satt å lirade som fna å tävlade med polarna....komme rinte ihåg va rekordet va men de va jävligt mycket

å jävlar i havet va morsan lackade då hon såg det sen...tyckte de va helt fel å höll värsta predikan om hur fel de va osv...vadå inte kunna ta skämt


[edit]

rekordet för min del just nu ligger på $9,458,330...nån som lyckats bättre?


Posted by robstar on Nov-03-2002 14:39:

Haha!
Ingen här hemma som har märkt ännu , men ja kan tänka mej att nån gör de snart.
Man sitter liksom å skriker på polarna: Köp Syra fy fan! Sälj brasset!


mitt rekord e: 10.748.718
Ja hade sån tur så ja fick köpa 50 extra platser till jackan 2 ggr!


Posted by Vizay on Nov-03-2002 16:15:

heh...vadå flax....fast du slår inte min polare ... $18,391,920...han hade typ råflax....fick snuten efter första dagen å dödade honom...sen blev de lågpris på kokain dan efer å sen nästa dag vare dubbla priset på kokain för de va extra eftertraktat....


Posted by dj_hysterix on Nov-03-2002 19:14:

lol..det här spelet e kul


Posted by Endre on Nov-03-2002 19:29:


kan man inte ställa in fler dagar?


Posted by NordLight on Nov-03-2002 19:30:

Visst är det roligt. Detta verkar vara en svensk mini-variant av det populära "Dopewars". Orginalet rekommenderas starkt. Följ länken:

Dopewars

Greetz
NordLight


Posted by robstar on Nov-04-2002 01:16:

Shit! 18 mille! då hade han verkligen flax!!

NordLight:
Tack! spelade en snabbis nyss! De e mycket svårare än den svenska versionen. Har inte lika stor kolla på priserna nu :/
Men de e kul som fan!
Tack för länken!


Posted by dbl on Nov-05-2002 09:12:

ahh... trevligt spel.. alltid något att börja med tills jag börjar på riktigt


Posted by Anna_De_Cavoon on Nov-05-2002 20:46:

Wow, det här spelet var ju askul!

Fick 11,931,687


Finns det fler roliga spel?


Posted by dj_hysterix on Nov-05-2002 20:52:

Har vi fått en ny kompis ?


Posted by reveal on Nov-05-2002 20:59:

quote:
Originally posted by dj_hysterix
Har vi fått en ny kompis ?


jasså, de_cavoon har äntligen börjat posta lite? har idlat en del tidigare ju, men inte lagt speciellt många inlägg

välkommen


Posted by Anna_De_Cavoon on Nov-05-2002 21:08:

tackar, tackar

jo, det var ett tag sen jag posta. har lixom inte blivit av...

aja, är "lite" bekant med Endre för er som inte vet

ska försöka börja posta lite mer, så kom ihåg mig!


Posted by dbl on Nov-06-2002 07:40:

ahh.. den omtalade (kanske inte direkt, men ändå) Anna_De_Cavoon...

det e bara att börja posta mer.. behövs mer tjejer här... vi e så snälla killarna här så jag fattar inte varför det inte finns mer tjejer :/


Posted by robstar on Nov-06-2002 16:00:

quote:
Originally posted by Anna_De_Cavoon
Wow, det här spelet var ju askul!

Fick 11,931,687


Finns det fler roliga spel?

Klart du tykcer de e kul , du fick ju 11 miljoner

Haha!

Då ska ja försöka slå de!


Posted by Endre on Nov-06-2002 16:49:


ni är pundare allihop



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.