TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Portier Matrix doodgeschoten
Pages (2): [1] 2 »
wat een lang verhaal heb je hier geschreven... 
ja indd. barst van de informatie. maar is ie echt neer geknald? k snap niet waarom mensen nou zo iets doen.
Ja is echt gebeurd d
Moet je even op nu.nl of teletekst kijken.
blijkbaar zijn sommige ventjes driftiger dan anderen... nooit geleerd hoe om te gaan met emotie. Dus pakken ze een gun. Want dat helpt. DUH... 
Grrr, er ging weer eens wat mis
t forum is de laatste tijd zooo traag bij mij 
Omdat er geen eerste post staat die ik kan editten bij deze het verhaal:
Bij een schietpartij voor de deur van de Nijmeegse disco The Matrixx is vannacht een portier om het leven gekomen. Een collega raakte zwaargewond.De schietpartij vond rond 5.30 uur aan de Wijchenseweg plaats. De dader was een uur daarvoor uit de discotheek gezet, waarschijnlijk vanwege een ruzie.H ij is nog voortvluchtig. De politie beschikt inmiddels over een goed signalement van de dader.
Een portier werd dodelijk getroffen bij het naar buiten laten van de laatste bezoekers. De ander werd daarna door de openstaande deur neergeschoten. Na het drama zijn bloemen bij de disco gelegd.
Bron: NOS TT 105
Waar gaat het heen met onze maatschappij?? 
dit is toch niet normaal! die vent doet ook maar gewoon zijn werk :S
Idd waar gaat het heen ?!?! Dit is toch gewoon te ziek voor woorden? Bovendien waar haalt zo'n figuur wapens vandaan? Tis echt te triest voor woorden.... Dankzij zulke klojos wordt t toch allemaal verziekt of niet soms? Straks kan ook de martixx nog es haar deuren sluiten, zoals bij die tent in dordt (scanners) waar ze de boel ook sloten na een schietpartij...

Levenslang die gast! Dit slaat toch helemaal nergens op!
Straks vraagt ie nog om een schadevergoeding voor nieuwe kogels....
Dit is de zoveelste keer. Je kan tegenwoordig niet een meer normaal uitgaan, of er wordt gescholden, gevochten of geschoten. Belachelijk!
ik hoorde het net van een vriend van me.. te ziek gewoon!! men kan tegenwoordig nix meer op normale manier verwerken!
ik zou eigenlijk vandaag naar de matrixx gaan, naar exxeption. (ging uiteindelijk nie door).. sjonge, geen woorden voor!
Als je zoiets zo bewust doet, hij heeft er nog een uur over nagedacht, dan moeten ze zo'n gast ophangen.
Dat meen ik serieus, doodstraf invoeren voo zulke gevallen.
Ze verpesten de maatschappij, zijn ziek en kosten alleen maar geld als ze in de cel zitten.
Of stenigen 
Kan de maatschappij zijn agressie kwijt op zulke gevallen.
pffff godverdomme..et kan tegenwoordig helemaal niet meer normaal... schop mekaar maar dood of schiet mekaar lekker neer..
de dader moete ze echt ophangen, beetje met voorbedachte rade mense neer gaan schiete die hun werk doen. mijn medeleve gaat uit naar de nabestaande van de portier
@speakerfreak: scanners ging voor die schietparij ook al vrij slecht, het is daarna alleen maar nog minder geworden...maar dat komt gewoon door dortenaren. de gemiddelde dortenaar kan niet feesten denk ik...alleen maar zuipen en dinge slopen in de trein terug van breda naar dordt (ook al zoiets nutteloos), gistere was der een grapjas die tot 3 keer toe aan de noodrem moest trekken
vervolgens werd er een ruit uit de deur geschopt en werden er asbakken losgeschopt..hoe stoer kan je zijn
ga op boxen ofzo als je je agressie kwijt wil...
IDD heel erg triest
, die mensen sporen echt niet.....
De laatste tijd gebeuren er steeds vaker gekere dingen, niet normaal zeg.
BTW Er zit nu echt een ballen tent ipv scanners niet normaal.
Inderdaad errug triest. Ik hoorde het net op het NOS journaal, ze openden ermee. Dat dit nog steeds gebeurd, na alles wat er het afgelopen jaar in NL gebeurd is... (of zou het mede daardoor zijn??)
Ja, ik denk dat er al genoeg gescholden is, dus hoef ik daar niet mee verder te gaan.. Verder zullen er altijd wel mensen rond blijven lopen die het voor anderen willen verzieken. Door dit soort acties wordt er tegen het begrip veiligheid weer een beetje anders gekeken. Voor je het weet kan je nergens meer naar binnen voordat je 10 minuten gefouilleerd moet worden, en er ME voor de deur staat voor beveiliging..
Het begon met voetbal-supporter-agressie, maar uiteindelijk heeft het dus ook al flink het uitgaansleven bedoezeld.. De vraag alleen is hoe je zo'n type probleem kan oplossen.. Zo'n vent ophangen heeft meestal geen zin, hij kan het niet meer doen inderdaad, maar er lopen nog genoeg anderen die het wel kunnen, het blijft een onbegonnen (en als je het mij vraagt ook op de gehele samenleving) vraagstuk.
Uiteindelijk niet echt om iets vrolijk over te worden 
Dit slaat echt weer helemaal nergens op! 
Heel toevallig ben ik 1 keer by The Matrixx geweest, en die ene keer geweigerd op mn Nikes...
Maar wie haalt het dan in z'n hoofd om zo'n portier neer te knallen 
| quote: |
| Originally posted by Teal'k Zo'n vent ophangen heeft meestal geen zin, hij kan het niet meer doen inderdaad, maar er lopen nog genoeg anderen die het wel kunnen, het blijft een onbegonnen (en als je het mij vraagt ook op de gehele samenleving) vraagstuk. Uiteindelijk niet echt om iets vrolijk over te worden |
| Originally posted by Rinus De laatste tijd gebeuren er steeds vaker gekere dingen, niet normaal zeg. BTW Er zit nu echt een ballen tent ipv scanners niet normaal. |
| Originally posted by Lemming Als je ze op zou hangen en het flink op tv zou laten zien, denken die andere randfiguren er tenminste nog es 2x over na om nog es zoiets uit te halen.. |
Echt triest gewoon, Nederland begint zo echt steeds meer op de VS te lijken
Ik weet natuurlijk ook niet wat er aan de hand is geweest... maar een portier doet ook maar gewoon zijn werk. En dit is ook al weer erg slecht voor de reputatie van de matrixx... de enigste fatsoenlijke club in de buurt...
| Originally posted by Lemming Als je ze op zou hangen en het flink op tv zou laten zien, denken die andere randfiguren er tenminste nog es 2x over na om nog es zoiets uit te halen.. |

Als je naar Amerika kijkt heeft de doodstraf weinig zin, want er gebeuren zoveel moorden.
toch denk ik dat deze moord dan niet was gebeurd omdat die vent zich dan wel bedenkt.
Al zou ik liever dood zijn dan dat ik 20 jaar in de cel moet zitten.
E�n woord: treurig