TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest
Pages (11): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Posted by Siesta on Nov-03-2002 14:50:

Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest

Dutch Online Tranceaddict.com DJ Contest

Dj's

• Mikio
  • Ding Chavez
  • Mantis
  • Chiel S
  • Afternative
  • Si�sta
  • Blighty
  • Basd
  • Spinnin Jack
  • DJ Bazz
  • Little Theseus
  • eieregooie
  • Aphex

Jury
  • TimeportE
  • Magrec

Sta je er nog niet bij, en wil je wel meedoen, doe ff een post hier of pm me ff

groetjes

Posted by Ding Chavez on Nov-03-2002 14:54:

daar heb ik wel oren naar
Maar hoe gaan we dat doen dan? Iedereeen neemt een mixje op en post die? of doen we het live achter elkaar? en doen we er ook eentje voor computer software vor de mensen die daarmee bezig zijn?
Lijkt me iig een goed plan

GreetZ, DC

Posted by Siesta on Nov-03-2002 14:56:

tja,

je kan doen dat iedereen een mix van 30 min doet, live via internet radio ofzo, en voor de mensen die niet heben kunnen luisteren dat ze op een server staan, dat je ze alsnog kunt downloaden.

over dat software, die moeten dan maar een aparte doen vindik.

Groetjes

Posted by chiel-s on Nov-03-2002 15:25:

*WoK* dat is inderdaad een leuk idee. Maar om nou ook de mensen mee te laten doen die alleen software/mp3 mixen? Lijkt me beetje lame aangezien dat drukken op de knop is op het goede moment en voor de rest niks :P

Basicbeats.net staat denk ik wel open voor een online competitie

Posted by blighty on Nov-03-2002 15:53:

Hi all,

Gerrit, please count me in

2 Chiel: Nice to see you here

Greetings,
Blighty

Posted by miki0 on Nov-03-2002 16:02:

Ik moet nog ff kijken of een vinyl mixie mogelijk is voor mij anders kan ik alleen meedoen als t mp3 is en dat wordt lame gevonden hier schijnt

Lijkt me dat eerst ff duidelijk gemaakt moet worden hoe t eruit gaat zien enzo Is altijd handig om te weten als je mee wil doen.

Posted by raoel on Nov-03-2002 16:52:

Ik doezowiezo niet mee, maar van mij persoonlijk, als objectief lid mogen mensen die met MP3 mixen best meedoen.
Maar dan wel onder de voorwaarde dat het wel ive moet worden gemixed en niet met mixmeister ofzow.

Dan kun je eens zien of dat er mensen zijn die ook goed met software kunnen mixen en of dat ze beter zijn dan de vynil guys.

Posted by basd on Nov-03-2002 17:09:

Ondanks dat ik pas een maandje bezig ben wil ik ook best meedoen.. Lijkt me wel lachen om anderen een keer wat te laten horen..

Posted by Freezel on Nov-03-2002 18:48:

Als het een mix op een server gooien is, doe ik wel mee. Mocht het online een uitzending worden, lukt het me niet. Mijn verbinding is daar te langzaam voor (ADSL Basis).

Leuk initiatief btw!

Posted by DJ Bazz on Nov-03-2002 21:23:

quote:
Originally posted by -=Freezel=-
Als het een mix op een server gooien is, doe ik wel mee. Mocht het online een uitzending worden, lukt het me niet. Mijn verbinding is daar te langzaam voor (ADSL Basis).

ik doe graag mee, maar hetzelfde probleem heb dus ik ook, alleen heb ik een 56K-modem laat mij dan maar een mixje van ongeveer 30 min maken dan up ik em wel ergens, of stuur em anders wel op

Posted by Eye-Riz on Nov-03-2002 21:40:

vraag 1: mogen alle stijlen?
vraag 2: wat als je geen server ruimte hebt? of geen mogelijkheid tot online radiomixen?
vraag 3: wie gaat dit alles beoordelen?

ikzelf vind online radiomixen iets anders dan een mixje op een server neerzetten! dat kan eindeloos naar eigen inzicht over, en een online radiomix niet!

Posted by New Wave on Nov-03-2002 21:49:

Ik doe niet mee.

Posted by basd on Nov-03-2002 22:09:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
vraag 1: mogen alle stijlen?
vraag 2: wat als je geen server ruimte hebt? of geen mogelijkheid tot online radiomixen?
vraag 3: wie gaat dit alles beoordelen?

ikzelf vind online radiomixen iets anders dan een mixje op een server neerzetten! dat kan eindeloos naar eigen inzicht over, en een online radiomix niet!

1: bepaal ik niet maar dat lijkt me wel

2: server-ruimte heb ik nog wel voor de mensen die hier een probleem mee hebben.

3: eeehhhh...

Posted by eieregooie on Nov-04-2002 03:07:

quote:
Originally posted by -=Freezel=-

Leuk initiatief btw!

Same here

Alleen een nog langzamere verbinding... helaas...

Posted by M_Peror on Nov-04-2002 08:04:

Lijkt me een cool idee maar idd wel een hoop praktische probleempjes zoals de meesten hier al hebben genoemd... ben benieuwd!

Heb overigens niet de illusie dat ik mee kan doen maar indien gewenst wil ik best in de jury plaatsnemen ...

Posted by Siesta on Nov-04-2002 11:34:

Eye Riz

3. Een poll aanmaken op't forum, zodat ook alleen members kunnen stemmen.

groetjes

Posted by New Wave on Nov-04-2002 11:58:

Ik denk dat als je het live streamed via een shoutcast ofzo dat weinig mensen zullen luisteren.
Als iedereen een setje op een server zet zodat iedereen die ken downen....kennen meer mensen luisteren en meer mensen stemmen......
of regel iets op tranceaddict radio ofzo....dan luisteren der ook nog buitenlanders mee....

laturrzzz

Posted by Little Theseus on Nov-04-2002 18:49:

IDD Tim!
He maar Gerrit, leuk idee, ik wil wel mee doen. Als ik thuis mix, dan mix ik van computer naar turntable en andersom maar das geen probleem begrijp ik dus. Kben benieuwd!

Posted by Spinnin Jack on Nov-04-2002 21:23:

Ik heb ook wel zin om een mixie in elkaar te draaien,
dus mij kan je ook toevoegen aan de lijst van deelnemers.

[message to ei]
He EI doe je ook nog mee? of heb je te veel last van je arm?
Die klere fietser die ook plotseling naar links gaan zonder te kijken, ze zouden het verboden moeten maken.
Had er vandaag ook bijna 1 te pakken...De muts op de fiets ging zelfs onderuit,
maar ik bleef gelukkig netjes op 2 wielen
[/message to ei]

Posted by eieregooie on Nov-05-2002 00:29:

quote:
Originally posted by Spinnin Jack
[message to ei]
He EI doe je ook nog mee? of heb je te veel last van je arm?
Die klere fietser die ook plotseling naar links gaan zonder te kijken, ze zouden het verboden moeten maken.
Had er vandaag ook bijna 1 te pakken...De muts op de fiets ging zelfs onderuit,
maar ik bleef gelukkig netjes op 2 wielen
[/message to ei]

Ja joh, ik doe wel mee Als het tenminste zo gaat dat je een mixje op een server ken dumpen ergens... Enneuh, ik draai wel met 1 arm Ga zip wel ff scouten, dan ken die in me platen graven

Posted by Siesta on Nov-05-2002 06:25:

Kep 8er de mensen die met een wat mindere verbinding te maken hebben "onder voorbehoud" gedaan. Omdat net als Eye-Riz al zei dat Online mixen best wel wat anders is als een mix opgenomen.

Maja dat moeten nog maar ff zien hoe wat dat gaan fixen, Iemand Idee�n?

Groetjes

Posted by Little Theseus on Nov-05-2002 09:40:

tsja, 32 kbps kan ik idd nog net streamen, bij 64 trekt m'n isdn t al niet meer. Ik vind in principe dat we alles op 32 kbps en indien mogelijk hoger moeten streamen omdat zo tenminste mensen met modem/isdn kunnen meeluisteren. Moeten we alleen goed in de gaten houden dat mensen niet beoordeeld gaan worden op de geluidskwaliteit want dat is dan een externe factor geworden.

Ik vind een mix online wel meer hebben dan gewoon een opgenomen set; als je het opneemt kun je namelijk altijd nog die ene fout overmixen etc.
Ik ben voor online mixen en niet opnemen en uploaden. De geluidskwaliteit is alleen wel kut dan maar boeiend, het gaat om de platenkeus en mixkwaliteiten.

Posted by blighty on Nov-05-2002 10:04:

Hi,

Mee eens, ik denk dat BasicBeats een uitzondering willen maken wat bitrate betreft.(Ik zal het even gaan bespreken met ze straks)Dan zal het ook duidelijk worden aangegeven op de main page.

o.k. Nu een datum??

Greetings,
Blighty

Posted by Spinnin Jack on Nov-05-2002 12:59:

Ik heb ook niet de snelste upload-snelheid en te vertrouwen is ie ook al niet.
Dus ik kan ook alleen meedoen als je het gewoon ergens op een server je mixie kan plaatsen en dat iedereen het dan daar kan downloaden.

Posted by mantisnl on Nov-05-2002 14:52:

ik wil ook wel meedoen

maarre.. ik draai beetje hardere trance / hardstyle dat mag toch wel he

Pages (11): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »