TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- dutch TA logo like the UKTA's have?
Pages (2): [1] 2 »


Posted by arjoderoon on Nov-03-2002 16:45:

dutch TA logo like the UKTA's have?

he hebben wij ook zowiets als dutchies zijnde?
das mooi voor in mijn nieuwe signature namelijk

welke creatieve geest leeft zich uit?


Posted by raoel on Nov-03-2002 16:47:

Zullen we henkie henk ff vragen

Ik ben geen photoshopper, kan alleen wat webdesignen.


Posted by arjoderoon on Nov-03-2002 16:49:

k ben nu aant fotoshoppen maar k ben er niet zo handig om om van die mooie dingen te maken.


Posted by Flipper01 on Nov-03-2002 19:18:

Het logo wat op de TA-shirts staat is op zich wel orginaal, ik kan alleen geen voorbeeld vinden.. Heb de threads over het ontwerp van een logo voor het shirt nog eens doorzocht, maar de links naar de pics werken niet meer


Posted by arjoderoon on Nov-03-2002 19:26:

we gaan die fucking engelsen wel ff verslaan natuurlijk met ons logo. wat zij kunnen, kunnen wij ook, alleen dan beter.. toch?
welke creatieve geest is photoshop freak?

en wat bedoel jij met ta logo? die kerel die linksboven in de hoek staat?


Posted by eXos on Nov-03-2002 19:32:

Miss P heeft een half jaartje geleden T-shirts laten maken voor TA_NL'ers. Daar staat een bepaald logo op.


Posted by John on Nov-03-2002 19:40:

ik heb dat logo van et shirt nog wel ergens (ik delete nooit wat)... ik zoek et ffies...

edit: gevonde...tis niet van ebste kwaliteit, maar ik had alleen een minilogotje heb et een beetje uitvergroot, maar et idee is duidelijk..kan der altijd nog wat moois van maken


Posted by arjoderoon on Nov-03-2002 19:59:

k ben al bezig. is het erg als de kleuren iets anders worden?
beetje zoals in mijn huidige sig.
oranje.. blauw etc
heeft er iemand nog een plaatje van de nederlandse vlag die wappert?

[edit]zie hiernaast in me avatar. het resultaat van 5 minuten spelen met photoshop[/edit]

you like it?


Posted by eXos on Nov-03-2002 20:45:

quote:
Originally posted by arjoderoon

you like it?


Nee


Posted by dj_highforce on Nov-03-2002 20:45:

hierz wat ik ff gemaakt heb:


Posted by arjoderoon on Nov-03-2002 20:49:

he dies veel cooler ja!

heb je dr problemen mee als ik um gebruik?


Posted by MaGiK54 on Nov-03-2002 20:50:

quote:
Originally posted by dj_highforce
hierz wat ik ff gemaakt heb:



Deze is wel grappig, nog meer mensen die een beetje handig zijn met photoshop ??


Posted by Opti on Nov-03-2002 20:51:

ik hoef geen logo voor TA-NL

en die 2e, is dat niet van HOLLAND IS GODVERDOMME HET HARDSTE!! ?


Posted by TimeportE on Nov-03-2002 20:54:

whehe.. van mij hoeft het niet..

blijf van mijn mystery man af... weet namelijk nie meer waar ik die avatar vandaan heb..! heb ik sinds dag 1.. toen maar wat op internet gezocht!


Posted by dj_highforce on Nov-03-2002 21:03:

quote:
Originally posted by Optimus
ik hoef geen logo voor TA-NL

en die 2e, is dat niet van HOLLAND IS GODVERDOMME HET HARDSTE!! ?


hou je het zegt heeft het er wel wat van weg, maar hijz gemaakt uit allemaal plaatsjes van inet. ook niej met photoshop, maar met flash


Posted by TimeportE on Nov-03-2002 21:10:

eff iets bedacht!



nog nie af.. maar dat mag iemand anders doen!


Posted by dj_highforce on Nov-03-2002 21:13:

quote:
Originally posted by TimeportE
eff iets bedacht!



nog nie af.. maar dat mag iemand anders doen!


deze is zeker lol


Posted by dj_highforce on Nov-03-2002 21:15:

kheb uhm ff iets aangepast


Posted by arjoderoon on Nov-03-2002 21:39:

mm je moet um transparant houden....
dan is ie ut best wel cool met die vlaggetjes dr bij


Posted by Teknikol on Nov-03-2002 21:46:

Strakke logo's maak je met Adobe Illustrator, Photoshop kun je dan gebruiken voor bewerking, kut dat ik illustrator niet hierop heb staan


Posted by New Wave on Nov-03-2002 21:46:

Hou nou gewoon die classic grone TA logo...dat staat op de t-shirts, dat is ons herkenningspunt.


Posted by arjoderoon on Nov-03-2002 22:00:

ah joh. een dutch logo moet toch ook dutch colors hebben?
alst om nederlandse herkenbaarheid gaat is die met ut kaartje top


Posted by eXos on Nov-03-2002 23:24:

Behold, my arse.

Avatar mag max 100x100 zijn.


Posted by Opti on Nov-03-2002 23:41:

quote:
Originally posted by arjoderoon
we gaan die fucking engelsen wel ff verslaan natuurlijk met ons logo


uhm


ok


Posted by eieregooie on Nov-04-2002 03:39:

Mjah... Kvonnut bij die engelsen eigenlijk een beetje triest... Ut leuke van een avatar vinnik juist dat het iets persoonlijks is, net als je sig... Om dan allemaal met utzelfde te gaan posten... Beetje suf IMO.

Maar goed, als jullie ut graag willen, ik houd jullie nie tegen... Maar ik ga mijn av natuurlijk niet verruilen voor een logotje. Lijkt me logies

[EDIT]
Trouwens, het Holland forum is een stuk beter bezocht dan het UK forum. Dus als die engelsen nou blij zijn met hun logotje, laat ze lekker. Wij hebben (in a way) het betere forum
[/EDIT]


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.