TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar heeft het logo last van?


Posted by Flipper01 on Nov-03-2002 19:27:

Confused Waar heeft het logo last van?

Wat is er aan de hand met het TA forum logo links bovenaan het forum? Heeft ie weer een pilletje teveel geslikt?
Meestal blijft ie wel rustig of ligt dat aan mij?

jploveparade had z'n sig er al leuk op aangepast:


Posted by eXos on Nov-03-2002 19:35:

Pffffff


Halloween????


Posted by dj_highforce on Nov-03-2002 20:06:

haha ja, het was mij ook al opgevallen


Posted by arjoderoon on Nov-03-2002 20:30:

mm ja k had het gezien. vind het nie echt mooi maar goed.
sowieso vind ik het ta logo al nie echt top
maar goed. ik ben dan ook gewoon een zeikerd


Posted by Blik on Nov-03-2002 21:00:

komt idd elk Halloween terug, die ogen, blijft een weekje zo (volgens mij) en dan gaat het weer weg


Posted by eieregooie on Nov-04-2002 02:56:

Kvinnut wel komisch


Posted by M_Peror on Nov-04-2002 08:00:

Verrek... nou je 't zegt... die knakker staat daar al zo lang dat ik 'r niet eens maar naar kijk. Vinnet wel humor.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.