TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nummertje uit MTV, de djs van afgelopen zaterdag
Nummertje uit MTV, de djs van afgelopen zaterdag
afelopen zaterdag wat Intenze op de DJ�s op MTV.
Ik zoek een nummer die DJ Jean draaide. Het was een soort Hardhouse nummer. Het is een cover nummer van een nummer uit de jaren 70 volgens mij. Hij draaide het nummer voor The Moon - Blow the speakers.
Ik hoop dat iemand weet welk nummer ik bedoel.
alvast bedankt.
bas
Heb je geen stukje opgenomen ofzo? of is er een liveset van?
Misschien dat bonzai em wel weet
hij is onze (enige) Jan -fan
Misschien Janneman zijn toekomstige top40 hit.
Jeh die weetik dies heel erg vet....
Organ Donors - 4 Tribes (Original mix)
Over "The DJ's" gesproken, vrijdag draaide 2 dj's, ik denk zelf dumonde of cosmic gate, een super gaaf nummer. Ik schakelde laat in, rond 5 over half 1, maar volgens mij heb ik die tune eens gehoord in een film ofzo, kwam in ieder geval bekent voor. Weet iemand welk nummer ik bedoel??
Tja, kweet 't nie zeker ... maaruh:
4 Strings - Diving (Cosmic Gate Remix)
Maybe ...
| quote: |
| Originally posted by MennoB Over "The DJ's" gesproken, vrijdag draaide 2 dj's, ik denk zelf dumonde of cosmic gate, een super gaaf nummer. Ik schakelde laat in, rond 5 over half 1, maar volgens mij heb ik die tune eens gehoord in een film ofzo, kwam in ieder geval bekent voor. Weet iemand welk nummer ik bedoel?? |
| Originally posted by AcidSyl Goeie kans dat dat Rank 1 - Symsonic (Dumonde remix) is. Megaplaat! Komt binnenkort uit op ID-T. |

| Originally posted by TranceFool Ik had em toevallig gister ook gehoord in de herhaling van MTV. Was er nou niet echt kapot van eigenlijk.....juist het hele mooie uit het nummer werd door de typisch dumonde style weggenomen. Maar moet wel zeggen dat ik de kwaliteit van de geluidsopname niet echt best vond....live klinkt natuurlijk heel erg anders. Zal em nog paar keer moeten horen denkik ![]() Idd grote kans dat dat de track is die je bedoelt Menno |
)
| Originally posted by TranceFool Jeh die weetik dies heel erg vet.... Organ Donors - 4 Tribes (Original mix) |
| Originally posted by MennoB Als jij hem gezien hebt gisteren, dan heb ik hem dan ook weer gezien, want dat was het enige nummertje wat ze draaide (geloof ik). Dus zal het wel rank 1 - symsonic (dumonde remix) zijn (hij kwam me al bekent voor ) |