TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- I. R. L
Pages (16): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
I. R. L
Hade ni sweden-ta's haft n� m�te eller? tidigare? fest?
L�ste lite i den d�r tr�den om fest..men den dog ut eller n�t?
Vilka utav er har tr�ffats eg? 
Nyfiken i en strut e jag 
[n� annat kul m�te ni kan ber�tta om kanske?]
Gaby
mindshooter
Aendy
�r dom jag tr�ffat... trevliga prickar allihop.
L�r bli desto fler den 12e December... d� ska alla hamna p� min kamera ocks�... 
Ang. den tidigare festen s� har den inte vart �n.... g�r knakigt �n med dom planerna tyv�r
Aendy
sipowitz
eXton
Dj_Irish
Misery
Hmm...
Reveal har jag lirat innebandy med och dessutom gett en MASSA sm�rpass som han orov�ckande nog missat flertalet av ;)
Gaby har jag sett ute ett par ggr.
Steve har jag bara tr�ffat en g�ng.
Sen har jag sannolikt tr�ffat flertalet till utan att veta om det.
| quote: |
| Originally posted by Aendy Reveal har jag lirat innebandy med och dessutom gett en MASSA sm�rpass som han orov�ckande nog missat flertalet av ![]() |
fast matchen var sjukt tr�kig...
tr�ffat takneskjutaren och Endre...tror inte jag tr�ffat n�n annan...fast de e klart, man vet ju aldrig 
Re: I. R. L
| Originally posted by Glorie Hade ni sweden-ta's haft n� m�te eller? tidigare? fest? L�ste lite i den d�r tr�den om fest..men den dog ut eller n�t? Vilka utav er har tr�ffats eg? ![]() Nyfiken i en strut e jag ![]() [n� annat kul m�te ni kan ber�tta om kanske?] |
Mindshooter
Vizay
Lonne
Mega_Pudas
Proximus
Anna_De_Cavoon (min kvinna
)
sen inga fler tror jag, hoppas p� att tr�ffa fler 2a december p� svaj 
Steve
Vizay
Endre
AC.
mega_pudas har jag bara sett 
Hoppa verkligen p� att f� tr�ffa fler h�rifr�n...�lskar att l�'ra k�nna nytt folk 
hihi, Mindshooter.. jaaa, ja h�ller meee....kul � tr�ffa nytt folk, finns inte n� roligare...
hum....jag har tr�ffat
gaby
doter
ac
amnezia
� dj activated s�klart 
afterhourpower...(NL)
Terpsichore (NL)
sen ere s�kert fleeeeraaaa som ja inte kommer p�, kanske
har bara tr�ffat Shytrance....
jag gillar o tr�ffa nytt folk jag me 
![]()
s�g nyss p� almanackan och jag �ker inte f�rr�n den 10:e december
, s� det inneb�r att jag kommer va p� svaj d� sj�lvklart...troligen...men det kommmer va v�ldigt j�ktigt i skolan s� .. f�r v�l klura ut n�nting...kanske ta me l�xorna till caf�et 
Har du redan gl�mt bort mig MIndshooter =(
jag har d� iafr haft n�jet att tr�ffa p�:
Gaby
Glorie
Doter
Amnezia
Mindshooter
Doter
Endre
sen kanske n�gon mer.. who knows.. who cares. 
har inte tr�ffat n�gon. s�g "n�stan" mind p� l�ngholmen men det blev inte s�... kanske ser n�gra av er n�r/om endre spelar p� svaj kanske. eller n�t
| Originally posted by AnD har inte tr�ffat n�gon. s�g "n�stan" mind p� l�ngholmen men det blev inte s�... kanske ser n�gra av er n�r/om endre spelar p� svaj kanske. eller n�t |

Har inte tr�ffat en k�ft h�r inne! 
| Originally posted by Dj_ExOn Har inte tr�ffat en k�ft h�r inne! |
| Originally posted by x-dream D� �r vi tv� d� da....Inte tr�ffat n�gon alls....F�r ta tag i detta asap..... |
| Originally posted by robstar nu e vi 3! |
hahaha, ta � tr�ffas d��r��� 
Jag har bara tr�ffat hysterix... ska f�rs�ka g� tilll svaj, men vet ej om jag kan....skolan ni vet =/
| Originally posted by ShyTrance Jag har bara tr�ffat hysterix... ska f�rs�ka g� tilll svaj, men vet ej om jag kan....skolan ni vet =/ |
hmmm...hur kan ni veta era l�xor en m�nad fram�t? 
| Originally posted by Endre hmmm...hur kan ni veta era l�xor en m�nad fram�t? ![]() |
vi har l�xor i princip varje dag..
men jag ska f�rs�ka g� dit som sagt
lydiga sm� pojkar 
ta med dem som hysterix sa, bra ide
kan ni f� hj�lp av dem andra om det beh�vs