TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Att hämta musik för eget bruk är inget lagbrott
Att hämta musik för eget bruk är inget lagbrott
http://www.aftonbladet.se/vss/it/st...,222386,00.html
| quote: |
| Att låta andra ladda ner musik från din dator kan kosta uppkopplingen till Internet. Branschorganisationen Antipiratbyrån försöker genom att anmäla användarna till teleoperatören skrämma dem att sluta. Föga framgångsrikt kan tilläggas |
| quote: |
| Att hämta musik för eget bruk är inget lagbrott, vilket visade sig när åklagaren lade ner utredningen kring statsrådet Ulrika Messings nedladdade skiva för inte så länge sedan. |
Aaahapp! Där ser man...
tummen upp

Det har jag vetat ganska länge...det är bara att dela med sig som är olagligt...men i USA försöker man om jag inte minns helt fel få igenom en lag som gör det olagligt att ladda ner musik också... Vi får hoppas på det bästa!
Hallelulja! 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.