TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- פיגוע
Pages (2): [1] 2 »
פיגוע
אמאלה
לפני 10 דקות היה פיגוע בקניון ערים בכפ"ס
החלונות בבית שלי רעדו ואני גר 2 ק"מ משם
אח שלי ואמא שלי שם..

אהההההההההההההההה
הם בסדר?!?!?!?
שמעתי על הפיגוע
יאללללללללללה
זה היה מממממממש מפחיד
פתאום שמעתי פיצוץ אז יצאתי למרפסת ואני קולט עשן יוצא מאזור הקניון ובהתחלה חשבתי שזה מקלקיליה שפוצצו משהו וידידה שלי בדיוק התקשרה ואמרה לי שזה מהקניון ושהדלתות של הבית שלה ממממממש רעדו
ואח שלי ואמא שלי היו בקולנוע בקומה מתחת
פאקקק איך לא ידעתי עלזה?!@$!)@_
סעממק אני בטי וי
נקווה שאין הרבה ניפגעים
ניקון, ספר, הם בסדר ?!
רשום הרוג, 22 פצועים כרגע
מה!?@!##@*!@*#!*%*!$@#
העיקר שכולם בסדר אלון!!
הרגע חזרתי מכדורגל וראיתי בדרך בטלויזיה את זה אז רצתי הביתה לראות מה קורה...
מקווה שהכל בסדר שם
וואי ניקו אחי אני מקווה שהכל בסדר....
אני לא גר קרוב לשם אבל הייתי בקניון שם כמה פעמים בזמן האחרון וחבר שלי היה אמור לפגוש מישהי שם היום ובסוף הוא לא הלך..
בכל אופן תמשיך לעדכן
אני לא יודע איך הגיע הרוג ו22 פצועים זה מקום ממממש בלי אף אחד שם
זה הקטע הכי שומם של הקניון
ואמא שלי סיפרה לי שבדוגרי היא יצאה מהקולנוע והיא קולטת איזה רוסיה אחת רצה לכיוון הפיגוע מאמצע שום מקום וצורחת כמו מטורפת ובוכה ולא קרה לה כלום היא אפילו לא הייתה שם..
:/
וואי איזה מזל
סעמק, עם הערבים האלה
יווו אתם לא מבינים איך היום הבנתי כמה המדינה הזאתי דפוקה
אתם יודעים שבשנה הקרובה כל ילד שלישי יהיה עני !
זה לא יאמן
אחי
דוגרי
תחשוב על זה
הנתונים ממממממממממממממממש לא נכונים
זה פשוט אנשים שלא מודיעים על הכנסה בשביל לא לשלם מס ואנשים שרוצים לקבל גם עוד דמי אבטלה
מה אתה דפוק ?
אתה חיי בסרטים אחי, זה ככ נכון, אתה פשוט לא רואה את זה למה אתה חיי בעיר,
למשל ברמת גן אני בטוח שהמצב הוא 1 ל 10 או משהו כזה
אבל יש איזורים שפשוט כולם עניים, בגלל זה הסטטיסטיקה מתיישרת
זה הכל ש"ס הזונות האלה, לוקחים את הכסף בשביל השטויות שלהם
וגם ההתנחלויות המטומטמות וחסרות תועלת האלה לוקחות כסף
סעמק עם המדינה הזאתי
| quote: |
| Originally posted by NyKoN זה הקטע הכי שומם של הקניון |
אין ספק שהמדינה הזאת דפוקה אני בזמן האחרון ממש ממש מפחד ביגלל האבטלה וכו'.. בעבודה של אבא שלי עושים עיצומים מ 600 עובדים נישארו רק 60
וברוך השם הוא נישאר אבל עדיין יש תפחד שהחברה פשוט הולכת ליפשוט את הרגל ואז אבא מובטל כל היום בבית ואמא שלי גם ככה לא עובדת זה מה זה מלחיץ אותי חבל על הזמןן
המצב בשוק חרבנה וגם ביכלל במדינה הזאת אני מאמין שזה בקרוב יתחיל ליפגוע באנשים שאני מכיר.. אין כ"כ מהלעשות דוגרי לדתיים ממש טוב הם כל היום בישיבה לומדים ומקבלים על זה כסף... צצריך להתחיל לקצץ להם ולהתחיל לחשוב מה עושים עם המדינה הזאת איך יוצאים מהמצב המסריח הזה
טוב מה אני יגיד אני ממש מממש מקווה שהכל יסתדר גם על הכלכלה וגם עם המדינה עצמה בינתיים אני לא רואה כ"כ תיקווה שיצא משו בענין הזה

תשמעו המדינה הזאת לא מתקדמת לשום מקום המדינה בדרך למטה וכמה שזה עצוב לשמוע אני לא מאמין שהמדינה הזאת תתקיים בעוד 15 שנה
וברגע שאתם תסיימו צבא ותצאו לחיים תבינו שהסיכויים שלכם להתליח במדינה הזאת קטנים בעשרות אחוזים ממדינה אחרת...
בגלל זה אני לא רואה את העתיד שלי במדינה הזאת
| quote: |
| Originally posted by guetag תראו מה יש בטורקיה |
גילי אחי בוא נגיד ככה הכל פה לא טוב
!!!
אין עבודה אין שלום אין שקט אין מיים!! אין כלום פהה
הכל פה לא טוב! אין אהבת אחים אין שום דברר
פשוט שום דבר!! וצריך לחשוב על זה שאם לא יעשו משו בעניין הזה בהקדם האפשרי המדינה הזאת לא תתקיים ב10 20 שנה הבאותת
בוא נחייה בתיקווה שיהיה טוב בסופו של דבר
אני מסכים עם גילי..
אני אוהב את א"י ...
ואני לא יעבור לגור בשום מקום אחר!
וזה שיש אנשים שלא רוצים לעבוד, זה לא אומר שהם לא יכולים
ובגלל שהם לא רוצים לעבוד אין להם כסף!
יש מלא עבודות בשביל מלא אנשים... לא חסר ...
פשוט במדינה הזאת אנשים מעדיפים לשבת בבית ולקבל כסף
וואלה אני לא חושב שהמצב שלנו חרא בגלל הדתיים שכאילו אנחנו ממנים אותם...
מממ תשמע אורן אתה צודק בזה שאנשים רוצים לשבת בבית להרוויח כסף מי לא רוצה כזה דבר
אבל שמע! העבודות שיש זה בניין גננות בקיצור עבודות כפיים ועבודות קשות וגם ככה לא משלמים הרבה כסף בעבודות האלה וביגלל זה מביאים פועלים מפילפינים תיאלנד רומנים וכו'... מבין??
| quote: |
| Originally posted by Sniper מממ תשמע אורן אתה צודק בזה שאנשים רוצים לשבת בבית להרוויח כסף מי לא רוצה כזה דבר אבל שמע! העבודות שיש זה בניין גננות בקיצור עבודות כפיים ועבודות קשות וגם ככה לא משלמים הרבה כסף בעבודות האלה וביגלל זה מביאים פועלים מפילפינים תיאלנד רומנים וכו'... מבין?? |
| quote: |
| Originally posted by NaOren נכון... לפי דעתי צריך להתחיל להעיף מפה את הפועלים הזרים וככה הכל יהיה פה יותר טוב ומה לעשות שיש אנשים שמעדיפים לשבת בבית ולהרוויח 1000 שקל פחות ממישהו שעובד כל החודש כמו חמור! מי שעובד יהיה לו יותר טוב בחיים... אני לא הייתי יכול כל היום להיות בבית בלי עבודה ובלי כלום.. |
| quote: |
| Originally posted by Sniper גילי אחי בוא נגיד ככה הכל פה לא טוב !!! אין עבודה אין שלום אין שקט אין מיים!! אין כלום פהה הכל פה לא טוב! אין אהבת אחים אין שום דברר פשוט שום דבר!! וצריך לחשוב על זה שאם לא יעשו משו בעניין הזה בהקדם האפשרי המדינה הזאת לא תתקיים ב10 20 שנה הבאותת בוא נחייה בתיקווה שיהיה טוב בסופו של דבר |
| quote: |
| Originally posted by YuVaL אחי מצטער להגיד לך אבל אתה ממש טועה כל הפועלים הזרים (סינים תאילנדים רומנים וכו') לוקחים מקסימום 20 שקל לשעה של עבודה ישראלי לאומת זאת יקח לך 200 שקל!!!! תעשה ת'חשבון |
| quote: |
| Originally posted by guetag האפשרות לעזוב תמיד פתוחה אם רע לך |
אורן, ככה קוראים לך נכון? תראה, שני ההורים שלי מובטלים, עד לפני כמה חודשים אבא שלי עבד כסמנכ"ל בחברת סטארט אף וקנו אותם והחברה התפרקה ועכשיו אין לאבא שלי עבודה, אתה חושב שהוא רוצה לשבת ולהרוויח דמי אבטלה שהם בערך חמישית ממה שהוא הרוויח??? סתם זרקתי מספר...
כל תעשיית ההיי טק הלכה לעזזל, כמו תעשיית הטקסטיל בזמנה, אני יודע את זה כי אמא שלי עבדה בטקסטיל במעבדה באשדוד, בקיצור, האבטלה לא כל כך רחוקה מאיתנו אנשים, האבטלה היא כבל לא נחלתם הבלעדית של המעמד הנמוך, בנתיים המצב שלנו בסדר, אם יהיה מזל וירצה ה', אנחנו נצא מהשפל... אז בקיצר יש מלא אנשים שרוצים לעבוד ולא יכולים!!
יום טוב
| quote: |
| Originally posted by Vortex_SA אורן, ככה קוראים לך נכון? תראה, שני ההורים שלי מובטלים, עד לפני כמה חודשים אבא שלי עבד כסמנכ"ל בחברת סטארט אף וקנו אותם והחברה התפרקה ועכשיו אין לאבא שלי עבודה, אתה חושב שהוא רוצה לשבת ולהרוויח דמי אבטלה שהם בערך חמישית ממה שהוא הרוויח??? סתם זרקתי מספר... כל תעשיית ההיי טק הלכה לעזזל, כמו תעשיית הטקסטיל בזמנה, אני יודע את זה כי אמא שלי עבדה בטקסטיל במעבדה באשדוד, בקיצור, האבטלה לא כל כך רחוקה מאיתנו אנשים, האבטלה היא כבל לא נחלתם הבלעדית של המעמד הנמוך, בנתיים המצב שלנו בסדר, אם יהיה מזל וירצה ה', אנחנו נצא מהשפל... אז בקיצר יש מלא אנשים שרוצים לעבוד ולא יכולים!! יום טוב |
| quote: |
| Originally posted by NaOren נו בסדר.... מה אתה רוצה שהם יקחו גם 20 שקל? זה לא חוקי להעסיק את הפועלים הזרים האלה!!!!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.