TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Min L'esperanZa RmX...
Min L'esperanZa RmX...
F�lj instruktionerna p� den h�r sidan:
http://hem.passagen.se/park3r/download.htm
Sen d�per ni om filen till Mp3. 
Om de inte funkar s� kolla p� Ta Hubben, kolla efter Parkers Reptile remix
Fan va stuligt de blev...haha
hur skulle man g�ra!?
funkar ej. inte ens enligt din egen beskrivning
Fan! j�vla bajs korv!
De funkade f�rut... :/
�h gl�mm de h�r Topic:et , f�r ta � hitta n�n annan host 
ok funka nu pl�tsligt 
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 ok funka nu pl�tsligt |
den funkade inte � tnaka f�r mig men se det fr�n den ljusa sidan....jag kan hosta den p� min webserver robstar 
| Originally posted by Vizay den funkade inte � tnaka f�r mig men se det fr�n den ljusa sidan....jag kan hosta den p� min webserver robstar |

helt ok remix. l�ter ganska proffsigt 
fast �n �r det l�ngt kvar till Armins otroliga remix 
| Originally posted by RebeL9 helt ok remix. l�ter ganska proffsigt ![]() fast �n �r det l�ngt kvar till Armins otroliga remix |

tror att det som saknas i den h�r remixen �r den d�r underbara pianoslingan som gjorde susen i armins remix 
kanske n�got i den stilen
ja j�vlar ja, e det du som har gjort den? fick den f�r ngn dag sedan. p� share_n tror jag... den va v�ldigt bra!
l�t som sagt v�ldigt proffisionell! gillade beat.sen och bass.en, syntharna som droppa in vid bridgen var minst sagt episka. skarpt bra remix! 
jaha.. har man g�tt och v�ntat p� remixen ett bra tag nu och s� kan jag inte ladda ner 
RebeL9: Ja kan nog vara de, ska se om ja kan kl�mma in n�n extra melodi 
Tack Nils!
Glad u like it!
DBl:
Ja kan skicka den via Icq sen ikv�ll!
LateR:!:.....
| Originally posted by robstar RebeL9: Ja kan nog vara de, ska se om ja kan kl�mma in n�n extra melodi ![]() Tack Nils! Glad u like it!DBl: Ja kan skicka den via Icq sen ikv�ll! LateR:!:..... |