TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- who is going to Innercity????


Posted by grostrance on Nov-05-2002 14:56:

who is going to Innercity????

Hello !!

Who's going to Innercity out there???

I'm coming down from Canada...

please write in english

thx!!!



Posted by techno:logy on Nov-05-2002 15:17:

Als je wat beter leest zie je dat er al een topic over is, ...ow sorry


Posted by Blik on Nov-05-2002 15:32:

quote:
Originally posted by techno:logy
Als je wat beter leest zie je dat er al een topic over is, ...ow sorry


en als jij dat gewoon in het engels er neer zet dan zullen er minder threads zoals deze komen....

hey dude, we allready have a thread about Innercity, check the sticky threads please, you can ask all the things you want to know in that thread

thx in advance

*closed*



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.