TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Grattis RebeL9 !!!
Grattis RebeL9 !!!
som vann f�ljande p� trance.nu 
1 x Blank & Jones - The Mix Volume 1 Double CD
1 x Blank & Jones - The Mix T-Shirt
1 x Blank & Jones - Original Autograph Card
1 x Blank & Jones - Nightclubbing Keychain
(antar att det �r samma Rebel9 som vi har h�r p� SweTA
)
Man f�r gratulera om det nu �r rebel som h�nger h�r.....
Fett nice vinst alls�.....
wehey! inget taskigt pris inte! Grattis!!!

Fan... Jag vinner aldrig n�got d�r 
tror dockn jag svarade fel p� f�rsta fr�gan men �nd�...
jag �r en s�dan som aldrig vinner n�got 
sjyssta priser man f�r...
om det �r du...GRATTIS ! 
fina priser =) grattis!
(om d e du som vann!?) :P
schrattis mannen.... eller bara grattis.. l�ter b�ttre
fick ett mail fr�n Blank & Jones's agentur ig�r som meddela mig om t�vlingen. Hade helt gl�mt bort att jag ens st�llt upp i den h�r t�vlingen s� jag blev helt tagen p� s�ngen 
Tack som fan f�r era gratulationer. 
grattis grattis, rebelen
K�nner inte dig....
Men grattis �nd�! 
shit ass�!
Grattis killen 
"ett stort gratulationsskick fr�n oss p� sweta"
(n�stan ett citat fr�n pyjamas ju
)
grattis grattis lilla rebellen....v�rsta lyxpriserna ju!!! 
tack �n en g�ng.
fast ska jag vara helt �rlig s� �r jag inte SUPER DUPER glad f�r jag �r inget riktigt Blank & Jones fan. Var det en g�ng i tiden runt 99 d� de sl�ppte klassiker som Cream och The Nightfly.
Deras senaste singlar har varit ganska svaga. Och den senaste The Heardest heart �r den s�msta singeln de sl�ppt hittills utan tvekan. vocalsen �r typ ::::::
((((((
men men eftersom jag s�llan vinner saker s� ska det bli kul att glida runt p� gymmet med t-shirten 
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 tack �n en g�ng. fast ska jag vara helt �rlig s� �r jag inte SUPER DUPER glad f�r jag �r inget riktigt Blank & Jones fan. Var det en g�ng i tiden runt 99 d� de sl�ppte klassiker som Cream och The Nightfly. Deras senaste singlar har varit ganska svaga. Och den senaste The Heardest heart �r den s�msta singeln de sl�ppt hittills utan tvekan. vocalsen �r typ :::::: ((((((men men eftersom jag s�llan vinner saker s� ska det bli kul att glida runt p� gymmet med t-shirten |
om du inte gillar dem och inte vill ha dem s� kan jag ta dem.
grattis
fan and du snodde orden ur munn p� mig 
jag h�ller med lite om Blank & Jones...deras senare produktioner har faktiskt varit hyfsat d�liga....eller...kanske inte d�liga men inte s� sl�ende bra som t.ex. Dj Culture eller desire eller DFF eller...tjae kan h�lla p� ett tag men de orkar jag inte 
f�r hoppas p� att dom sl�pper lite bra material igen....vore inte fel med n�tt som slog lika h�rt som desire 
jag tycker att watching the waves �r skitsk�n