TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- nytt rekord?
Pages (2): [1] 2 »
nytt rekord?
Users Browsing this Forum: MiB, Kraith, Dj_Activated, Aendy, [nils], AnD, RebeL9, Endre, dj_hysterix, Anna_De_Cavoon, reveal)
11 inne p� svenska delen samtidigt 
right on!
Det var som fan.....Mycket folk s� inne samtidgt....F�r kolla irc om det �r n�got drag d�r d� da...
yes ! ... n�sta g�ng f�r det bli 20 ! 
ojd�.. d�r ser man hur det kan g� 
Bra att det �r mycke folk som r�r sig h�r samtidigt... Vill minnas att f�r ett halv�r sen s� r�kna jag och mind upp till 12 TA Svenskar inne h�r samtidigt...
Men det skrivs lite �nd� med tanke p� hur m�nga det kan vara...
ass� de e ju typ vi stammisarna som postar dagligen...sen ere n�gra som glider in lite d� och d�...dom har v�l inte lyckats bli beroende �nnu helt enkelt 
Om jag inte hade pluggat s� skulle det varit 13! Im hooked!
13 nu va? 
SteveTranz4ever, SWE_TRANCE, Aendy, RebeL9, ScuL, Endre, Amnezia, Glorie, dj_hysterix, ShyTrance, impulze, mjz, reveal

14 nu 
(Users Browsing this Forum: SteveTranz4ever, reveal, SWE_TRANCE, Aendy, RebeL9, ScuL, Endre, Amnezia, Glorie, dj_hysterix, impulze, mjz, St_Andrew, ShyTrance)
biznology, SteveTranz4ever, reveal, SWE_TRANCE, Aendy, RebeL9, ScuL, Endre, Amnezia, Glorie, dj_hysterix, ShyTrance, impulze, mjz, St_Andrew
15

lol det blir mer och mer! 
COOLIO!!
fan att inte mindshooter var inne.. han var h�r f�r en liten stund sen bara...
haha, s� missar man det
ska vi snacka om att missa t�gen? 
| quote: |
| Originally posted by Dioxys haha, s� missar man det ska vi snacka om att missa t�gen? |
nu e ja h�����r =) fast nu �r vi bara 11 inne dock
grymt! 
Jag har aldrig sett s� m�nga p� en g�ng...
BTW: vilken kanal och n�t ligger sweta p� irc??
| Originally posted by mindshooter nu e ja h�����r =) fast nu �r vi bara 11 inne dock |
| Originally posted by SWE_TRANCE grymt! ![]() Jag har aldrig sett s� m�nga p� en g�ng... BTW: vilken kanal och n�t ligger sweta p� irc?? |
15 inne p� samma g�ng..naajz..borde firas p� n�tt s�tt...typ me en cola lr n�tt f�r ovanlighetens skull
jag surfar osynligt p� forumet, s� kan ju l�gga dit en till ![]()
hehe vi f�r ta � best�mma ett datum � tid som ALLA sweTA g�r in samtidigt =)
| Originally posted by Connector jag surfar osynligt p� forumet, s� kan ju l�gga dit en till |
| Originally posted by reveal vad �r meningen med det? |