TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Reactor_Sound Architecture
Pages (2): [1] 2 »
Reactor_Sound Architecture

ziet er erg leuk uit! in de Now Adam Beyer, Marco Carola en Speedy J en in de Wow sfeervolle Detroit en techhouse.
gaat iemand er nog heen?
die Reactor feestjes zijn altijd wel koel!
Ik wou dit binnekort ook gaan posten 
Ik ben zeker van de partij, vorige keer had ik kaartjes van flipper01 gekregen en het is toen zo goed bevallen dat ik er zeker weer ben.
En idd aardig gekke line-up
Waarom zijn dit soort feestjes nou altijd op de vrijdagavond!!!
Met vriendelijke groet.
Jori hulkkonen interessant ken trouwens alleen maar vrij diepe/warme en sfeervolle tech-house/progressive van hem maar hij zal ongetwijfeld hard kunnen afsluiten 
Maar goed de 6e ken ik niet

Jammer dat het op vrijdag is, dan kan ik niet 
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Jammer dat het op vrijdag is, dan kan ik niet |
Hier maak je toch gewoon vrij voor, of zie ik dat verkeerd 
| Originally posted by magrec Jori hulkkonen interessant ken trouwens alleen maar vrij diepe/warme en sfeervolle tech-house/progressive van hem maar hij zal ongetwijfeld hard kunnen afsluiten ![]() Maar goed de 6e ken ik niet |

| Originally posted by Rinus Hier maak je toch gewoon vrij voor, of zie ik dat verkeerd |
Ben er natuurlijk weer bij 
mjah dit lijkt mij ook wel wat
:P
ff kijke of ik een slaapplaats kan regelen in Delft
Misschien ga ik ook wel. Wil wel eens naar een techno feest en zo lekker dicht bij mij de buurt zo'n lekker feestje, is mischien wel een leuke optie 
Net me kaartjes gehaald en ik sta nu al te stuiteren.
Techno ze vanavond!!!!
| Originally posted by Dj Lex Misschien ga ik ook wel. Wil wel eens naar een techno feest en zo lekker dicht bij mij de buurt zo'n lekker feestje, is mischien wel een leuke optie |
| Originally posted by Rinus Techno ze vanavond!!!! |

Dit gaat vet worden! Heb er al enorm zin in!
wanener is de volgende? Dan hoop ik erbij te zijn
| Originally posted by Optimus wanener is de volgende? Dan hoop ik erbij te zijn |
woei!
Het was echt weer een onwijs vet feest! We kwamen tegen 1 uur ofzo binnen, toen Marco Carola net begon. Hij draaide vet relaxed, precies goed om er lekker in te komen. Na hem was Speedy J, die eigenlijk heel weinig van z'n eigen plaatjes draaide, maar over het algemeen was het nog best wel Speedy J stijl. Na Speedy J kwam Adam Beyer... Jemig man, dat was weer beuken... Hij draaide echt hard (zekers een goede afsluiter!). Ondertussen BeLLiE ook nog ff tegengekomen 
Ben ook nog wel ff in de Wow wezen kijken halverwege de avond (tijdens Speedy J), maar vond de Detroit techno toch iets te traag (was ook te verwachten), dus was snel weer terug gegaan.
Het publiek was wederom weer helemaal top. Alleen blije gezichten enzo (is altijd zo bij Reactor feesten, valt me wel op). Dit was wel een van de beste edities van Reactor tot nu toe (sowieso beter dan de vorige keer in de N&W, eigenlijk was alleen de 2e editie in de Powerzone beter (Met Carola, G-Force & K.Cee)).
Was idd een top feest, alleen het geluid stond achteraf veels te hard. Me oren piepen nog.
Maar ADAM BEYER wat een set!!! Hoop ook dat ie zo op Awakenings draait.
het was echt stoer he!!!
Speedy J
mijn god!!!! wat was die vet bezig zeg!!
dat kwam echt dicht in de buurt van hoe techno in mijn ogen moet zijn: hard, rauw, donker, diep, knetterend & krakend en dat allemaal in de 5e versnelling.
jeetje!
hij heeft weer eens bewezen ��n van de beste live-acts te zijn die hier op aarde rondwandelen.
het begin was ook zo mooi: hele diepe zware strings en maar opbouwen, opbouwen, uitstellen, opbouwen, uitstellen om dan uiteindelijk pas na een minuut of 10 er een baslijn bij te gooien. 
Adam Beyer
tja..
het enige wat hij kon doen om speedy een beetje te evenaren, was zn hardste platen te pakken, alles op +8 er in sneltreinvaart doorheen te rammen en het volume tot boven de pijngrens op te schroeven.
pfff, ik heb het nog nooit gezegd maar dit was echt TE hard.. 
ik kreeg echt pijn aan mn oren, en dan stond ik nog wel midden in de zaal 
het was wel veruit de hardste set die ik hem ooit heb horen draaien, en wat een tempo zeg!!
ja, toch een avond om niet snel te vergeten. 
zeg, volgens mij krijg jij slaag met de honkbalknuppel van Optimus, he?

| Originally posted by Eye-Riz zeg, volgens mij krijg jij slaag met de honkbalknuppel van Optimus, he? |
| Originally posted by Optimus ghehehe, en ook van Timmy |