TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Deep Dish @ Monday Bar - 11 November
Pages (2): [1] 2 »
Deep Dish @ Monday Bar - 11 November
Obligatorisk n�rvaro....
jag har h�rt att det var p� sturecompaniet...?
fast det kanske �r samma sak?
fan att man e fast i lumpen......annars hade det ju varit ett m�ste...
aww
Doghouse arrangerar Monday bar p� sturecompagniet.
Hmm jag vet inte jag om detta...
Memento langa upp ett par set till mig mied Deep Dish och jag tyckte inte det var s�rskilt lyftande... lite f�r sl�tt f�r mig... iaf dom setten var det.
Sen ska man ju p� kryssningen den 12e ocks�....
.../ Steve
finns ju f� andra proghouseproducenter/djs som har mer respekt �n Deep Dish =)
ni som har chansen borde g�
Jag t�nker nog g�. Beror p� ekonimin. Skulle k�nnas snopet att missa Deep Dish dock.
ha! tur att man kommer inte kraaatis!

| quote: |
| Originally posted by nosfea ha! tur att man kommer inte kraaatis! |
Jag knallar dit, biljetter finns p� Pitch f�r dom som undrar.
Deep Dish �r riktigt stora inom House! �ven alla ni trancers borde g� dit, kommer bli s� j�vla stort!! 6h av Deep Dishande! =)
Jag kommer vara d�r och jag har nationella prov i svenska b dagen efter,, who cares!! DEEP DISH!
See ya there!!!
| Originally posted by reveal vad skulle det betyda? |
| Originally posted by Gaby See ya there!!! |
| Originally posted by SteveTranz4ever Hmm jag vet inte jag om detta... Memento langa upp ett par set till mig mied Deep Dish och jag tyckte inte det var s�rskilt lyftande... lite f�r sl�tt f�r mig... iaf dom setten var det. Sen ska man ju p� kryssningen den 12e ocks�.... .../ Steve |
som sagt: Obligatorisk n�rvaro....
(g�ller alla som bor i Sthlm och �r �ver 18)
ER andra som dyker upp stort + i kanten 
Massa plugg just nu, samtidigt som PvD liksom r�ckte f�r ett tag, g�r att jag nog skippar Deep Dish....
Men ha det s� kul ni som ska dit!
G� hem om dem spelar house! 
S� hur var det.... var det lika bra � ballt som ni hade hoppats p� ?
.../ Steve
| Originally posted by SteveTranz4ever S� hur var det.... var det lika bra � ballt som ni hade hoppats p� ? .../ Steve |
Jag tycker att Ali rocka, medan Shahram f�rs�kte f�r mycket, och s� var det f�r h�gt ljud d�r, jag fick ont i �ronen som fan.. annars �n det s� var det gudomligt och en annan snackade med Shahram, p� persiska ocks� 
| Originally posted by SteveTranz4ever Hmm jag vet inte jag om detta... Memento langa upp ett par set till mig mied Deep Dish och jag tyckte inte det var s�rskilt lyftande... lite f�r sl�tt f�r mig... iaf dom setten var det. Sen ska man ju p� kryssningen den 12e ocks�.... .../ Steve |
) sade att det bara blev tyngre och tyngre och p� slutet var helt galet med super-suggestiv st�mning!
Fasiken man kanske skulle g�tt �nd�...
Finns (kommer det att finnas) n�n inspelning p� det d�r som man kan ladda ner och lyssna p�? 
| Originally posted by OscarP Fasiken man kanske skulle g�tt �nd�... Finns (kommer det att finnas) n�n inspelning p� det d�r som man kan ladda ner och lyssna p�? |
JAG HADE S������������� KUL!!!
b�sta ljudet & dans m�jligheten var vid den h�gra flygeln p� sture, dem hade n�mligen tagit bort alla bord & stolar.
n�n som minns l�ten: you are sleeping....
den e FEEEET!