TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- underskatta aldrig underkylt regn =P
underskatta aldrig underkylt regn =P
hoho...vilka �ventyr man varit ute p� idag...f�rst fick ja motorstopp f�r att ja r�ka
gl�mma lyset p� typ 10 min...�vi hade d�ligt batteri sen innan p� skrotbilen...SUCK...s� d� fick ja fr�ga en man om hj�lp.. hehe (lite pinsamt allt, visste inte s� mycke om startkablar)
men det blev bara v�rre ass�. k�rde ut i d norrl�ndska skogarna � var p� v�g hem fr�n min farmor... p� nyheterna � radio gick de ut med larm om underkylt regn.. hehe... men d var typ en grad varmt �nd� s� ja t�nkte att det var lugnt...
� s� m�rkte ja n�r ja k�rde att ja inte kom �n�nstans n�r ja gasa p� ettan.. haha... s� det var rena BL�FLEN.... skithalt ass�...k�rde p� iaf...Kom slutligen efter en enslig skogsk�rning till D�dskurvan som ja kallar den...typ...80 graders kurva
� d�r var det TV�RSTOPP.... tv� bussar stod still, en traktor � en massa bilar... och folk b�rja backa � greja.. s� ja t�nkte att ja m�ste v�nda bilen ja me... ehe
� s� b�rja ja mig p� en s.k. BILSKOLE-v�ndning.....den n�r man k�r fram � sv�nger, backar... ja ni vet 
MEN...det skulle ja inte gjort... f�r JA GLEEEED ner i ett dike.. me bakdelen av bilen.. haha...illa....s� jekla halt var det....SOM TUR var kom tre starka m�n � putta upp bilen p� v�gen igen...hehe, jag satt i d�
... hohoho... allt ja kunde s�ga var typ: Shit, shit shit.. haha... fast ja tackade dem j����ttemycket s�klart....sen fick ja �ka... typ 1,5 km f�r att v�nda bilen p� en g�rdsplan...v�ga fan inte v�nda p� v�gen igen...sen kom sandbilen tillslut � d� kunde man k�ra...igen
s� ta det lugnt i vintertrafiken ass�..
ni vill inte r�ka ut f�r det som h�nde mig idag. 
Peace & Love
ojd�.. l�ter inte kul... bra att det inte h�nde n�tt v�rre iallafall.
du kanske inte hadde varit h�r idag d� 
S�nt d�r h�nder bara i lapphelvetet, flytta till betongdjungeln ist�llet... 
j�vla urskog 
| quote: |
| Originally posted by Kraith S�nt d�r h�nder bara i lapphelvetet, flytta till betongdjungeln ist�llet... |
glorie: verkar inte s� ballt, men det var r�tt skoj att l�sa om hehehe
som anden s�ger, underkylt regn drabbar alla delar av v�rt k�ra land... dock kanske det sandas etc snabbare i st�der �n ute p� landet....
aaa,
underkylt regn e f*n v�rsta boven...f�r att k�ra p� sn� e inte lika farligt.. hehe...inte lika halt menar ja...
dbl, awwww gulligt...men d var aldrig fara f�r mitt liv denna g�ng...snarare bilens....l�t som hela underredet f�rst�rdes. hohohoho
inte n�t att skratta �t iofs. 
| Originally posted by Glorie aaa, underkylt regn e f*n v�rsta boven...f�r att k�ra p� sn� e inte lika farligt.. hehe...inte lika halt menar ja... dbl, awwww gulligt...men d var aldrig fara f�r mitt liv denna g�ng...snarare bilens....l�t som hela underredet f�rst�rdes. hohohoho inte n�t att skratta �t iofs. |
ass� jag vet att jag inte borde men jag kan inte l�ta bli att skratta d� jag l�ser detta 
aja, va ju tur att v�r lilla hemlis klarade sig helskinnad ur de hela d� 
[edit]
glorie btw svenska folket!!! 
hahaha
(gl�mt igen)
Ja men nu e ja p� G serru...triggad som bara den! 
I'll be right in there!!!!!!!
dbl, aaa okej
fint me s�na tycker ja 
| Originally posted by Glorie hahaha (gl�mt igen)Ja men nu e ja p� G serru...triggad som bara den! ![]() I'll be right in there!!!!!!! dbl, aaa okej fint me s�na tycker ja |

glorie tror du har missuppfattat det hela lite....posten skriver inte sig sj�lv...du m�ste lixom l�gga fingrarna p� tangentbordet och skriva....du vet bokst�ver formar ord formar meningar osv osv 
LOL.. b�rja garva n�r jag l�ste texten (sorry Glorie
)
tur att det inte h�nde n�t allvarligt iaf 
man ska aldrig underskatta kylan som sagt

hahahah. Det E ju roligt nu i efterhand 
ass� men jaaaaa...ja ska skriva.. fan stressa mig inte.. ja har omtenta p� torsdag som ja m�ste klara...sen kan ja koppla av... 
ska p� stoooooor trancefest p� fredag me � s� f�r ja bes�k av min kompis.. men aaa...ja kanske kan kl�mma in n�t inl�gg emellan d�r ja 
����heeeee...