TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Länge leve aftonbladet....


Posted by Icarus on Nov-07-2002 17:33:

Länge leve aftonbladet....

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,223832,00.html


Posted by reveal on Nov-07-2002 17:35:

Aftonbladet kan sammafattas med följande smiley:
Frågan är varför 1½ miljon svenskar läser eländet...


Posted by AC. on Nov-07-2002 17:52:

Tyckte jag kunde läsa mellanraderna att Alf Svennsson var homofob som är homosexuel som inte vågar komma ut och som dessutom är arg och svartsjuk på alla andra bögar som vågar komma ut och dessutom skaffa sig förhållande och barn osv osv

nej usch och fy jag tycker verkligen inte att homosexuella ska få adoptera


Posted by dbl on Nov-07-2002 18:29:

blev mer intresserad av "Så får du Jennifer Lopez kropp"... var hel säker på att det skulle stå hur man kan göra för att få hennes kropp och inte hur man kan träna för att ha en kropp som henne... skall stämma aftonbladet


Posted by Vizay on Nov-07-2002 20:50:

quote:

– Hur ska man träna för att se ut som en filmstjärna?


detta stod precis under jenifel lopez rubriken....asså va?!?!?!

ser filmstjärnor inte ut som oss vanliga människor eller....har jag missat nått? trodde dom va helt vanliga människor som oss men jaja, de kanske dom inte e....aftonbladet framställer det ju så iaf


Posted by dj_hysterix on Nov-07-2002 21:37:

quote:
Originally posted by Vizay
detta stod precis under jenifel lopez rubriken....asså va?!?!?!

ser filmstjärnor inte ut som oss vanliga människor eller....har jag missat nått? trodde dom va helt vanliga människor som oss men jaja, de kanske dom inte e....aftonbladet framställer det ju så iaf


Japp...filmstjärnor e helt annorlunda...dom e inte som "oss"


Posted by Icarus on Nov-08-2002 13:34:

AFTONBLADETS ÄVENTYR.

Aftonbladet-tabbe (eller?):
http://www.avigsidan.com/avigsidan/bpict/piercing.gif

(Piercing = sjukdom?)

Aftonbladet har säkra källor:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/...saker_kalla.jpg


Aftonbladet har svårt med namn:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/...rigsveteran.gif


Aftonbladet vill ha sina skribenter mejade:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/...a_reportern.gif


Döda människor kan också skriva musik:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/...kurt_cobain.gif


Aftonbladet döper om Rosengren:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/bpict/rosenberg.gif


Aftonbladet vet inget om stabilitet och allvar:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/...bila_skador.gif


Aftonbladet om skönhet:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/apict/arne_dahl.jpg


Aftonbladet klantar sig:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/apict/helena.gif


Aftonbladet vet inte vad boxning är:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/apict/magda.jpg


Stringtrosor som straff för något:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/...gtrosstraff.gif


Nöje enligt aftonbladet:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/apict/pals_noje.gif


Aftonbladet har synonymer för Lacknafta:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/apict/nacklafta.gif


Aftonbladet har koll på gamlingarna i landet:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/apict/ab_gammal.gif


Aftonbladet har abstrakta rubriker (relevans med texten ej funnen):
http://www.avigsidan.com/avigsidan/...ab_fjarilar.gif


Aftonbladet har något skumt på gång:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/apict/ab_gratis.jpg


Annonsör med matematiksvårigheter:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/apict/gamecube.jpg
(Inget aftonbladet kan göra något åt, men ändå roligt.)


Posted by dj_hysterix on Nov-08-2002 16:00:

vissa av länkarna e skitgrymma


Posted by chjo on Nov-13-2003 12:55:

Skrattar så jag gråter här..

[Edit]Kanske skulle stå i den andra Aftonbladet tråden, men gick vilse mellan dom, skoj iaf..[/Edit]



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.