TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Länge leve aftonbladet....
Länge leve aftonbladet....
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,223832,00.html

Aftonbladet kan sammafattas med följande smiley:
Frågan är varför 1½ miljon svenskar läser eländet...
Tyckte jag kunde läsa mellanraderna att Alf Svennsson var homofob som är homosexuel som inte vågar komma ut och som dessutom är arg och svartsjuk på alla andra bögar som vågar komma ut och dessutom skaffa sig förhållande och barn osv osv
nej usch och fy jag tycker verkligen inte att homosexuella ska få adoptera
blev mer intresserad av "Så får du Jennifer Lopez kropp"... var hel säker på att det skulle stå hur man kan göra för att få hennes kropp och inte hur man kan träna för att ha en kropp som henne... skall stämma aftonbladet
| quote: |
– Hur ska man träna för att se ut som en filmstjärna? |
| quote: |
| Originally posted by Vizay detta stod precis under jenifel lopez rubriken....asså va?!?!?! ser filmstjärnor inte ut som oss vanliga människor eller....har jag missat nått? trodde dom va helt vanliga människor som oss men jaja, de kanske dom inte e....aftonbladet framställer det ju så iaf |
AFTONBLADETS ÄVENTYR.
Aftonbladet-tabbe (eller?):
http://www.avigsidan.com/avigsidan/bpict/piercing.gif
(Piercing = sjukdom?)
Aftonbladet har säkra källor:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/...saker_kalla.jpg
Aftonbladet har svårt med namn:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/...rigsveteran.gif
Aftonbladet vill ha sina skribenter mejade:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/...a_reportern.gif
Döda människor kan också skriva musik:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/...kurt_cobain.gif
Aftonbladet döper om Rosengren:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/bpict/rosenberg.gif
Aftonbladet vet inget om stabilitet och allvar:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/...bila_skador.gif
Aftonbladet om skönhet:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/apict/arne_dahl.jpg
Aftonbladet klantar sig:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/apict/helena.gif
Aftonbladet vet inte vad boxning är:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/apict/magda.jpg
Stringtrosor som straff för något:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/...gtrosstraff.gif
Nöje enligt aftonbladet:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/apict/pals_noje.gif
Aftonbladet har synonymer för Lacknafta:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/apict/nacklafta.gif
Aftonbladet har koll på gamlingarna i landet:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/apict/ab_gammal.gif
Aftonbladet har abstrakta rubriker (relevans med texten ej funnen):
http://www.avigsidan.com/avigsidan/...ab_fjarilar.gif
Aftonbladet har något skumt på gång:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/apict/ab_gratis.jpg
Annonsör med matematiksvårigheter:
http://www.avigsidan.com/avigsidan/apict/gamecube.jpg
(Inget aftonbladet kan göra något åt, men ändå roligt.)
vissa av länkarna e skitgrymma

Skrattar så jag gråter här..
[Edit]Kanske skulle stå i den andra Aftonbladet tråden, men gick vilse mellan dom, skoj iaf..[/Edit]
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.