TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- XQlusive FOTO's online!!!
XQlusive FOTO's online!!!
Hallo Allemaal,
Het heeft een tijdje geduurd maar de foto's van XQ staan eindelijk online op de site.REMY D,Stefan,partyhardy en MIDO staan ook op de foto's
Klik hier voor de foto's
Ze staan bij de pictures onder categorie XQ...Als je aanmeld kan je ook reageren op de foto's!!! Thnx...
Gr.
Jason
Hey Akira!
toffe foto's, ook lache groepsfoto!
was een gezellig feestje! ![]()
ja was zeker een topfeest...afgelopen weekend naar multigroove geweest was ook weer volle bak beuke, werd gewoon op het laatst hardcore gedraaid
maar GA je nog naar QLUBTEMPO???ik ben zeker weer van de partij 
Had ze ook ff bekeken, veel nice chickies 
Oja dit zie ik net op site van X-Qlusive: http://www.q-dance.nl/q/q.php?q=x-qlusive
| quote: |
Ook de winnaars van de prijsvraag zijn geslecteerd uit de vele enthousiaste inzendingen. De vraag luide: "Welke Italiaanse hardstyle held heeft de heeft de "X-Qlusive Italy CD" gemixed?" Het goede antwoord was: DJ Zenith De volgende gelukkigen kunnen de X-Qlusive Italy CD binnenkort thuis verwachten: Denny Simons uit Reuver Laura Smeets uit Roermond Justin Kuipers uit Lochem ![]() Lesley Tank uit Amsterdam Kim Masmeijer uit Langbroek |
| Originally posted by Dr. Kuipers Had de CD al gekopieerd van iemand anders, maar het orginele exemplaar van het beste feest ooit is veel leuker |
| Originally posted by Dr. Kuipers Had ze ook ff bekeken, veel nice chickies ![]() |
hehehe moet je alleen de foto doorgeven...
Heb al een vriendin
Lang leve PF 
| Originally posted by Dr. Kuipers Had ze ook ff bekeken, veel nice chickies ![]() Oja dit zie ik net op site van X-Qlusive: http://www.q-dance.nl/q/q.php?q=x-qlusive Had de CD al gekopieerd van iemand anders, maar het orginele exemplaar van het beste feest ooit is veel leuker |
koole fotooos 
Kewle foto's en wanneer zijn die foto's van vakantie nou eens online :P. hehehe
En ik was ook op Multigroove, kut dat ik je niet gezien heb.
Fuck he remy was je ook op MULTIGROOVE!! tering man niet eens gezien...ik had wel die andere gozer uit h'lem gezien en die zei dat je er niet was.we moeten snel weer eens contact zoeken. Ga je nog naar QLUBTEMPO??Dan ben ik ook weer van de partij...
Ja ik zal snel d efoto's van vakantie KRETA uploaden??IK spreek je later PIK!!