TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סתם מתוך התעניינות
Pages (2): [1] 2 »
סתם מתוך התעניינות
מישהו ממכם היה ב "קונצרטבע" שהיה בים המלח לפני כמה שבועות נראה לי?
הייתי שם עם שני חברים סתם חשבתי לשאול אולי גם מישהו מכאן
:]
שלום.....
איפה זה היה?
במלונות?

מרקו וי נתן שם בראש?
באמת שלום מי אתה ביכלל??
תציג תעצמך במיט דה קראו
חחח
זה אור..
הוא רשום פה עוד לפני... הוא זה שהביא אותי לפה
ארמ.. הוא לא פעיל בכלל בעיקרון אבל הוא קורא את ההודעות
| quote: |
| Originally posted by NyKoN חחח זה אור.. הוא רשום פה עוד לפני... הוא זה שהביא אותי לפה ארמ.. הוא לא פעיל בכלל בעיקרון אבל הוא קורא את ההודעות |
אורררררררררררררררררררררררררר
יא מלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אלעד תכבד אותו
זה האדם שמסר לידי את הכתובת של
POW
בזמנו
פשששש
פנאני:]]
Re: סתם מתוך התעניינות
תגיד לי
אתה
GreenBerret מ
cs?
BTK?
ארמ
בעיקרון זה הוא
GB from cs 
ya sus aifo ata lama parashta? ;o
a newbim ishtaltu al cs
עלק!
[btk]GreenBarret
אני עוד זטכר אותו מהימים שאני הייתי משחק
CS
וזה היה לפני הרבההההההההההההההההההההההההההההה זמן
הייתי באותו שבט עם
soundwave
לא זוכר איך קראו לנו
אני הייתי
A_small_bunny_with_a_huge_dick
והיה לי ספריי כזה של בובה של ארנב עם זין עומד
עד היום אנשים זוכרים אותי 
חחחחחחחח מה עשיתם מיזה טרד זכרונות ?!
אני המלךךךך, (בהקשר לרותם
באננה גם אני שיחקתי CS
מה היו השמות שלכם שם?
אני קראו לי "Lama?"
הייתי טופ גאן אמיתי
CS עדיין חי?
איכס
CS
פשוט משחק מגעיל
עוד מעט יוצא התופסת למואה
עם 12 שלבים חדשים
זה ה-משחק!
שוקקקקקקק
אעלק זה גרינברט מביטיקיי
איזה נוסטלגיה
שחקתי מלא בכיתה ט שעוד היה לי זמן
עבר לי בראש השם אבל אני חושב לעצמי
מהההה אין מצב שזה אותו אחד
איזה קטע
גם את סאונדוויב אני זוכר
ואולי גם את אקס
חבר שלי פה אמר שהוא זוכר גם את
Green Berret
ואת סאונדוויב
ושאל אם זוכרים אותו:
[West7]LUDMILA??
אני זוכר את הקלאן הזה
לא זוכר את האיש ספציפית
חחחח איזה קטע להזכר פתאום
חחחחחחחחחח
אני הייתי
FidoDido

וגיא יא אפס היית בקלאן המעפן הזה
Mc
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני הצטרפתי ל
FTS
ומשם הפסקתי לשחק כבר.
ורונן לקלאן שלכם קראו
AoH
ואני זוכר אותך ואת הלוגו שלך זה היה שיא המצחיק.
אגב אני עדיין בקשר עם אנשים מ
West7
TheDogtor
דני קוראים לו אחד האנשים השרוטים שאני מכיר וגם עם
Holymen
ו
BigEyeGuy
אני בקשר טוב.
אני הייתי ב MC
היייתי ה LEADER!!!!!!!!!!!!
אבל לא קוראים לי גיא 
ומעפן מעפן אני זוכר שפירקנו לקלאן שלך תצורה איזה יום 
אם אתם מדברים על
Counter-Strike
אז אני התחלתי לשחק בזה לא מיזמן
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum ומעפן מעפן אני זוכר שפירקנו לקלאן שלך תצורה איזה יום |
FidoDido
אחד ההה שחקנים של CS והקלאן שהוא היה בו גם חבל על הזמן
אחח איזה ימים של CS היום יש רק ניובים 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.