TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סתם מתוך התעניינות
Pages (2): [1] 2 »


Posted by GreenBerret on Nov-09-2002 12:24:

סתם מתוך התעניינות

מישהו ממכם היה ב "קונצרטבע" שהיה בים המלח לפני כמה שבועות נראה לי?
הייתי שם עם שני חברים סתם חשבתי לשאול אולי גם מישהו מכאן
:]


Posted by m0sh on Nov-09-2002 12:25:

שלום.....


Posted by DJ-Kreing^^ on Nov-09-2002 12:30:

איפה זה היה?
במלונות?


Posted by Vman on Nov-09-2002 12:40:

מרקו וי נתן שם בראש?


Posted by Sniper on Nov-09-2002 13:14:

באמת שלום מי אתה ביכלל??
תציג תעצמך במיט דה קראו


Posted by NyKoN on Nov-09-2002 13:33:

חחח
זה אור..
הוא רשום פה עוד לפני... הוא זה שהביא אותי לפה
ארמ.. הוא לא פעיל בכלל בעיקרון אבל הוא קורא את ההודעות


Posted by Sniper on Nov-09-2002 13:36:

quote:
Originally posted by NyKoN
חחח
זה אור..
הוא רשום פה עוד לפני... הוא זה שהביא אותי לפה
ארמ.. הוא לא פעיל בכלל בעיקרון אבל הוא קורא את ההודעות


טוב לדעת


Posted by Scorchio on Nov-09-2002 13:39:

אורררררררררררררררררררררררררר
יא מלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אלעד תכבד אותו
זה האדם שמסר לידי את הכתובת של
POW
בזמנו


Posted by Sniper on Nov-09-2002 13:47:

פשששש
פנאני:]]


Posted by nesher on Nov-09-2002 15:02:

Re: סתם מתוך התעניינות

תגיד לי
אתה
GreenBerret מ
cs?
BTK?


Posted by NyKoN on Nov-09-2002 16:13:

ארמ
בעיקרון זה הוא


Posted by Segev on Nov-09-2002 19:06:

GB from cs
ya sus aifo ata lama parashta? ;o
a newbim ishtaltu al cs


Posted by eXeTik on Nov-09-2002 22:06:

עלק!
[btk]GreenBarret
אני עוד זטכר אותו מהימים שאני הייתי משחק
CS

וזה היה לפני הרבההההההההההההההההההההההההההההה זמן
הייתי באותו שבט עם
soundwave
לא זוכר איך קראו לנו

אני הייתי
A_small_bunny_with_a_huge_dick
והיה לי ספריי כזה של בובה של ארנב עם זין עומד
עד היום אנשים זוכרים אותי


Posted by DjChook on Nov-09-2002 22:10:

חחחחחחחח מה עשיתם מיזה טרד זכרונות ?!

אני המלךךךך, (בהקשר לרותם


Posted by DjNumShum on Nov-09-2002 23:11:

באננה גם אני שיחקתי CS
מה היו השמות שלכם שם?
אני קראו לי "Lama?"

הייתי טופ גאן אמיתי

CS עדיין חי?


Posted by m0sh on Nov-10-2002 06:05:

איכס

CS

פשוט משחק מגעיל



עוד מעט יוצא התופסת למואה

עם 12 שלבים חדשים

זה ה-משחק!


Posted by warpedd_ on Nov-10-2002 11:42:

שוקקקקקקק


אעלק זה גרינברט מביטיקיי

איזה נוסטלגיה
שחקתי מלא בכיתה ט שעוד היה לי זמן

עבר לי בראש השם אבל אני חושב לעצמי
מהההה אין מצב שזה אותו אחד

איזה קטע
גם את סאונדוויב אני זוכר
ואולי גם את אקס


Posted by elad11 on Nov-10-2002 22:15:

חבר שלי פה אמר שהוא זוכר גם את
Green Berret
ואת סאונדוויב
ושאל אם זוכרים אותו:
[West7]LUDMILA??


Posted by warpedd_ on Nov-11-2002 11:24:

אני זוכר את הקלאן הזה
לא זוכר את האיש ספציפית

חחחח איזה קטע להזכר פתאום


Posted by Scorchio on Nov-11-2002 13:09:

חחחחחחחחחח
אני הייתי
FidoDido



וגיא יא אפס היית בקלאן המעפן הזה
Mc

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני הצטרפתי ל
FTS
ומשם הפסקתי לשחק כבר.

ורונן לקלאן שלכם קראו
AoH

ואני זוכר אותך ואת הלוגו שלך זה היה שיא המצחיק.

אגב אני עדיין בקשר עם אנשים מ
West7

TheDogtor
דני קוראים לו אחד האנשים השרוטים שאני מכיר וגם עם
Holymen
ו
BigEyeGuy

אני בקשר טוב.


Posted by DjNumShum on Nov-11-2002 13:13:

אני הייתי ב MC
היייתי ה LEADER!!!!!!!!!!!!
אבל לא קוראים לי גיא


Posted by DjNumShum on Nov-11-2002 13:13:

ומעפן מעפן אני זוכר שפירקנו לקלאן שלך תצורה איזה יום


Posted by Djsamorai on Nov-11-2002 14:14:

אם אתם מדברים על

Counter-Strike

אז אני התחלתי לשחק בזה לא מיזמן


Posted by Scorchio on Nov-11-2002 20:01:

quote:
Originally posted by DjNumShum
ומעפן מעפן אני זוכר שפירקנו לקלאן שלך תצורה איזה יום



לא נראה לי היה לנו מאטש נגדכם


Posted by Segev on Nov-12-2002 18:57:

FidoDido
אחד ההה שחקנים של CS והקלאן שהוא היה בו גם חבל על הזמן
אחח איזה ימים של CS היום יש רק ניובים


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.