TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz 07-12
Pages (2): [1] 2 »
Impulz 07-12
07-12
Brabanthallen
Den Bosch
37,50
harddance:
yoji biomehanika
tomharding
jp
lab 4 (live)
andy farley
sterling moss
s.h.o.k.k.
danny D
mc magika
progressive :
seb fontaine
danny howells
guy ornadel
circulation dj -set
misja helsloot
don diablo
ton tb
cor fijneman
mc marxman
techno:
mistress barbara
michel de hey
funk d'void
chrsitian smith
secret cinema
laidback luke
montana
shinedoe
MC lanesra
house grooves:
funk d'void
cj mackintosh
e-smoove/thck dick
mar-y-sol
tony thomas
marcello
victor coral
wizard
mc paul t
old school :
paul jay
nick hussey
paul taylor
moxxxey
chill out :
ambient daan
cheese stective agency feat . sara jay
stefan x
odd bod
various :
pedro
pele-x & jowan
patriek paap
oky
ric charles
iemand hier nog heen???
wat een bout line-up man! zo ongeveer dezelfde namen als alle voorgaande edities.
het wordt tijd dat UDC zichzelf lekker failiet verklaart ofzo 
Re: Impulz 07-12
| quote: |
| Originally posted by AlFerox progressive : seb fontaine danny howells guy ornadel circulation dj -set misja helsloot don diablo ton tb cor fijneman mc marxman |

ik weet niet maar don diablo in de progressive zaa?
3 progressive jocks ook meer niet.
Don draait naast hardhouse ook progessive
Vind de line-up zeker niet slecht....maar ga denkik toch voor IC 
De hardance zaal heeft echt een megavette line-up!!!!!!!!!!, toch ga ik niet naar Impulz omdat ik dan al andere plannen heb en ik wil liever naar IC.
Al is dt nog niet zeker, maar ja, da zie ik dan wel.
Ik ben al 3 keer naar Impulz geweest en wil nu wel eens iets anders.
Dan draait Dana ook hiero in het dorp Lochem 
En niks is heerlijker dan na een feest binnen 10 min in je nest te rollen 
Dus gaat nie naar Impulz en vond de afgelopen Outdoor echt helemaal niks aan...
ja ik ben een jaar niet meer naar IMPULZ geweest maar altijd de zelfde standaard namen zo te zien.TOM HARDING,JP etc etc...
zo voorspelbaar. De eerste IMPULZ met tiesto was wel een geweldig feestje hoor
Eerste Impulz was idd errug vet... sindsdien niet meer geweest maar jawel
7 december ben ik er weer bij! Zaterdag de kaartjes gehaald. Sowieso samen met 'n goeie vriendin maar waarschijnlijk gaan er nog veel meer van m'n vrienden. Als ik 't zo hoor heb ik alleen niet veel kans TA's tegen 't lijf te lopen of heb ik 't mis?
Line-up trekt me wel, m'n bek valt er niet van open geef ik toe maar voor Misja Helsloot en Cor Fijneman (trouwens ook voor Michel de Hey, Secret Cinema en Laidback Luke) krijg je mij m'n bed wel uit... btw ook als ik niet zou gaan krijgen ze me m'n bed wel uit want dat staat op gehoorsafstand van de Brabanthallen zeg maar
Zou duz wel gek zijn als ik niet ging, kan 's ochtends naar huis lopen als ik wil (zoals Dr. Kuipers al opmerkte: niks heerlijkers dan na een feest binnen 10 min in je bed rollen...
).
BTW: ben niet op Impulz Outdoor geweest maar dat lijkt me erg slecht te vergelijken met de Indoor editie. Indoor- en outdoorfeesten zijn per definitie heel anders qua sfeer enzo. Dus niet naar Impulz indoor gaan omdat je de outdoor editie niks vond lijkt me beetje onzin.
Vind Impulz een beetje een uitgemolken feest geworden. Geen Impulz voor mij.
Impulz Outdoor was wel erg gaaf maar hier ga ik niet naartoe.
zeker weten
Zeker aanwezig. Ornadel komt
| Originally posted by M_Peror BTW: ben niet op Impulz Outdoor geweest maar dat lijkt me erg slecht te vergelijken met de Indoor editie. Indoor- en outdoorfeesten zijn per definitie heel anders qua sfeer enzo. Dus niet naar Impulz indoor gaan omdat je de outdoor editie niks vond lijkt me beetje onzin. |
| Originally posted by Dr. Kuipers Outdoor feesten zijn wel vet! Remember Mystery Land!!! |
| Originally posted by M_Peror True... true... |
| s.h.o.k.k. |
Ik ga er heen!!!
Ik heb namelijk twee kaartjes gewonnen 

Dus alleen Ornadel en Basvh gaan??
Het is voor mij de eerste Impulz, ben nog nooit op een UDC feest geweest en ik wil Yoji zeker wel een keer horen!!
Ik ga er heen!!!
Flipper heeft namelijk twee kaartjes gewonnen 
en ik mag mee 
Whehehe jullie winnen ook altijd wat he

| Originally posted by Flipper01 Dus alleen Ornadel en Basvh gaan?? |

| Originally posted by M_Peror (...) maar jawel 7 december ben ik er weer bij! Zaterdag de kaartjes gehaald. (...) |
| Originally posted by M_Peror Gefeliciteerd trouwens! Wat heb je moeten doen voor die kaartjes? |
| Originally posted by Flipper01 Het is voor mij de eerste Impulz, ben nog nooit op een UDC feest geweest en ik wil Yoji zeker wel een keer horen!! |
He basje glowstick, doe Yoji de groeten 
Je mag um zelf in zun reet naaien voor mij, als hij dat tenminste wil 
Yoji Roxks
Ben erg benieuwd naar jullie reacties over SHOKK
| Originally posted by raoel He basje glowstick, doe Yoji de groeten ![]() Je mag um zelf in zun reet naaien voor mij, als hij dat tenminste wil ![]() Yoji Roxks |
| Originally posted by basvh dat naaien laat ik aan zijn japanse schone over als je het niet erg vindt |