TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Koninginnedag?????
Pages (2): [1] 2 »
He mensen, ik ga maandag naar Amsterdam enne...ik wil graag weten wat er te beleven is dan. Ik heb nog gehoord dat Safri Duo ergens zou optreden ofzo, is dat zo?? Wie heeft wat leuke suggesties?
Als je van commerciele baggermuziek houd.dan kan je lekker met alle 538 figuren mee jumpen op het museumplein.Kan je lekker naar jody bernal en zijn vriendjes luisteren..
OFFFFFFFF.....................
Als je van lekkere beukmuziek houdt zou ik maar es een kijkje gaan nemen op de Rozengracht.

GREETZ!!
Acda en de Munnik komen op t museum plijn.. k d8 rond uurtje of 5 a 6..
voor de rest komt radio 538 ook nog... een keertje.. boeien he
behalve voor acda en de munnik dan

wat mag daar op die dag zijn dan, als ik vragen mag???
Ik ga der gewoon rond banjeren, want kom dan net van Qontact. Gewoon nog ff doorfeeste
We zien wel
Eerst vanavond naar Qontact en daarna gewoon door de stad heen sjokken met mn brakke harses. Maar ik denk dat het gaat regenen. Dus we zien wel.
Jesse
Als het mooi weer is na massive gewoon effe een terrasje pakken (in eindhoven), en als het slecht weer is meteen naar m'n nest en pas tegen de avond weer eruit, en dan weer verder feesten.
grtz,
TNG
kijk wel wat ik ga doen.ga ook eerst naar Qontact en daarna kijk ik wel hoe verrot ik ben 
misschien door a'dam lopen of gelijk naar huis.moet dinsdag n.l. gewoon werken.(kutzooitje
)
GREETZ!!
Ik ben vorig jaar ook op e Rozengracht geweest: party!!! Maar op de Wallen was het ook en ontzettend cool feessie, allemaal party-hardies
Check het zelf maar s!
Eeeeh jongens... Rozengracht?? WAT IS DAAR DAN??? En belangrijker, waar is dat precies, ik ben ook maar een domme Hagenees...
Hey weet iemand of er wat in Rotterdam is te doen? Daar ga ik namelijk naar toe. Ga nou niet meteen Rotterdam afkraken, maar zeg iets zinnigs.
Mzzl
Rotterdam afkraken? degene die dat doet krijgt op Sensation met mij te maken! Rotturdam is heilig 
Maar btw ik weet trouwens niet of er iets te doen is...sorry!
Oke maakt nie uit Proximus. ik weet dat er een kermis is, dus das wel geinig en in de binnenstad is ook altijd wel wat te doen. Geen bier meer he? Das wel vervelend.
Laters
Wij gaan naar morgen naar MAYDAY in Duitsland. De foto's van dat feest komen dinsdag (onder voorbehoud) al online dus dat zullen we hier dan wel ff posten. (www.NiLa.nl)
Iedereen een KNEITER van een dag toegewenst!!!
Adios,
Sander & Sido (100% Bouma-Bros)
hey, veel plezier! Gaan jullie weer met een bus weg, of gewoon met de auto? Leuke partypics trouwens... 
wallen inderdeed... TRANCE BUDDA!!!!!!!
wij gaat eerst zuipen, dan amsterdam ff rondje, daarna naar trance budda & savonds weer naar huis...
Nee, deze keer pakken we gewoon de auto. Is voor ons goed te doen vanaf Arnhem trouwens... een uurtje rijden maar!
Wordt de eerste keer Mayday voor ons! Na een heleboel Engelse avonturen is het nu tijd om Tijs in Duitsland aan te moedigen. ;-)
Verder ook nog Mauro Picotto, Paul van Dijk, Timo Maas, Taucher, Sven Vath, Blank & Jones en nog veeeeeeel meer! Misschien volgend jaar een bus inzetten naar Mayday als het een succes is??? Of toch maar naar Homelands, Creamfields of Gatecrasher Summer Sound System??! Wat denk jij/jullie?
x
S & S
Wij (Antiphus en Miss P) zijn voor Creamfields! hihi
Nou koninginne dag in Rotterdam zuigt zwaar zeg. Komt die mongool van een Def Rymz. Daar zit ik helemaal niet op te w8en zeg.
Mzzl
mijn koninginnedag is voorlopig de beste, lekker een praktisch opdrachtje maken voor school
probeer daar maar es wat beters van te maken
Tja, ik heb zojuist een voetbaltoernooi gehad...Het was niet geweldig, maar toch 1 pnt behaald 
...Verder ga ik niet veel doen vandaag, dus koninginnendag is niet geweldig...
Lekker op het terras gezeten in Breda in het zonnetje. Lekker met een biertje voor je. RRRRR
Was naar Adam gegaan, enne...was zwaar kicken!! Overal lekkere wijven, en op t Leidseplein was t zwaar relaxed. DJ Jurgen zat ook te draaien, op een teringbalkonnetje, in zo'n kleine kutsteegje, maar was superrelaxedte muziek daaro. Alleen die kutrellen h�.... Was gvd om 4 uur pas thuis!!! Heb nog vastgezeten in de Mac omdat ze dat hadden dichtgegooid ivm de onveilige situatie (traangas en die kut ME) buiten. Maar goed ook, want ik had t gvd koud zonder jas!!!
Maar goed, de dag zelf was wel relaxed...
Mijn koninginnedag.
Geslapen tot 15:30 want was helemaal gebroken na Qontact.
's avonds toch nog effe naar A'dam geweest,en ook ik was de lul met dat tyfus gas.GVD man.liep ik daar rustig over het damrak begon mn neus opeens vet te prikken.Na een tijdje lopen mn fucking ogen helemaal uitgerookt.Gelukkig had ik nog Fl3,- Beltgoed
en kon ik nog een vriend uit zn nest bellen om ons op te halen!!Was wel om 1 uur thuis en mocht om 7 uur mn nest weer uit om te werken.Kortom koninginneDAG 2001 zoog best wel.Maar KoninginneNACHT was PHATT!!!
GREETZ!!
| quote: |
| Originally posted by Optimus Trance Was naar Adam gegaan, enne...was zwaar kicken!! Overal lekkere wijven, en op t Leidseplein was t zwaar relaxed. DJ Jurgen zat ook te draaien, op een teringbalkonnetje, in zo'n kleine kutsteegje, maar was superrelaxedte muziek daaro. Alleen die kutrellen h�.... Was gvd om 4 uur pas thuis!!! Heb nog vastgezeten in de Mac omdat ze dat hadden dichtgegooid ivm de onveilige situatie (traangas en die kut ME) buiten. Maar goed ook, want ik had t gvd koud zonder jas!!! Maar goed, de dag zelf was wel relaxed... |