TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חבר'ה צריך עצה - II
Pages (2): [1] 2 »


Posted by DjChook on Nov-12-2002 19:52:

Read This! חבר'ה צריך עצה - II

אוקיי אז ככה

יש לי ידידה
בתחילת החופש היינו ביחד ביחסים מיניים - לא משהו מיוחד
אבל היינו כזה יזיזים כזה, לא יודע למה או איך התגלגלנו לזה

שנינו רצינו אחד את השני , אבל היא קצת ילדה קטנה,
היא דיי רצתה שנפסיק והביאה תירוצים שממש עצבנו אותי

אז דיי לא דיברנו עד לפני שבועיים

עכשיו לפני שבועיים דיברתי איתה ואמרתי לה שאני רוצה שנחזור לקשר,

ובשבוע האחרון ממש התקרבנו, ושלשום לפני שהיא יצאה לטיול השנתי (כן היא בשכבה של אורן)

אז כמעט כזה התנשקנו
כאילו הבאנו שתי נשיקות רצופות כזה בלי לשון

עכשיו אמרתי לה גם שאני רוצה יום שישי הבא יעני לעשות איתה משהו

ואז להפציץ בקטע שאני רוצה שנהיה חברים או משהו
עכשיו הבעיה היא שאני בסוף לא אוכל להיות ביום שישי
מאותה סיבה שאני לא אוכל לבוא למוש - הטיול הזה בצופים

אז השאלה מה לעשות, כי לפני יום שישי אני לא אדבר איתה פנים מול פנים

והיא כל הזמן שולחת לי הודעות מהטיול שהיא מתגעגעת והכל...


Posted by MasterP on Nov-12-2002 20:03:

אני לא רואה מה הבעיה אם שניכם חושקים אחד בשני
שלח לה הודעה או שתדבר איתה (עדיף) כדי שהיא תבין למה לא תוכל להיות
שם ביום שישי.
ואז תיפגשו ביום אחר
בעיקרון אין לך ברירה אחרת


Posted by DjChook on Nov-12-2002 20:07:

אני יודע
אבל אני לא יודע איך לעשות את הרושם שאני לא רוצה לחזור לקטע

אלא למשהו רציני


Posted by MasterP on Nov-12-2002 20:15:

האממממ... אז תעשה משהו שונה. וקודם כל הכי חשוב שפשוט תגיד לה. בטלפון נכון קשה להגיד את כל זה אז תגיד לה שיש לך משהו חשוב להגיד לה תיפגשו מתי שאתה חוזר מהצופים והצופות, ותגיד לה.

זה לא חייב להיות כזה מיוחד פשוט שתגיד את האמת ואם היא מחבבת אותך אז לא צריכה להיות בעיה


Posted by NyKoN on Nov-12-2002 21:23:

ארמ
צ'מע
אם המצב ככה אז לא נראה לי שזה המקום לשאול
לך תדבר איתה כי המצב עצמו לא ישתנה.. אתה כבר קבעת לפגוש אותה ביום שישי והטיול כבר נקבע גם ליום שישי

כל מה שנותר לנו לומר זה בהצלחה


Posted by itamarsan on Nov-12-2002 21:36:

quote:
Originally posted by DjChook
אני יודע
אבל אני לא יודע איך לעשות את הרושם שאני לא רוצה לחזור לקטע

אלא למשהו רציני

שמע אחיייי תשלח לה הודעה ותקבעו פגישה לפני שאתה נוסע לטיול ותגיד לה שמעי אני רוצה להיות איתך בקשר אבל לא קשר כמו שהיינו בעבר אלא רציני
חן פשוט תבהיר לה את זה ועם היא מספיק רצינית ורוצה אותך אז סמוך עלייי היא תבין אותך ועם לא תיהיה איתה רק בגלל זיון אז זה יהיה בסדר ווכל להנות מהקשר שלכם
ככה אני הייתי עושה


Posted by HyPeRSoNiC on Nov-12-2002 22:14:

הופה חן!
איזה כלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מבחוץ ג'ינג'י תמים
ומבפנים - פר הרבעה איטלקי!!!!!!!!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

טוב עכשיו ברצינות
פשוט תגיד לה מה אתה מרגיש כלפיה
אם גם היא מרגישה ככה - היא גם תרצה קשר רציני איתך ואתם תהיו ביחד
אין כאן בעיה רצינית
רק בעיונת

ובקשר ליום שישי - אל תדאג. היא תבין...........

אז יאללה בהצלחה אחי!!!!!!!!!


Posted by m0sh on Nov-12-2002 22:18:

חחחחחחחח

יזיזה

יא בתול

יזיזה זה עד הסוף
אתה יצאת פרייאר

אחי העצה הכי טובה זה שתלך עם הלב שלך

פשוט ץדבר איתה פנים מול פנים


Posted by DjNumShum on Nov-12-2002 22:23:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחחחחחח

יזיזה

יא בתול

יזיזה זה עד הסוף
אתה יצאת פרייאר

אחי העצה הכי טובה זה שתלך עם הלב שלך

פשוט ץדבר איתה פנים מול פנים


אממ כפרה עליך
יזיזה זה לא עוד הסוף
לפחות לא מהמקום שאני בא ממנו
ומה זה הפוזה הזאת אחשלי?
אז תקעת איזה קונפה יאללה צא מהסרט


Posted by m0sh on Nov-12-2002 22:25:

quote:
Originally posted by DjNumShum
אממ כפרה עליך
יזיזה זה לא עוד הסוף
לפחות לא מהמקום שאני בא ממנו
ומה זה הפוזה הזאת אחשלי?
אז תקעת איזה קונפה יאללה צא מהסרט



וואי וואי

אתה לא רואה מהעיינים

אתה גמורררררררררררררההההההההההה


Posted by DjNumShum on Nov-12-2002 22:26:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
וואי וואי

אתה לא רואה מהעיינים

אתה גמורררררררררררררההההההההההה



חחחח
גמד


Posted by m0sh on Nov-12-2002 22:32:

קוקסינללללל


אגב מה עם מור ?


Posted by DjNumShum on Nov-12-2002 22:56:

הכל טובבבבבבבבבבבבבבבב
מה איתך?


Posted by Tarantula on Nov-12-2002 22:57:

quote:
Originally posted by DjChook
אני יודע
אבל אני לא יודע איך לעשות את הרושם שאני לא רוצה לחזור לקטע

אלא למשהו רציני


וואלה, אני מצטרפת לדעה של כולם פה, הדרך הכי טובה זה פשוט להגיד לה שאתה רוצה משהו רציני... ואתה יודע מה, אם אתה לא יכול לפגוש אותה יום שישי, אז תגיד לה את זה לפחות בטלפון או שתיפגש איתה לאיזה כמה דקות...
או שפשוט תחכה עם זה כמה ימים, לא יקרה שום דבר.. אם היא רוצה אותך עכשיו היא תרצה אותך גם אחרי יום שישי...

בהצלחה מותק...


Posted by Hell_Copter on Nov-12-2002 23:10:

quote:
Originally posted by Tarantula
וואלה, אני מצטרפת לדעה של כולם פה, הדרך הכי טובה זה פשוט להגיד לה שאתה רוצה משהו רציני... ואתה יודע מה, אם אתה לא יכול לפגוש אותה יום שישי, אז תגיד לה את זה לפחות בטלפון או שתיפגש איתה לאיזה כמה דקות...
או שפשוט תחכה עם זה כמה ימים, לא יקרה שום דבר.. אם היא רוצה אותך עכשיו היא תרצה אותך גם אחרי יום שישי...

בהצלחה מותק...


מה לעשות שאני מסכים איתה... תסלחו לי


Posted by oDrori on Nov-12-2002 23:22:

Screw the boyscouts, it's your future wife we're talking about here!
אחי, אם אתה רוצה לעשות רושם רציני, להחמיץ משהו של הצופים (בעיקר אם היא תחשוב שאתה יוצא לשם) יכבוש לדעתי...


Posted by Sniper on Nov-13-2002 13:01:

ממממ אני מסכים עם אלונה


Posted by DjChook on Nov-13-2002 13:11:

חחחח גם אני חשבתי על לא ללכת לצופים אבל אין מצב

מוש יא מכוער, זה שבאיזור שאתה גר כל אחת נותנת לך עד הסוף ולא משנה מה ומי אתה, אז זה אומר משהו על האזור שלך, לא על איך שדברים עובדים :

וחוץ מיזה כבר אמרתי לך, אתה עכשיו תקוע כל החיים שלך בלחפש זיון שאותי זה בכלל לא מתריד,
אתה בוכה על זה, אני רגוע מאד

אז מי במצב יותר טוב אה ?!

אתה לא אוהב אותי יותר

ומין הסתם רועי שתסכים עם אלונה, אני רוצה לראות אותך מתנגד לה
חחח

ד"א, ג'ינג'י ?!?!?!


Posted by DjNumShum on Nov-14-2002 02:00:

quote:
Originally posted by DjChook
חחחח גם אני חשבתי על לא ללכת לצופים אבל אין מצב

מוש יא מכוער, זה שבאיזור שאתה גר כל אחת נותנת לך עד הסוף ולא משנה מה ומי אתה, אז זה אומר משהו על האזור שלך, לא על איך שדברים עובדים :



טוב קבל תיקון פה
אתה טענת שכל אחת באיזור שלו נותנת עד הסוף
אז בוא אני אתקן אותך
באיזור שלו דווקא בנות לא נותנות כאלו יש ויש
כמו בכל מקום אבל זה בנות צפוניות כזה עושות בעיות
עכשיו לתיקון מספר 2 שהוא המשמעותי
טענת שכל הבנות באיזור שלו נתונות -לו- ופה אני רוצה לתקן
אף אחת לא נונת לו
הוא נגע בבחורה אחת כל החיים שלו אז אני מבקש לא לנפח תאגו שלו כי הוא כולה 1.68
סתם סתם לא קשור

סתם אחשלי אני אוהב אותך מוש אתה יודע את זה אבל אני חייב להחזיר אותך למקום


Posted by Hell_Copter on Nov-14-2002 13:53:

quote:
Originally posted by DjNumShum
לנפח תאגו שלו כי הוא כולה 1.68



הוא לא 1.38 ??
וואלה צריך ללמוד לחשב הפרשים יותר טוב

סתם אחי


Posted by m0sh on Nov-14-2002 13:58:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
הוא לא 1.38 ??
וואלה צריך ללמוד לחשב הפרשים יותר טוב

סתם אחי



חחח אל תתלהב אנחנו באותו גובה


Posted by Djsamorai on Nov-14-2002 14:02:

שיהיה לך המון בהצלחה !!


Posted by Hell_Copter on Nov-14-2002 14:12:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחח אל תתלהב אנחנו באותו גובה


היית מת!!!
אתה ככה מלמצוץ לי בעמידה
סתם... אבל מותק יש ביננו מספיק הפרש אם אתה 1.68 אז עשה לי טובה


Posted by DjChook on Nov-14-2002 14:42:

אני בסך הכל יודע שאני 183 ככה
וזה מספיק

בכל מקרה, חחחח אהבתי את התיקונים

ואצלנו זה מקרה נדיר, ביה"ס של צפוניות


Posted by m0sh on Nov-14-2002 17:30:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
היית מת!!!
אתה ככה מלמצוץ לי בעמידה
סתם... אבל מותק יש ביננו מספיק הפרש אם אתה 1.68 אז עשה לי טובה



אני לא מטר
1.68

ואתה היית עם נעליים שזה 3 סנטימטר
ולא כזה היית יותר גבוה

אזזזזזזזזזזזזז זובי


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.