TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חבר'ה צריך עצה - II
Pages (2): [1] 2 »
חבר'ה צריך עצה - II
אוקיי אז ככה
יש לי ידידה
בתחילת החופש היינו ביחד ביחסים מיניים - לא משהו מיוחד
אבל היינו כזה יזיזים כזה, לא יודע למה או איך התגלגלנו לזה
שנינו רצינו אחד את השני , אבל היא קצת ילדה קטנה,
היא דיי רצתה שנפסיק והביאה תירוצים שממש עצבנו אותי
אז דיי לא דיברנו עד לפני שבועיים
עכשיו לפני שבועיים דיברתי איתה ואמרתי לה שאני רוצה שנחזור לקשר,
ובשבוע האחרון ממש התקרבנו, ושלשום לפני שהיא יצאה לטיול השנתי (כן היא בשכבה של אורן)
אז כמעט כזה התנשקנו
כאילו הבאנו שתי נשיקות רצופות כזה בלי לשון
עכשיו אמרתי לה גם שאני רוצה יום שישי הבא יעני לעשות איתה משהו
ואז להפציץ בקטע שאני רוצה שנהיה חברים או משהו
עכשיו הבעיה היא שאני בסוף לא אוכל להיות ביום שישי
מאותה סיבה שאני לא אוכל לבוא למוש - הטיול הזה בצופים
אז השאלה מה לעשות, כי לפני יום שישי אני לא אדבר איתה פנים מול פנים
והיא כל הזמן שולחת לי הודעות מהטיול שהיא מתגעגעת והכל...

אני לא רואה מה הבעיה אם שניכם חושקים אחד בשני
שלח לה הודעה או שתדבר איתה (עדיף) כדי שהיא תבין למה לא תוכל להיות
שם ביום שישי.
ואז תיפגשו ביום אחר
בעיקרון אין לך ברירה אחרת
אני יודע
אבל אני לא יודע איך לעשות את הרושם שאני לא רוצה לחזור לקטע
אלא למשהו רציני
האממממ... אז תעשה משהו שונה. וקודם כל הכי חשוב שפשוט תגיד לה. בטלפון נכון קשה להגיד את כל זה אז תגיד לה שיש לך משהו חשוב להגיד לה תיפגשו מתי שאתה חוזר מהצופים והצופות, ותגיד לה.
זה לא חייב להיות כזה מיוחד פשוט שתגיד את האמת ואם היא מחבבת אותך אז לא צריכה להיות בעיה
ארמ
צ'מע
אם המצב ככה אז לא נראה לי שזה המקום לשאול
לך תדבר איתה כי המצב עצמו לא ישתנה.. אתה כבר קבעת לפגוש אותה ביום שישי והטיול כבר נקבע גם ליום שישי
כל מה שנותר לנו לומר זה בהצלחה
| quote: |
| Originally posted by DjChook אני יודע אבל אני לא יודע איך לעשות את הרושם שאני לא רוצה לחזור לקטע אלא למשהו רציני |
הופה חן!
איזה כלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מבחוץ ג'ינג'י תמים
ומבפנים - פר הרבעה איטלקי!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב עכשיו ברצינות
פשוט תגיד לה מה אתה מרגיש כלפיה
אם גם היא מרגישה ככה - היא גם תרצה קשר רציני איתך ואתם תהיו ביחד
אין כאן בעיה רצינית
רק בעיונת
ובקשר ליום שישי - אל תדאג. היא תבין...........
אז יאללה בהצלחה אחי!!!!!!!!!
חחחחחחחח
יזיזה
יא בתול
יזיזה זה עד הסוף
אתה יצאת פרייאר
אחי העצה הכי טובה זה שתלך עם הלב שלך
פשוט ץדבר איתה פנים מול פנים
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN חחחחחחחח יזיזה יא בתול יזיזה זה עד הסוף אתה יצאת פרייאר אחי העצה הכי טובה זה שתלך עם הלב שלך פשוט ץדבר איתה פנים מול פנים |
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum אממ כפרה עליך יזיזה זה לא עוד הסוף לפחות לא מהמקום שאני בא ממנו ומה זה הפוזה הזאת אחשלי? אז תקעת איזה קונפה יאללה צא מהסרט |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN וואי וואי אתה לא רואה מהעיינים אתה גמורררררררררררררההההההההההה |
קוקסינללללל
אגב מה עם מור ?
הכל טובבבבבבבבבבבבבבבב
מה איתך?
| quote: |
| Originally posted by DjChook אני יודע אבל אני לא יודע איך לעשות את הרושם שאני לא רוצה לחזור לקטע אלא למשהו רציני |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula וואלה, אני מצטרפת לדעה של כולם פה, הדרך הכי טובה זה פשוט להגיד לה שאתה רוצה משהו רציני... ואתה יודע מה, אם אתה לא יכול לפגוש אותה יום שישי, אז תגיד לה את זה לפחות בטלפון או שתיפגש איתה לאיזה כמה דקות... או שפשוט תחכה עם זה כמה ימים, לא יקרה שום דבר.. אם היא רוצה אותך עכשיו היא תרצה אותך גם אחרי יום שישי... בהצלחה מותק... |
Screw the boyscouts, it's your future wife we're talking about here!
אחי, אם אתה רוצה לעשות רושם רציני, להחמיץ משהו של הצופים (בעיקר אם היא תחשוב שאתה יוצא לשם) יכבוש לדעתי...
ממממ אני מסכים עם אלונה
חחחח גם אני חשבתי על לא ללכת לצופים אבל אין מצב
מוש יא מכוער, זה שבאיזור שאתה גר כל אחת נותנת לך עד הסוף ולא משנה מה ומי אתה, אז זה אומר משהו על האזור שלך, לא על איך שדברים עובדים :
וחוץ מיזה כבר אמרתי לך, אתה עכשיו תקוע כל החיים שלך בלחפש זיון שאותי זה בכלל לא מתריד,
אתה בוכה על זה, אני רגוע מאד
אז מי במצב יותר טוב אה ?!
אתה לא אוהב אותי יותר 
ומין הסתם רועי שתסכים עם אלונה, אני רוצה לראות אותך מתנגד לה
חחח
ד"א, ג'ינג'י ?!?!?!
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחחח גם אני חשבתי על לא ללכת לצופים אבל אין מצב מוש יא מכוער, זה שבאיזור שאתה גר כל אחת נותנת לך עד הסוף ולא משנה מה ומי אתה, אז זה אומר משהו על האזור שלך, לא על איך שדברים עובדים : |

| quote: |
| Originally posted by DjNumShum לנפח תאגו שלו כי הוא כולה 1.68 |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter הוא לא 1.38 ?? וואלה צריך ללמוד לחשב הפרשים יותר טוב ![]() סתם אחי |
שיהיה לך המון בהצלחה !!
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN חחח אל תתלהב אנחנו באותו גובה |
אני בסך הכל יודע שאני 183 ככה
וזה מספיק 
בכל מקרה, חחחח אהבתי את התיקונים
ואצלנו זה מקרה נדיר, ביה"ס של צפוניות
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter היית מת!!! אתה ככה מלמצוץ לי בעמידה סתם... אבל מותק יש ביננו מספיק הפרש אם אתה 1.68 אז עשה לי טובה |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.