TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מחירי אייסיקיו החדשים:


Posted by oDrori on Nov-13-2002 16:13:

מחירי אייסיקיו החדשים:

קיבלתי הודעת
url
שאומרת שהמחירים יהיו
שקל אחד ל-100 הודעות
וחמש (נראה לי) לשליחת קובץ... יש למישהו מושג בקשר לעניין?


Posted by m0sh on Nov-13-2002 16:38:

בולשיט


Posted by DjChook on Nov-13-2002 16:54:

פחחחחחחחחחחחח
אני בהלם ששלחו את זה
כבר שנים שאני לא קורא בכלל הודעות שרשרת באייסיקיו

זה כזה משעשע

תיכף תגיד לי שהפרח שלך הפך לכחול


Posted by m0sh on Nov-13-2002 17:29:

Smoking ..umm..something

quote:
Originally posted by DjChook
תיכף תגיד לי שהפרח שלך הפך לכחול



זה יכול לקרות ממשהו אחר.......










רמז----תסתכלו על האייקון


Posted by MasterP on Nov-13-2002 17:29:

כן אני זוכר לפני כמה שנים קיבלתי הודעה שאם אני לא מעביר אותה לאיזה 100 אנשים איי.סי.קיו יעלה כסף
בקיצור
as if

אין מצב למה הם בטוח מרוויחים מהפרסומות



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.