TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מחירי אייסיקיו החדשים:
מחירי אייסיקיו החדשים:
קיבלתי הודעת
url
שאומרת שהמחירים יהיו
שקל אחד ל-100 הודעות
וחמש (נראה לי) לשליחת קובץ... יש למישהו מושג בקשר לעניין?
בולשיט

פחחחחחחחחחחחח
אני בהלם ששלחו את זה
כבר שנים שאני לא קורא בכלל הודעות שרשרת באייסיקיו
זה כזה משעשע
תיכף תגיד לי שהפרח שלך הפך לכחול
| quote: |
| Originally posted by DjChook תיכף תגיד לי שהפרח שלך הפך לכחול |
כן אני זוכר לפני כמה שנים קיבלתי הודעה שאם אני לא מעביר אותה לאיזה 100 אנשים איי.סי.קיו יעלה כסף
בקיצור
as if
אין מצב למה הם בטוח מרוויחים מהפרסומות
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.