TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חזרתי


Posted by NyKoN on Nov-14-2002 19:00:

חזרתי

חזרתי מהטיול בצפון
נחל כזיב ונחל עמוד
היה ממממממממש כיף!


הערסים בבצפר החליטו לשחק אותה טרוריסטים הביאו מסיכות גרב כאלה ו9 רימוני עשן ופיזרו אותם באכסניה והיה נחמד..
הביאו לנו איזה דיג'יי מעפן כזה בערב והוא התחיל כזה נחמד מאוד עם
DeeDee- forever
ואז בא לשים PPK
ואז הערסים זרקו רימון עשן ואף אחד לא ראה אותם והדיסקו התעכב בכמה דקות ואז הוא חזר ושם את השירים הכי מעפנים בעולם
גם ישן וגם אי אפשר לרקוד להם..
איזה זין
בסוף הוא שם איזה טראק אחד של אינפקטד וזהו!!


Posted by m0sh on Nov-14-2002 19:06:

שמח שנהנת

חחחחחחח איזה ערסים מפגרים

בקשר למוזיקה

פעם הבאה פשוט תביא לו דיסקים (כמו שאני הבאתי)

ואז היה פיצוץ

עד שהרכזת שכבה הרסה הכל בגלל המלחמת אוכל


Posted by NyKoN on Nov-14-2002 19:10:

ניסינו
אמרנו לו גם
ויש לנו אחד בשכבה שהוא דיג'יי בערך מקצועי
והוא לא נתן לו לעלות לתקלט קצת
היה מעפן..

אבל היה בעיקרון ממממממממש כיף


Posted by oDrori on Nov-14-2002 19:13:

ברכות אחי ידוע שמסיבות טיולים איז שיט.. אבל טיולים עצמן איז אחלה!


Posted by NyKoN on Nov-14-2002 19:16:

quote:
Originally posted by guetag
לפחות הוא שם
DEE DEE


תראה
זאת התחלה
עדיף זה מהחרא שהוא שם..


Posted by DjChook on Nov-14-2002 19:23:

אצלנו בכיתה ט הוא שם שירים מאפנים
ואז חבר שלי הביא לו דיסק עם טראנסים טובים וכולם נהנו, למרות שהוא מיקסס אותם הכי גרוע בארץ

הוא לא ידע מה זה טראנס אז ברגע שיש את הירידה המרכזית של השיר, אתם יודעים שמתכוננים לעלייה מטורפת, הוא מכניס שיר אחר
מטומטם!


ואז חבר שלי הביא לו דיסק של
ANTIZACHEL MIX
שהוא הכין ב
EJAY

וזה היה כזה מצחיק
הדיג'יי אחרי דקה מוציא את זה מהמערכת, זורק את זה על חבר שלי ואומר

"תעיף את הזבל הזה מהמערכת שלי"


Posted by NyKoN on Nov-14-2002 19:28:

quote:
Originally posted by DjChook
אצלנו בכיתה ט הוא שם שירים מאפנים
ואז חבר שלי הביא לו דיסק עם טראנסים טובים וכולם נהנו, למרות שהוא מיקסס אותם הכי גרוע בארץ

הוא לא ידע מה זה טראנס אז ברגע שיש את הירידה המרכזית של השיר, אתם יודעים שמתכוננים לעלייה מטורפת, הוא מכניס שיר אחר
מטומטם!


ואז חבר שלי הביא לו דיסק של
ANTIZACHEL MIX
שהוא הכין ב
EJAY

וזה היה כזה מצחיק
הדיג'יי אחרי דקה מוציא את זה מהמערכת, זורק את זה על חבר שלי ואומר

"תעיף את הזבל הזה מהמערכת שלי"


חחחח
אחרי שזרקו את הרימון עשן הדיג'יי המעפן הזה אומר כזה..
"אם הייתי רואה מי זה היה הוא לא היה נשאר איתנו הרבה"
אז כולם כזה היו בשוק לשניה כאילו הוא איים עליו או משהו
"אני מתכוון שהיו פותחים לו תיק במשטרה ומשם מביאים את ההורים"
חחחח זה היה כ"כ מצחיק!


Posted by Sniper on Nov-14-2002 20:49:

חחחח איך אני מת כבר לטיול שנתי!!!!!! פשוט מתת
מממ אצלנו המסיבה של לפני שנתיים היתה ממש בת זונה
כאילו היה ליגהה ממש נהניתי לדעתי בטיול שנתי אם יש תמצב רוח ותכוח
כל טראק אפילו הכי ישן שיכול להיותת אני מישתגעע
כאילו חחח אני רק שומע תקיק הראשון
ומתחיל להישתולל חחח
מממ עד שהמורות באות ואומרות ליסגור הכל וללכת לחדרים
ואז מתחילה החגיגה בחדרי
*.המבין יבין.*


Posted by MasterP on Nov-14-2002 21:38:

חחח אין הרבה מה להבין פה


דוגרי בטיולים השנתיים ידוע שהדיג'יים מעפנים ואין לצפות למוזיקה טובה
לפעמים יש רגעים טובים.
הרגעים הכי טובים זה בחגיגות אחרי כמו שאלעד אמר
סוף טוב הכל טוב


Posted by Hell_Copter on Nov-14-2002 22:24:

שמח לשמוע שנהנית גבר...
האחרים סיכמו הכל על המסיבות טיולים...


Posted by DJ-Kreing^^ on Nov-14-2002 22:26:

שמח שנהנת ניקון
כן הדיג'אים בטיולים שנתיים בדרך כלל יוצאים קקות

אגב, אם מישהו פה יוצא לטיול שנתי באיזור ים המלח
אכסניית עין גדי
יש מצב שאני מתקלט


Posted by Hell_Copter on Nov-14-2002 22:36:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
כן הדיג'אים בטיולים שנתיים בדרך כלל יוצאים קקות


ואחר כך זה...

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אגב, אם מישהו פה יוצא לטיול שנתי באיזור ים המלח
אכסניית עין גדי
יש מצב שאני מתקלט



אתה לא קצת סותר את עצמך??


Posted by DJ-Kreing^^ on Nov-14-2002 22:38:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ואחר כך זה...



אתה לא קצת סותר את עצמך??


חחחחחחחחחחחח

בגלל זה כתבתי בדרך כלל


...יש כאלו קקות

אבל אני מביא בראש!!!


Posted by Sniper on Nov-15-2002 08:49:

מממ אצלנו בשיכבה יש כמה שמתקלטים
אחד מתקלט טראנס אבל כאילו טראנס!! פסיכודאלי ישראלי גםםם
ואחד שיש לו חומר ממש ממש ישן ומה מיתלהב כאילו הוא אומר לי
ניראה לי יש לי תתקליטיה הכי טוב שיש יש לי חומר גם ישן וגם חדש
אז כזה סתם דיברנו קצת פה ושם פיאתום הוא בא אליי ביציאה של שחקן אש
ניראה לי יש לי תאוסף של הקטעים הישנים הכי גדול בארץ

הבאתי לו סטרטררר של צחוק בפניםםםםם
כמו לא יודע מה

בקיצר יש מצב שאני יצרוב לו כמה דיסקים ואחד מהם יתקלט
בעיקרון הרמת מיקסוס שלהם נחמדת מאוד


Posted by NyKoN on Nov-15-2002 19:57:

אז זהו אחי
זה שאצלנו הוא דיג'יי די טוב.. הוא ממקסס ממממממממש טוב ברמה מאוד גבוהה
יש לו ציוד סביר והטראקים אצלו הם בטווח של חצי שנה עד 8 חודשים ככה שזה יחסית חדש אפשר להגיד

אבל לעומת זאת
הוא בכדורסל והוא מתלהב חצי ערס וכשביקשתי ממנו לצרוב ממנו איזשהו סט שהוא עשה הוא התלהב עלי ואמר לי
"איזה לתת לך?! זה הולך ישר לבי יו"

כוס אמא שלו


Posted by MasterP on Nov-15-2002 20:05:

quote:
Originally posted by NyKoN
אז זהו אחי
זה שאצלנו הוא דיג'יי די טוב.. הוא ממקסס ממממממממש טוב ברמה מאוד גבוהה
יש לו ציוד סביר והטראקים אצלו הם בטווח של חצי שנה עד 8 חודשים ככה שזה יחסית חדש אפשר להגיד

אבל לעומת זאת
הוא בכדורסל והוא מתלהב חצי ערס וכשביקשתי ממנו לצרוב ממנו איזשהו סט שהוא עשה הוא התלהב עלי ואמר לי
"איזה לתת לך?! זה הולך ישר לבי יו"

כוס אמא שלו


תבוא אליו בניפנוף ככה עם הדיסק החדש של "כך וכך"
תגיד לו רוצה? לא תקבל
ותלך שאתה מזמזם את
diving into you!!!!!!!!!!!!!!!!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.