TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy 2003 datum!!!
Pages (2): [1] 2 »
Trance Energy 2003 datum!!!
TE03 kommer g� 15:e Feb i Jaarbeurs Utrecht....
biljetter b�rjar s�ljas 1 dec...ingen lineup �n..
men detta e redan bokat f�r min del...
sweeeeeeeeeeeeet
Jag har snackat om att dra p� detta f�rr m�nga g�nger... Men jag t�nkte om jag k�per en biljett direkt s� ska jag fan ta mig ner ocks� sen...
Ska bara f� ihop pengar till flyg eller bila ner...
VILL VILL VILL SKA...
.../ Steve
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag har snackat om att dra p� detta f�rr m�nga g�nger... Men jag t�nkte om jag k�per en biljett direkt s� ska jag fan ta mig ner ocks� sen... Ska bara f� ihop pengar till flyg eller bila ner... VILL VILL VILL SKA... .../ Steve |
hmmm hur ere, har dom stenh�rd koll p� �ldern d�r nere eller ere bara � traska in?
har funderat ett tag p� om jag ska dra � kommit fram till att dra s� fort jag kan....m�ste bara f� clearance fr�n husdemone sj�lv i s� fall 
men jag ska f�rs�ka iaf, det �r en sak som �r s�ker 
Tror knappast de �r h�rda p� leg d�r nere, p� mysteryland var det inte �nns fr�gan om leg...
och det �r ju alm�nt k�nnt att man l�tt komma in p� en club d�r nere �ven om man inte har �ldern innne
gaby glorie som varit p� andra tillst�llningar i holland kanske vet om de kollar
�r ju inte �nns realistiskt att kolla leg n�r man ska ha in 30k pers i en arena eller hur m�nga de nu trycker in
Det �r nog som i England, de fr�gar leg p� alla som ser ut att vara under 18.
Troligen skulle du v�l komma in, men det finns nog en viss risk att du inte g�r det. Halvjobbigt att dra ner fr�n Sverige och s� kommer du inte in...
Har jag pengar d� s� kanske jag drar ner iaf, 
Ja d� var den 15:e bokad..
Jag l�ste ett inl�gg f�r l�nge sedan d�r n�gon sa att 2003 skulle det vara jubileum f�r trance energy. ligger det n�got i det? i s� fall borde linupen vara n�got ut�ver det vanliga..
hur m�nga dagar h�ller det p� f�rresten?
/red
ser jag ut � ha �ldern inne d�? 
Originally posted by Vizay ser jag ut � ha �ldern inne d�? |

amnezia, vem/vilka �ker du ner me?
| Originally posted by Glorie amnezia, vem/vilka �ker du ner me? |
yehaaa
hum s�g att det var djred som fr�ga om jubileum.....
det e typ 15 tim fre-l�r lr n�tt s�nt..
v�rt att offra en t� f�r � f� komma dit..
| Originally posted by Amnezia det e typ 15 tim fre-l�r lr n�tt s�nt.. |
| Originally posted by Amnezia v�rt att offra en t� f�r � f� komma dit.. |
Jag t�nker nog dra dit om inget annat hinner komma emellan...
N�gon som vet n�r lineup-en blir f�rkunnad?
Greetz
NordLight
| Originally posted by mindshooter Ja om du vill k�pa sm�llare kanske ![]() Hehe n�men jag vet inte...jag vill ox� dra ner men jag tycker inte att det �r v�rt om jag inte �r 100% p� att jag kommer in och det �r jag inte utan Leg... |

| Originally posted by Vizay bah inte har jag s�nt babyface....lr? ![]() men jag h�ller med...finns det minsta minsta lilla risk f�r att inte komma in s� k�nns det ju ganska riskabelt att �ka...st� d�r � inte komma in lixom...de vore j�vligt surt f�r se om jag tajmar den senare TE ist�llet eftersom jag fyller 18 i oktober...blir st�rre chans att min militanta mor sl�pper iv�g mig ocks� |

| Originally posted by mindshooter d� har jag k�rkort ox� |
| Originally posted by mindshooter Hehe n�r� skoja bara....du skulle s�kert kunna k�pa Cigg p� turklivs h�ra...jag sv���r. ![]() Men fan d�..jag blir 18 tre m�nader efter TE...suck...f�r v�l glida p� n�sta antar jag...d� har jag k�rkort ox� |
| Originally posted by djred roadtrip till Utrecht �r det f�rresten n�gon som vet vart Utrecht ligger n�gonstans? hade varit fint om det l�g n�ra Amsterdam.. |
5-6 mil s�der om amsterdam....v�rsta fina v�gen emellan...det g�r asfort att ta sig mellan 
Fan va g�tt, d� kan man ju kika lite p� stan ocks�
Var r�dd att det skulle ligga i n�n avkrok, Utrecht l�ter inte precis som n�n metropol.
Hoppas det g�r n�gra tjusiga bussar dit ut ocks� f�r h�r finns det d� inget k�rkort..
| Originally posted by mindshooter Hehe n�r� skoja bara....du skulle s�kert kunna k�pa Cigg p� turklivs h�ra...jag sv���r. ![]() |

)...hon sa att det inte var s� himla sv�rt att ta sig dit...men avst�nden d�r nere e ju mindre �n i sverige mellan st�derna s� de l�r ju inte va s� l�ngt fr�n amsterdam
| Originally posted by djred roadtrip till Utrecht �r det f�rresten n�gon som vet vart Utrecht ligger n�gonstans? hade varit fint om det l�g n�ra Amsterdam.. |
Skitsmidigt!!! Vi bodde i Amsterdam och tog oss till festen med t�get och efter superfesten s� drog vi raka v�gen till flygplatsen och slagga d�r 
TE p� v�ren �r v�l alltid i utrecht som standard...ere inte s�?
ass� jag har t�nkt p� det ocks�...v�rens TE verkar alltid ha fetare lineup �n h�stens 
hmm, vizay, ja... d verkar s� att festen p� v�ren (ja d e v�r d�rnere d�) brukar ha b�ttre lineup? 
lineup kommer snart allts�... mycket snart
ska bli sp�nnande