TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy 2003 datum!!!
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Amnezia on Nov-15-2002 19:20:

Cool Trance Energy 2003 datum!!!

TE03 kommer g� 15:e Feb i Jaarbeurs Utrecht....

biljetter b�rjar s�ljas 1 dec...ingen lineup �n..

men detta e redan bokat f�r min del...

sweeeeeeeeeeeeet

Posted by SteveTranz4ever on Nov-15-2002 19:28:

Jag har snackat om att dra p� detta f�rr m�nga g�nger... Men jag t�nkte om jag k�per en biljett direkt s� ska jag fan ta mig ner ocks� sen...
Ska bara f� ihop pengar till flyg eller bila ner...

VILL VILL VILL SKA...

.../ Steve

Posted by Amnezia on Nov-15-2002 19:43:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har snackat om att dra p� detta f�rr m�nga g�nger... Men jag t�nkte om jag k�per en biljett direkt s� ska jag fan ta mig ner ocks� sen...
Ska bara f� ihop pengar till flyg eller bila ner...

VILL VILL VILL SKA...

.../ Steve

samma h�r...�ngrar grymt att jag inte �kte i v�ras..men nu j�kl....

tror jag flyger ner denna g�ng...blev lite f�r tajt me tid n�r vi skulle hem fr�n mysteryland..kom tebax till regementet typ 2 timmar innan uppst�llning...

men v�ntar me sp�nning p� lineupen.....

Posted by Vizay on Nov-16-2002 02:31:

hmmm hur ere, har dom stenh�rd koll p� �ldern d�r nere eller ere bara � traska in?

har funderat ett tag p� om jag ska dra � kommit fram till att dra s� fort jag kan....m�ste bara f� clearance fr�n husdemone sj�lv i s� fall

men jag ska f�rs�ka iaf, det �r en sak som �r s�ker

Posted by AC. on Nov-16-2002 02:43:

Tror knappast de �r h�rda p� leg d�r nere, p� mysteryland var det inte �nns fr�gan om leg...
och det �r ju alm�nt k�nnt att man l�tt komma in p� en club d�r nere �ven om man inte har �ldern innne

gaby glorie som varit p� andra tillst�llningar i holland kanske vet om de kollar

�r ju inte �nns realistiskt att kolla leg n�r man ska ha in 30k pers i en arena eller hur m�nga de nu trycker in

Posted by WhiteRussian on Nov-16-2002 07:13:

Det �r nog som i England, de fr�gar leg p� alla som ser ut att vara under 18.

Troligen skulle du v�l komma in, men det finns nog en viss risk att du inte g�r det. Halvjobbigt att dra ner fr�n Sverige och s� kommer du inte in...

Har jag pengar d� s� kanske jag drar ner iaf,

Posted by djred on Nov-17-2002 14:19:

Ja d� var den 15:e bokad..

Jag l�ste ett inl�gg f�r l�nge sedan d�r n�gon sa att 2003 skulle det vara jubileum f�r trance energy. ligger det n�got i det? i s� fall borde linupen vara n�got ut�ver det vanliga..

hur m�nga dagar h�ller det p� f�rresten?

/red

Posted by Vizay on Nov-17-2002 15:26:

ser jag ut � ha �ldern inne d�?

Posted by mindshooter on Nov-17-2002 16:19:

quote:
Originally posted by Vizay

ser jag ut � ha �ldern inne d�?

Ja om du vill k�pa sm�llare kanske

Hehe n�men jag vet inte...jag vill ox� dra ner men jag tycker inte att det �r v�rt om jag inte �r 100% p� att jag kommer in och det �r jag inte utan Leg...

Posted by Glorie on Nov-17-2002 16:42:

Confused

amnezia, vem/vilka �ker du ner me?

Posted by Amnezia on Nov-17-2002 18:22:

quote:
Originally posted by Glorie
amnezia, vem/vilka �ker du ner me?

vet inte �n..ska kolla imorrn s� jag inte har n�tt skummt i lumpen som f�rst�r...

men har snackat med andreas...� han vill ner..inte f�tt tag i doter men det l�ser sig..� du???

inte mkt planerat �n men jag t�nker d� INTE missa detta..

� vizay..det �r 10:e g�ngen jubileum..... yehaaa

jenny vi f�r l�gga upp en diskussion p� mirc igen inf�r som till mystery.

Posted by Amnezia on Nov-17-2002 18:23:

hum s�g att det var djred som fr�ga om jubileum.....

det e typ 15 tim fre-l�r lr n�tt s�nt..

v�rt att offra en t� f�r � f� komma dit..

Posted by djred on Nov-17-2002 19:47:

quote:
Originally posted by Amnezia
det e typ 15 tim fre-l�r lr n�tt s�nt..

mm, fan va g�tt

Posted by Glorie on Nov-17-2002 20:07:

HappyHappy

quote:
Originally posted by Amnezia

v�rt att offra en t� f�r � f� komma dit..

hohohohohohoohohoho

Posted by NordLight on Nov-17-2002 22:21:

Jag t�nker nog dra dit om inget annat hinner komma emellan...
N�gon som vet n�r lineup-en blir f�rkunnad?

Greetz
NordLight

Posted by Vizay on Nov-17-2002 23:09:

quote:
Originally posted by mindshooter
Ja om du vill k�pa sm�llare kanske

Hehe n�men jag vet inte...jag vill ox� dra ner men jag tycker inte att det �r v�rt om jag inte �r 100% p� att jag kommer in och det �r jag inte utan Leg...

bah inte har jag s�nt babyface....lr?

men jag h�ller med...finns det minsta minsta lilla risk f�r att inte komma in s� k�nns det ju ganska riskabelt att �ka...st� d�r � inte komma in lixom...de vore j�vligt surt

f�r se om jag tajmar den senare TE ist�llet eftersom jag fyller 18 i oktober...blir st�rre chans att min militanta mor sl�pper iv�g mig ocks�

Posted by mindshooter on Nov-20-2002 11:37:

quote:
Originally posted by Vizay
bah inte har jag s�nt babyface....lr?

men jag h�ller med...finns det minsta minsta lilla risk f�r att inte komma in s� k�nns det ju ganska riskabelt att �ka...st� d�r � inte komma in lixom...de vore j�vligt surt

f�r se om jag tajmar den senare TE ist�llet eftersom jag fyller 18 i oktober...blir st�rre chans att min militanta mor sl�pper iv�g mig ocks�

Hehe n�r� skoja bara....du skulle s�kert kunna k�pa Cigg p� turklivs h�ra...jag sv���r.

Men fan d�..jag blir 18 tre m�nader efter TE...suck...f�r v�l glida p� n�sta antar jag...d� har jag k�rkort ox�

Posted by djred on Nov-20-2002 16:57:

quote:
d� har jag k�rkort ox�

roadtrip till Utrecht

�r det f�rresten n�gon som vet vart Utrecht ligger n�gonstans? hade varit fint om det l�g n�ra Amsterdam..

Posted by SteveTranz4ever on Nov-20-2002 17:20:

quote:
Hehe n�r� skoja bara....du skulle s�kert kunna k�pa Cigg p� turklivs h�ra...jag sv���r.

Men fan d�..jag blir 18 tre m�nader efter TE...suck...f�r v�l glida p� n�sta antar jag...d� har jag k�rkort ox�
Som vanligt kan ju jag l�na ut n�gra �r... jag har ju s� det r�cker...

quote:
Originally posted by djred
roadtrip till Utrecht
�r det f�rresten n�gon som vet vart Utrecht ligger n�gonstans? hade varit fint om det l�g n�ra Amsterdam..
Vad jag vet s� ligger det hyffsat n�ra amsterdam... k�nner en tjej som bor i Utrecht.

Om inte jag minns helt fel s� har Glorie vart i Utrecht... TE 2002-02-02 var ju d�r...

Posted by Glorie on Nov-20-2002 17:20:

Smile

5-6 mil s�der om amsterdam....v�rsta fina v�gen emellan...det g�r asfort att ta sig mellan

Posted by djred on Nov-20-2002 17:33:

Talking

Fan va g�tt, d� kan man ju kika lite p� stan ocks� Var r�dd att det skulle ligga i n�n avkrok, Utrecht l�ter inte precis som n�n metropol.
Hoppas det g�r n�gra tjusiga bussar dit ut ocks� f�r h�r finns det d� inget k�rkort..

Posted by Vizay on Nov-20-2002 18:22:

quote:

vem kan inte...skulle kunna skicka in min 6�riga hund utan att han som s�ljer skulle s�ga n�tt

hmm hade kontakt med n�n svensk tjej i utrecht �ver n�tet f�rut (f�rebyggande syfte )...hon sa att det inte var s� himla sv�rt att ta sig dit...men avst�nden d�r nere e ju mindre �n i sverige mellan st�derna s� de l�r ju inte va s� l�ngt fr�n amsterdam

Posted by Gaby on Nov-20-2002 22:57:

quote:
Originally posted by djred
roadtrip till Utrecht

40 min med t�get som kostar typ 50 SEK Skitsmidigt!!! Vi bodde i Amsterdam och tog oss till festen med t�get och efter superfesten s� drog vi raka v�gen till flygplatsen och slagga d�r

Har n�gon info om line up?? Kommer det vara i Utrecht nu ox�?

Posted by Vizay on Nov-21-2002 01:10:

TE p� v�ren �r v�l alltid i utrecht som standard...ere inte s�?

ass� jag har t�nkt p� det ocks�...v�rens TE verkar alltid ha fetare lineup �n h�stens

Posted by Glorie on Nov-21-2002 20:20:

HappyHappy

hmm, vizay, ja... d verkar s� att festen p� v�ren (ja d e v�r d�rnere d�) brukar ha b�ttre lineup?

lineup kommer snart allts�... mycket snart ska bli sp�nnande

Pages (2): [1] 2 »