TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מה לעזאזל עושים עם כל המוזיקה
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by MasterP on Nov-15-2002 20:01:

מה לעזאזל עושים עם כל המוזיקה

כאילו יש לי המון
mp3
ונגמר לי בטירוף המקום ואין מצב שאני קונה הארדיסק חדש
עכשיו יש לי המון טראקים וצריך להתחיל לצרוב
אבל מה אין לי כוח לכל שנייה לפתוח דיסק לשים כדי לשמוע אותם
וגם בעייה אחרת שאני אוהב אותם מסודרים יפה בתיקיות
כזה בפורמט
Artist Name - Song Name (Remixer's Name + Remix)

ויש לי את כל החרא בפורמט
05_dj_tiesto-lethal_industry__cj_stone_meets_mr._phillips_remix-mtc.mp3

אתם עושים
rename
או משאירים את זה ככה למה לשנות שם לוקח שנים

קיצר איך אתם צורבים את הטראקים שלכם


Posted by warpedd_ on Nov-15-2002 20:12:

יש תוכנה שמשהו מהפורומים כתב

שמסדרת את העניין של השמות קבצים


Posted by Hell_Copter on Nov-15-2002 20:13:

אני משאיר את השמות כמו שהם...
וצורב ככה
אני מפריד את הטראקים מהתיקיה של הריליס ושם את כל האינפו בתיקיה מיוחדת של אינפויים של מלא ריליסים שהורדתי
וזהו


Posted by HyPeRSoNiC on Nov-15-2002 20:18:

מוריד
מעתיק את הכל לתיקיה של טראנס ואת מה שאני רוצה לצרוב - אני רושם לי איפשהו

צורב
מוחק
מוריד עוד


Posted by Djsamorai on Nov-15-2002 20:29:

אני לא מאמין שאתה שומע יותר מאיזה 500 שירים ..
השאר פשוט כבר שמעת אותם ..

מה שאני עושה זה צורב את מה שאני כבר לא שומע ..

ככה חדשים שאני כן שומע נישארים לי על ההרד דיסק ..


Posted by Hell_Copter on Nov-15-2002 20:32:

quote:
Originally posted by Djsamorai
ככה חדשים שאני כן שומע נישארים לי על ההרד דיסק ..


החדשים והישנים הטובים


Posted by Djsamorai on Nov-15-2002 20:43:

בידיוק !


Posted by NyKoN on Nov-15-2002 20:47:

אני בעיקרון כשאני מוריד רליסים.. אני משאיר אותם בשם המלא והכל בתוך התיקיות עם האינפו והכל כי ככה נוח
ואח"כ עושה סלקציות מה שטוב צורב מה שלא מוחק..
מה שאני מוריד מקאזה וזה לא צורב בכלל או מוחק כשאין מקום או משאיר סתם בשביל לשמוע לפעמים


Posted by NaOren on Nov-15-2002 21:22:

quote:
Originally posted by Djsamorai
מה שאני עושה זה צורב את מה שאני כבר לא שומע ..


למה לצרוב משו שאתה כבר לא שומע?


Posted by nargila-man on Nov-15-2002 21:34:

אחי אני עושה ככה:
אני מוריד את כל הטראקים שאני ורוב הפעמים יוצא לי למחוק חצי כי הם סתם מגעילים אז לא שווה להשאיר.
אחרי זה אני בודק מה נשאר ומשנה להם את השם שיהיה מסודר ויפה
אחרי זה אני מעביר אותם לתיקיות לפי חודשים
ופעם בודש בערך אני עושה מחיקה של כל מיני טראקים שאני כבר לא שומע ומוריד במקומם אחרים...

שיטה בדוקה וככה ישאר לך מקום.


Posted by m0sh on Nov-15-2002 23:40:

מוריד את התיקייה של הריליס

וצורב
אחרי זה לוקח את ההכי טובים ושם אותם בתיקייה אחת של השירים הכי טובים


השאר מוחק


Posted by Triple-z on Nov-16-2002 03:06:

אם אתה מחפש דרך טובה לשנות את השמות אני ממליץ לך על התוכנה
Tagscanner
היא ממש פשוטה ונוחה
תוריד מפה


Posted by DjChook on Nov-16-2002 19:49:

סעמק יש לי המון עבודת ניקוי לעשות
אני לא צורב כי אני יודע שמה שאני אצרוב אני יותר בחייייים לא אצטרך וגם לא אזכור שהיה לי


Posted by DJ-Kreing^^ on Nov-16-2002 20:08:

ברליסים אני פשוט מוריד את המספר
ואז מסדר אותם לפי שם האומן...


Posted by MasterP on Nov-17-2002 00:52:

תודה אחים שלי עזרתם מאוד

אני נראה לי משאיר את הטראקים כמו שהם יענו לא משנה את השם
צורב את אלו שאני לא שומע יותר או הפחות טובים והשאר משאיר במחשב להאזנה


Posted by GLoBaL-MUZiK on Nov-17-2002 07:11:

Satan (eek!)

אני אישית משנה את השמות לנורמלים כי זה מביא את הקריזה להתחיל לחפש טראק מסויים שהוא כמו ריליס, אצלי זה קל גם כי אני מוריד קצת יחסית בגלל החיבור


Posted by Narcotic Mind on Nov-17-2002 08:02:

זה היתרון כשיש לך 100 ג'יגה הארד דיסק
לא צריך לצרוב אף פעם
וגם ככה לדעתי כשאין מקום אין טעם לצרוב טראקים ישנים ולהשאיר את החדשים כי כנראה שגם ככה לא ממש תשמע את הישנים

אז פשוט תמחוק


Posted by luckystrike on Nov-17-2002 19:33:

quote:
Originally posted by Narcotic Mind
זה היתרון כשיש לך 100 ג'יגה הארד דיסק
לא צריך לצרוב אף פעם
וגם ככה לדעתי כשאין מקום אין טעם לצרוב טראקים ישנים ולהשאיר את החדשים כי כנראה שגם ככה לא ממש תשמע את הישנים

אז פשוט תמחוק

יש בזה משהוא
יש לי 130 בערך כבר ופשוט זה הולך ונגמר נורא מהר
זה לא טוב כשיטה הארדיסק גדול...

והקטע עם השם באמת מעצבן
הייתה תקופה שעשית ריניים להכל ולקח לי שנים
...
וזה גם מעפנה ...
לא יודע בינתיים אני בשיטה של רון אבל
אני צריך למצוא שינוי - לפחות את הוידאוים אני יצרוב ...


Posted by Djsamorai on Nov-17-2002 20:05:

quote:
Originally posted by NaOren
למה לצרוב משו שאתה כבר לא שומע?


אני בד"כ ממין מה שלא טוב אני מוחק מה שטוב וישן אני צורב ..

ככה שיהיה לי במידה ואני אצטרך איזה טראק ישן ..

וגם אולי איזה יום יבוא כזה ואני יהיה קצת נוסטלגי וירצה לישמוע את זה ..
ואם יהיו מחשבות אז אולי גם אפשר לעשות איזה רמיקס חדיש


Posted by Hell_Copter on Nov-17-2002 21:07:

quote:
Originally posted by Djsamorai
אני בד"כ ממיין


אחי... עצה לחיים
מי שממיין לא מזיין!!


Posted by Djsamorai on Nov-17-2002 21:09:

וואלה אחי אולי ביגלל זה אני בתול


Posted by luckystrike on Nov-19-2002 17:15:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אחי... עצה לחיים
מי שממיין לא מזיין!!


כן זה כבר הבנו מצח שסיפר לנו שרקדת עם אחת
שמנה מכוערת אז שהיית איתו בדיסקוטק ...

אחי יש גבול !


Posted by Hell_Copter on Nov-19-2002 20:10:

quote:
Originally posted by luckystrike
כן זה כבר הבנו מצח שסיפר לנו שרקדת עם אחת
שמנה מכוערת אז שהיית איתו בדיסקוטק ...

אחי יש גבול !


לך תזדיין יא חרא
שאני שיכור אני לא רואה בעיניים... זה לא אשמתי
חוץ מזה כל עוד עשיתי משהו שם עם מישהי והוא לא אין לו זכות לדבר


Posted by luckystrike on Nov-19-2002 20:11:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
לך תזדיין יא חרא
שאני שיכור אני לא רואה בעיניים... זה לא אשמתי
חוץ מזה כל עוד עשיתי משהו שם עם מישהי והוא לא אין לו זכות לדבר

אם המישהיא הזאת נראית כמו משה אופניק אני חושב
שהוא יכול להגיד איזה מילה או שתיים


Posted by Hell_Copter on Nov-19-2002 20:26:

quote:
Originally posted by luckystrike
אם המישהיא הזאת נראית כמו משה אופניק אני חושב
שהוא יכול להגיד איזה מילה או שתיים


אל דבר אליי למה אני לא זוכר איך היא נראית
רק זוכר שפירקתי לה הצורה פחות או יותר...
חוץ מזה הוא היה עם נערת ליווי... מה המילה שלו שווה!?


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.