TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מה לעזאזל עושים עם כל המוזיקה
Pages (3): [1] 2 3 »
מה לעזאזל עושים עם כל המוזיקה
כאילו יש לי המון
mp3
ונגמר לי בטירוף המקום ואין מצב שאני קונה הארדיסק חדש
עכשיו יש לי המון טראקים וצריך להתחיל לצרוב
אבל מה אין לי כוח לכל שנייה לפתוח דיסק לשים כדי לשמוע אותם
וגם בעייה אחרת שאני אוהב אותם מסודרים יפה בתיקיות
כזה בפורמט
Artist Name - Song Name (Remixer's Name + Remix)
ויש לי את כל החרא בפורמט
05_dj_tiesto-lethal_industry__cj_stone_meets_mr._phillips_remix-mtc.mp3
אתם עושים
rename
או משאירים את זה ככה למה לשנות שם לוקח שנים
קיצר איך אתם צורבים את הטראקים שלכם
יש תוכנה שמשהו מהפורומים כתב
שמסדרת את העניין של השמות קבצים
אני משאיר את השמות כמו שהם...
וצורב ככה
אני מפריד את הטראקים מהתיקיה של הריליס ושם את כל האינפו בתיקיה מיוחדת של אינפויים של מלא ריליסים שהורדתי
וזהו
מוריד
מעתיק את הכל לתיקיה של טראנס ואת מה שאני רוצה לצרוב - אני רושם לי איפשהו
צורב
מוחק
מוריד עוד

אני לא מאמין שאתה שומע יותר מאיזה 500 שירים ..
השאר פשוט כבר שמעת אותם ..
מה שאני עושה זה צורב את מה שאני כבר לא שומע ..
ככה חדשים שאני כן שומע נישארים לי על ההרד דיסק ..
| quote: |
| Originally posted by Djsamorai ככה חדשים שאני כן שומע נישארים לי על ההרד דיסק .. |
בידיוק !
אני בעיקרון כשאני מוריד רליסים.. אני משאיר אותם בשם המלא והכל בתוך התיקיות עם האינפו והכל כי ככה נוח
ואח"כ עושה סלקציות מה שטוב צורב מה שלא מוחק..
מה שאני מוריד מקאזה וזה לא צורב בכלל או מוחק כשאין מקום או משאיר סתם בשביל לשמוע לפעמים
| quote: |
| Originally posted by Djsamorai מה שאני עושה זה צורב את מה שאני כבר לא שומע .. |
אחי אני עושה ככה:
אני מוריד את כל הטראקים שאני ורוב הפעמים יוצא לי למחוק חצי כי הם סתם מגעילים אז לא שווה להשאיר.
אחרי זה אני בודק מה נשאר ומשנה להם את השם שיהיה מסודר ויפה
אחרי זה אני מעביר אותם לתיקיות לפי חודשים
ופעם בודש בערך אני עושה מחיקה של כל מיני טראקים שאני כבר לא שומע ומוריד במקומם אחרים...
שיטה בדוקה וככה ישאר לך מקום.
מוריד את התיקייה של הריליס
וצורב
אחרי זה לוקח את ההכי טובים ושם אותם בתיקייה אחת של השירים הכי טובים
השאר מוחק
אם אתה מחפש דרך טובה לשנות את השמות אני ממליץ לך על התוכנה
Tagscanner
היא ממש פשוטה ונוחה
תוריד מפה
סעמק יש לי המון עבודת ניקוי לעשות
אני לא צורב כי אני יודע שמה שאני אצרוב אני יותר בחייייים לא אצטרך וגם לא אזכור שהיה לי
ברליסים אני פשוט מוריד את המספר
ואז מסדר אותם לפי שם האומן...

תודה אחים שלי עזרתם מאוד
אני נראה לי משאיר את הטראקים כמו שהם יענו לא משנה את השם
צורב את אלו שאני לא שומע יותר או הפחות טובים והשאר משאיר במחשב להאזנה
אני אישית משנה את השמות לנורמלים כי זה מביא את הקריזה להתחיל לחפש טראק מסויים שהוא כמו ריליס, אצלי זה קל גם כי אני מוריד קצת יחסית בגלל החיבור
זה היתרון כשיש לך 100 ג'יגה הארד דיסק 
לא צריך לצרוב אף פעם
וגם ככה לדעתי כשאין מקום אין טעם לצרוב טראקים ישנים ולהשאיר את החדשים כי כנראה שגם ככה לא ממש תשמע את הישנים
אז פשוט תמחוק
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind זה היתרון כשיש לך 100 ג'יגה הארד דיסק ![]() לא צריך לצרוב אף פעם וגם ככה לדעתי כשאין מקום אין טעם לצרוב טראקים ישנים ולהשאיר את החדשים כי כנראה שגם ככה לא ממש תשמע את הישנים אז פשוט תמחוק |
| quote: |
| Originally posted by NaOren למה לצרוב משו שאתה כבר לא שומע? |
| quote: |
| Originally posted by Djsamorai אני בד"כ ממיין |
וואלה אחי אולי ביגלל זה אני בתול

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אחי... עצה לחיים מי שממיין לא מזיין!! |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike כן זה כבר הבנו מצח שסיפר לנו שרקדת עם אחת שמנה מכוערת אז שהיית איתו בדיסקוטק ... אחי יש גבול ! |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter לך תזדיין יא חרא שאני שיכור אני לא רואה בעיניים... זה לא אשמתי חוץ מזה כל עוד עשיתי משהו שם עם מישהי והוא לא אין לו זכות לדבר |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אם המישהיא הזאת נראית כמו משה אופניק אני חושב שהוא יכול להגיד איזה מילה או שתיים |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.