TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoi!
Pages (2): [1] 2 »
Hoi!
Jongens, ik heb zin om een paar geile spelletjes te doen met jullie! Wie heeft daar zin in? Ik ben namelijk heel erg opgewonden! Ik hou van anaal maar het liefst zuig ik wat piemels af!
Just a little something to keep u amused!
oh btw, ik hou van beffen... 
Oh is dat effe lekker! Ik stuur je gelijk een PM! 
ik ben ook geil nu...
neuken?
ja, ik kan gewoon niet wachten om wat geile spelletjes te spelen! 
Ik ook niet! Hij staat al stijf hoor!
| quote: |
| Originally posted by Optimus ik ben ook geil nu... neuken? |
jah, stuur maar ff wat plaatjes van jezlef in je nakie ghehehe
shit!! ons forum is geinfiltreerd door UKTA's!!! dutch tA's: en garde!! te wapen. verweer je tegen deze hormoon ukta!
we zullen alle spionnen opsporen en vernietigen!
ollee!
[edit]pinda pijpen
?? nieuw van mb.... bij intertoys..
volgens mij is er hier een nieuwe frusty alliance geboren.....[/edit]
| Originally posted by Optimus jah, stuur maar ff wat plaatjes van jezlef in je nakie ghehehe |
Een UKTA maakt nog geen zomer hoor 
| Originally posted by dj_mdma als je me vertelt hoe groot je genotsknots is! woo hoo |
ongeveer 16cm onbesneden

Lekker trio met 2 Chinezen. Eerst loempiavouwen en dan piemel in de sambal dopen en aflikken 
edam eindhoven boudwijn zenden kluivert 
dat is pas een hete loempia.
die van mij is heet genoeg van zichzelf 
en ja.. 1 ukta maakt nog geen zomer maar ja... je moet toch oppassen... imigratiebeleid voor ons forum dan maar????
Ik hou er ook van om de tepels van nederlandse meisjes te likken. of bijten, net zolang dat ze het uitschreeuwen van genot!
Lol @ Dumonder trancer!!!
he zien jullie dit... het aantal ukta's hier is verdubbeld... k ga eens ff een dubbelaccount aanmaken denk ik maar :d
waarom jatten die buitenlanders (ukta's) al onze chicks??
die engelsen... stel perverselingen....
WAHAHAHAHAHAHAH

nog erger.. een ukta die onze taal spreekt!! waar komen die enge wezens vandaan??? planet ukta...
maar toch... die ukta's ... ze zouden verboden moeten worden!!
[edit]beetje ons forum vervuilen he met jullie vieze threads... iewwww!!!
[/edit]
ummmmm without the help of a certain Dutch person, I will have to resort to the dutch i know...
Je hebt hele mooie tieten, ik wil ze likken
kontje!
Laten we neuken
je hebt sex mit ezels
hee hee 
De laatste UK-Ta die zo ons forum binnenkwam hebben we op de eerste de beste meeting met z'n allen zo hard anaal genomen dat hij nog steeds niet kan lopen dus ik zou maar oppassen smerig engels sletje 
Tja als je enkele dagen met ze omgaat nemen die Engelsen al je taalgebruik over...
hahaa owjee... die ukta is snel pleitte..
maar toch. ik stop mn big boss nie graag in zo'n engels hoertje hoor...
Ja ja dat zeggen ze allemaal totdat zo'n geile donder voor je staat: "oh Dutch boy, would you like some of this..?"