TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Niet te geloven...
Pages (2): [1] 2 »

Posted by kolkiewolkie on Nov-16-2002 19:39:

HappyHappy Niet te geloven...

... wat ik net hoorde/zag op V8

axenightguide was er op, deze keer met Sander Kleinenberg... wat kort geblabla enzo... komt de vraag:
'In welke club ben je eigenlijk begonnen met draaien'

en toen kwam dus DIT antwoord:
'Sixtysix in Vriezenveen'

ROFLOL!!

Ik rolde echt schaterlachend van de bank af, want das echt MET GROTE AFSTAND de grootste boerenneuktent, kinderdiscotheek van de wijde wijde omgeving.. parkeerplaats bestaat uit 6 vakken ofzo omdat er niet meer mensen onder de 18 komen, tent gaat om 1.30 al dicht, altijd matten daro enz. enz.

en toen ging het nog ff door:
'en wat is dat voor een club'

de benaming 'club'... zoooo grappig
(antwoord niet boeiend, 500-700 man blabla, denk dat het daar nu nog net zo is als toen blabla)

volgende vraag: 'draai je daar nu nog wel es'

'nee, ik kom er nog wel eens langsrijden, maar verder niet'

goed, ik moest dit even kwijt, kvond het wel een leuke feitje dat de grote sander kleinenberg ooit zo begonnen is , bijna ongelovelijk zelfs

Posted by jp on Nov-16-2002 19:43:

Wie het kleine niet eert...

Posted by Dr. Kuipers on Nov-16-2002 19:45:

Whehehe, dat zou je ook nie verwachten...
Die tent is nog erger dan Dieka en daar draait is de progressive held Sander Kleinenberg begonnen!!!

Kan je dit confirmen magrec

Posted by magrec on Nov-16-2002 19:56:

Ja hoor.
Hij komt ook uit hengelo of almelo. Hij heeft daar juist zijn uitstekende techniek aangeleerd vanwege de meest onmogelijke mixen. (rock platen, top40 en andere shit)dat hij daarna in de roxy heeft gedraaid, earth samen met per heeft opgericht, binnenkort nieuwe global underground bla bla dat heeft hij aan die tijd wel te danken.
Maar goed als je nu ook ziet waar hij draait (bij de piramides in egypte, beiroet, mexico, istanbul) tsja ik als ik precies zo als hij moest beginnen er zo voor tekenen

Maarja hij heeft het kortzichtige nederland ook niet voor niets verlaten voor london. Maar goed ik denk dat je sander kleinenberg een beetje onderschat kolkie.

Posted by New Wave on Nov-16-2002 20:03:

quote:
posted by Optimus

Is t niet een andere tent die hij bedoelt...? Sander Kleinenbeg kwam uit Den Haag meen ik en ik neem aan dat hij niet aan de andere kant van NL voor t eerst draaide...

Moet jij niet voor school dingen doen?
ennee, zelfs ik weet dit.

Posted by kolkiewolkie on Nov-16-2002 20:03:

quote:
Originally posted by magrec
Maarja hij heeft het kortzichtige nederland ook niet voor niets verlaten voor london. Maar goed ik denk dat je sander kleinenberg een beetje onderschat kolkie.

hmm, kdenk dat dat wel meevalt, kvond het gewoon grappig. wat wel het eerste was dat ik dacht toen het afgelopen was: als ie daar nou zou komen zou iedereen hem zoooooo uitfluiten omdat ze het HE-LE-MAAL nix zouden vinden (want geen boozywoozy )

moet trouwes zeggen dat het plaatje dat ie daar opzette echt MEGArelaxed klonk

Posted by Opti on Nov-16-2002 20:09:

wat info...

quote:
We can fill pages with interesting facts about Sander Kleineberg. Born in 1971 in Delft, Sander grew up in the east of Holland. His first productions were released on foreign labels like Superstition and Going Global Series. He also produced a track for the Belgian Wonka label. It was already obvious: Sander Kleinenberg was an international act who just happened to be living in the Netherlands.
After joining the The Hague label Combined Forces and moving to The Hague his carreer has blasted off. In 1996 his production with friend and colleague Stef Vrolijk as "S'n'S" was licensed to the famous Strictly Rhythm label (as one of the first Dutch tracks ever to be licensed to this label!). Sander also developed a deejay carreer with lots of gigs in France and other foreign countries.

Like we said, it will take just too long to sum up all details about his carreer. Anyways, Sander is now one of the leading producers and deejays in the world of dance today. His partnership with Sasha and his bookings-agency has brought him upto the highest level possible. But Sander still wants more. His dream is to produce a worldwide number 1 hitrecord and furthermore his intention is to produce for the biggest rock- and popstars of the world. Sander Kleinenberg is a phenomenon, way ahead of its time.

leuk he, zo'n mini lettergrootte

en HOEREN, ik had m gedelete!

Posted by magrec on Nov-16-2002 20:10:

Born and raised in Eastern Holland, Sander Kleinenberg began spinning records at the tender age of 15. He was the guy with headphones. Attached to his head at all times. Sander's first real after school club gig was in a local bar around the corner from his house.

Posted by magrec on Nov-16-2002 20:10:

Re: wat info...

quote:
Originally posted by Optimus
leuk he, zo'n mini lettergrootte

en HOEREN, ik had m gedelete!

hehe ik was net op tijd om die post te kopi�ren

Posted by Opti on Nov-16-2002 20:11:

Re: Re: wat info...

quote:
hehe ik was net op tijd om die post te kopi�ren

Posted by New Wave on Nov-16-2002 20:12:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
hmm, kdenk dat dat wel meevalt, kvond het gewoon grappig. wat wel het eerste was dat ik dacht toen het afgelopen was: als ie daar nou zou komen zou iedereen hem zoooooo uitfluiten omdat ze het HE-LE-MAAL nix zouden vinden (want geen boozywoozy )

moet trouwes zeggen dat het plaatje dat ie daar opzette echt MEGArelaxed klonk

Ajoh, Harmen stelt zich aan....tis net een hardstyle kerel...als der wat over gezegt wordt dan geeft ie een grote bek.......niets van aantrekken dus...

Posted by magrec on Nov-16-2002 20:13:

quote:
Originally posted by New Wave
Ajoh, Harmen stelt zich aan....tis net een hardstyle kerel...als der wat over gezegt wordt dan geeft ie een grote bek.......niets van aantrekken dus...

Bekslet
Ik kan wel een leuke thread over cari lekebusch beginnen

Posted by Opti on Nov-16-2002 20:14:

quote:
Bekslet
Ik kan wel een leuke thread over cari lekebusch beginnen

das toch die gare techno djs die er nix van kan? Soort dj jean van de techno?

Posted by magrec on Nov-16-2002 20:16:

quote:

ja die draait van die funky softe hitjes techno en als ie bij van die hardstyle techno liefhebbers is draait van die platte harde troep. Dus die vergelijking met dj jean die klopt wel ja.

Posted by Opti on Nov-16-2002 20:20:

quote:
ja die draait van die funky softe hitjes techno en als ie bij van die hardstyle techno liefhebbers is draait van die platte harde troep. Dus die vergelijking met dj jean die klopt wel ja.

owwwwww, die kneussss!!!!!!

Posted by DJ Bazz on Nov-16-2002 21:11:

was ook ff aant kijken

had die domme doos zo'n shirt aan met de uitslagen van het DJ-Mag met alle Nederlanders, staat er Armin er gewoon NIET bij

Posted by Biohazard on Nov-16-2002 21:35:

quote:
Originally posted by DJ Bazz
was ook ff aant kijken

had die domme doos zo'n shirt aan met de uitslagen van het DJ-Mag met alle Nederlanders, staat er Armin er gewoon NIET bij

Ja anders zou die prijsvraag wel makkelijk zijn he? (was ie al maargoed)

Enne..Cari is kewl :P

Posted by Glaniskanis on Nov-16-2002 21:41:

quote:
Originally posted by Biohazard
Ja anders zou die prijsvraag wel makkelijk zijn he? (was ie al maargoed)

Enne..Cari is kewl :P

Oh dus daarom wassut
Ik zat me ook al af te vragen waar Armin was...
Maar op een gegeven moment zei ze dus wel dat Armin er niet op stond tegen Sander
Dat had Sander namelijk niet door

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Massive on Nov-17-2002 09:19:

quote:

/me plakt Optimus achter het behang

niet fokken met dj jean he

Posted by Partyhardy! on Nov-17-2002 11:22:

Thumbs up

Ook vond ik het erg cool dat ze tijdens AxeNightGuide gewoon reclame maakte voor Housenation presents Platinum op 7 december! Goed geregeld Mido!

Posted by Opti on Nov-17-2002 12:14:

Ha Maikel wist van nix joh, ik moest hem gisteravond erop attent maken dat het op tv was gekoemn

Posted by Partyhardy! on Nov-17-2002 13:46:

quote:
Ha Maikel wist van nix joh, ik moest hem gisteravond erop attent maken dat het op tv was gekoemn

whehe serieus? wat een nerd!

Posted by New Wave on Nov-17-2002 13:47:

quote:

Als we gaan kijken naar de skills van het draaien en we doen een wedstrijtje Jean - Sander KLeinenberg....springt meneer Jan der meters bovenuit....of terwijl...Sander is een prutser, Jean is een meester in het draai techniek (nee, en dan hebben w ehet niet over sensation/trance energy).....

Tin, wat wist jij ook alweer van techno ?

Posted by Raymond on Nov-17-2002 13:56:

quote:
Originally posted by New Wave
Als we gaan kijken naar de skills van het draaien en we doen een wedstrijtje Jean - Sander KLeinenberg....springt meneer Jan der meters bovenuit....of terwijl...Sander is een prutser, Jean is een meester in het draai techniek (nee, en dan hebben w ehet niet over sensation/trance energy).....

Tja, moet deze jongen gelijk geven onze coke-snuivende graag wodka drinkende, 16-jarige kinderverkrachter kan er wel wat van

Moet je maar es naar z'n Madhouse avonden gaan in amsterdam of z'n vroegere IT compilaties luisteren die zijn echt strak gemixed!!!!

Posted by magrec on Nov-17-2002 14:41:

Alsof sander k niet strak kan mixen. Je kunt bij sander niet ��ns horen wanneer hij zijn andere plaat erin gooit. Bij hem luister je gewoon 2 uur lang naar 1 plaat en tsja jean die knalt zijn volgende plaat er altijd hard in en dat zijn nou niet de mooiste mixen misschien wel strak maar verdienen geen schoonheidsprijsje.

Maar goed dat ik weer hap he

Pages (2): [1] 2 »