TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- dit geloof je niet

Posted by total woot on Nov-17-2002 14:50:

dit geloof je niet

ja hoor het is weer zover, er is weer es ingebroken, en dit keer bij mij.....

versterker (denon, dolby digital) en cd speler PLEITE!!!

ik kom vannacht om een uur of 4 thuis, brand overal licht, ik loop mn slaapkamer in, en ik dacht: goh wat heb ik er weer een zooitje van gemaakt en toen bedacht ik me dat ik gister opgeruimd had.....alles is overhoop gehaald, bureau, kledingkast, zelfs mn bestekla in de woonkamer was doorzocht.
t gekke is alleen, dat er geen sporen van braak zijn, en dat mn tv's computer etc. niet zijn gejat (maar wel de joint die in de asbak lag).

dus ik bel de politie (om 3.45), mn huisgenoots kamer boven was opengebroken, maar k was alleen thuis, en ik had niet de behoefte zelf te gaan kijken of die Q@#$zak nog boven zat.
(4.15) ik bel WEER de politie, maar ik krijg te horen dat t nog wel ff duurt, en dat ik niet moet zeuren.
vervolgens wordt de verbinding verbroken
dus ik word nog pissiger, en bel 112, en nou komt t:

dit is een letterlijke weergave van t gesprek:

-wouter: goedenavond, er is vannacht bij me ingebroken, maar ik weet niet of de dief nog in dit huis rondloopt, en eigenlijk ben ik n beetje bang, maar bij de meldkamer krijg ik te horen dat ik geen prioriteit ben, zou u er een beetje haast mee willen maken?

-agent: meneer ik heb t net van mn collega gehoord, en u moet niet zeuren MAZZEL (klik, tuut tuut tuut)

ben ik nou gek, of worden jullie hier ook verschrikkelijk pissig van?

(oh ja, en ik kan volgende week vrijdag aangifte komen doen, en tot die tijd, is mn bankrekening dus geblokkeerd, en kan ik niets met de verzekering van mn telefoon regelen, want daar heb je n bewijs van aangifte voor nodig).

Posted by Opti on Nov-17-2002 14:53:

bel je ze weer op en zeg je dat je de inbreker hebt gepakt en dood heb gestoken en dat ze niet meer hoeven komen. Zul je zien hoe snel ze er ineens zijn

Wel gaar zeg, dat er zoveel is gejat

Posted by arjoderoon on Nov-17-2002 15:25:

tering.. dat is echt bij de beesten afzeg.. waarvoor bestaat die kloterigepolitie nou eigenlijk??

maar by the way woot, waar in groningen woon je ergens? (anders moet ik ook maar snel naar groningen om te kijken of mijn kamer ook niet leeg gehaald is...)

Posted by jp on Nov-17-2002 16:37:

Ze hebben het ook zo druk met die laserguns van ze

Posted by Jappio on Nov-17-2002 16:53:

Jezus wat idioot zeg..

Je hoort dit steeds meer, al dacht ik dat ze daar buiten de randstad minder last van hadden.. Echt belachelijk.. Lijkt me toch duidelijk dat dit soort dingen aantonen dat er echt is een x wat moet gaan gebeuren met die politie. Echt ongelofelijk..

Posted by Three 'O Three on Nov-17-2002 17:03:

Wat kut voor je dat er bij je is ingebroken Heb je al enig idee hoe ze toch naar binnen zijn gekomen?

Voor m'n veiligheid hoef ik niet in Groningen te gaan wonen begrijp ik. Wat een kutpolitie

Posted by JunKX on Nov-17-2002 18:42:

Damn wat gaar, welke wijk van Groningen woon je?

Wil nu eigenlijk meteen naar de Korrewegwijk, kijken of alles nog in me kamer staat :S

Laat even weten hoe het af is gelopen....

Posted by Kamaya on Nov-17-2002 19:25:

Echt kut dat er is ingebroken man!!!

wat zal de verzekering gaan betalen, ben je bij de postbank of abn verzekerd? ben benieuwd wat die studentenverzekeringen uitkeren.

[offtopic]
btw, aangezien er dus een aantal mensen in Groningen zitten, welke wijken dan precies (en hebbie nog een kamer vrij?)

Ik zit momenteel in Lewenborg (de meest kutte wijk dus), logeer bij kennissen (2,5 mnd alweer)
[/offtopic]

maar echt heeeeeel kut man!!

op zich nog niet eens zo'n slecht idee van Optimus!

Posted by Dj Lex on Nov-17-2002 19:33:

Echt klote voor je hey

En tsja dat verhaal van de politie is natuurlijk een slechte zaak. Gaat steeds verder achteruit tegenwoordig.

Posted by DJ Bazz on Nov-17-2002 19:35:

quote:
Originally posted by JunKX
Damn wat gaar, welke wijk van Groningen woon je?

zijstraatje parallel aan het damsterdiep dat uit komt op de turfsingel (gracht)! ik ben een keer bij hem thuisgeweest

dit is klote zeg, je had er wel een geil setje staan ik hoop dat je het goed geregeld hebt met de verzekering!
dat de politie helemaal niets doet, is helemaal bagger, misschien had je mij ff moeten bellen, ik was toch net aan het stappen in de stad en wilde dan wel ff langskomen met een stel kameraden.

quote:

[/offtopic]
Ik zit momenteel in Lewenborg (de meest kutte wijk dus), logeer bij kennissen (2,5 mnd alweer)[/offtopic]

achter in beijum is helemaal kut, wordt je sowieso neergemept als je daar alleen 's avonds rondloopt.

Posted by Partyhardy! on Nov-17-2002 19:38:

Thumbs down

Wat klote Wouter! ben benieuwd hoe dit afloopt voor je?......

Posted by arjoderoon on Nov-17-2002 20:01:

woont in helpman. wel relaxed buurtje. alleen jammer dat het nog best end vant zernike weg is en nog redelijk vant centrum (met fiets is makkelijk te doen)en mm ik heb ook best lekker setje in me kamer staan....

Posted by MaGiK54 on Nov-17-2002 20:11:

Lekker kut weer allemaal zeg. Sterkte met het opruimen van de zooi. En sterkte met de politie als je aangift gaat doen.

Posted by Dr. Kuipers on Nov-17-2002 20:21:

Damn die politie in NL is echt stupide...

Trouwens mooi klote dat alles weg is man!
Ik hoop dat je met verzekering beetje goed geregeld hebt, alles weer nieuw kopen is vet duur (heb zelf nl. ook behoorlijke HIFIset staan...)
Dat zou minder feesten betekenen en das ook helemaal mooi balen

Iig suc6 met alles regelen, want daar ben je nu weken mee bezig...

Posted by tijs08 on Nov-17-2002 22:40:

Joh Brohh!! echt fucked up dit zeg...

heb er zelf ook niet echt goed van kunnen slapen! Schrok wel behoorlijk toen je belde.. maar het had vele malen erger gekunt.. je hebt aardig wat dure sit in huis.. SNEL nieuwe en extra sloten erop dus!

En tis qliche maar: het is allemaal vervangbaar...

suc6 met je tentamens ook,
echt kut ook dat het nu precies gebeurt!

Posted by New Wave on Nov-17-2002 23:44:

Ik weet nog van vroeger dat de wouten meteen kwamen en met een kwastje vingerafdrukken gingen opsporen aan deuren, laden en dat soort dingen.
Ook voor je verzekering heb je een aangifte formulier met daarbij een lijst van de spullen die je kwijt bent...deze ook in de aangifte verwerkt moet worden.
En dat meestal in de ochtend allemaal gefixed.....
Echt super triest sick....
Daarnaast de grote bek van de politie is helemaal dom van ze.......
Lijers zijn het....

en bedenk nou zelf...als dit de mentaliteit van de politie is ben ik bang dat de criminaliteit sterk gaat groeien.
Ik breek in, jat al je spullen mee.......politie zegt, na, doe over een aantal dagen maar aangifte.(doen ze nietsmee..blijft 10 jaar liggen en dan wordt het verbrand)
Voordat er aangifte gedaan is heb ik al die troep al verkocht.....
Ga je toch afvragen of het wel allemaal logisch is wat hier gebeurt...........
Meer blauw op straat, meer bijdehante nerd sop straat....

Posted by Akira on Nov-18-2002 01:56:

Dat weet je toch allang dat die eikels geen ene flikker doen...
Laatst is bij een vriendin van mij ingebrokken heeft ze ook een uur moeten wachten voordat ze aankwamen.

Posted by eieregooie on Nov-18-2002 04:14:

Kmoest laatst op me werk ook de politie bellen... Dus ik dat 0900-TUIG bellen (of 0800-TUIG, weet ik eigenlijk niet)... Duurde godver 5 minuten voordat ik iemand aan de lijn had die me kon helpen... Maar, guess what... Toen was het niet meer nodig...

Posted by JunKX on Nov-18-2002 14:37:

quote:
Kmoest laatst op me werk ook de politie bellen... Dus ik dat 0900-TUIG bellen

Whahahaha, daarom staat het ook op de muur van me WC

Kamers vinden in Groningen is pittig, maar uit Beijum moet je zien te ontsnappen, tis niet best daaro. Zal eens rondkijken.

Posted by Flipper01 on Nov-18-2002 15:21:

quote:
Originally posted by JunKX
Kamers vinden in Groningen is pittig, maar uit Beijum moet je zien te ontsnappen, tis niet best daaro. Zal eens rondkijken.

Hmm, ik wil daar volgend jaar misschien gaan studeren...

Welk klote hoor dat je zo lang moet wachten op assistentie zeg

Posted by SanduTje on Nov-18-2002 16:58:

sjjeezzus wat een verhaal! dat geloof je toch niet..

wat een knakenvolk zeg

Posted by franzelare on Nov-18-2002 17:12:

dat is echt shit man!!

ik heb het ook een paar keer gehad toen ik in hengelo woonde! dat is echt geen fijn gevoel als je weet dat ze zomaar in je huis rond hebben lopen zoeken!! spullen kan je altijd terug kopen maar het idee blijft niet echt prettig!!

Posted by total woot on Nov-18-2002 18:55:

Thumbs down updeetje

en jezus, het wordt gewoon nog erger!

telefoon is dus gejat: bel ik vanochtend de verzekering, zeggen ze: sorry meneer maar u heeft 2 maanden geleden te laat betaald, dus u bent niet meer verzekerd, we waren alleen een beetje vergeten het u te vertellen, en het geld dat u de afgelopen 2 maanden heeft betaald terug te storten

t grappige is dus dat ik 2 maanden geleden contact met die gasten heb gehad, en dat ze toen zeiden dat t geen probleem was dat ik wat later betaalde.

en ze hebben trouwens ook nog een spaarpot (iets van 50 euro) gejat.
en t ergste van allemaal is dat ze mn fototoestel hebben gejat (met nog 30 supertoffe vakantiefoto's, en daar baal ik t meest van, klinkt chliche, maar dat is toch t enige wat ik niet kan vervangen.)

grtz
WooT

Posted by tijs08 on Nov-18-2002 19:11:

Re: updeetje

quote:
Originally posted by total woot

en t ergste van allemaal is dat ze mn fototoestel hebben gejat (met nog 30 supertoffe vakantiefoto's, en daar baal ik t meest van, klinkt chliche, maar dat is toch t enige wat ik niet kan vervangen.)

ja fuck!! die moest ik ook nog zien!

Posted by Joost008 on Nov-18-2002 19:12:

JEZUS, Dat van de politie vind ik echt belachelijk, stel dat de inbreker er nog wel had rondgelopen joh, niet meer normaal zoiets

Tja en dat van die verzekering van je telefoon, dat soort dingen gebeuren de laatste tijd gewoon te vaak, alles gaat altijd via die stomme regeltjes als je een keer naar een bedrijf opbelt dan hebben ze bijna nooit meer tijd voor je....echt ergerlijk begint dit te worden