TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qlubtempo
Pages (2): [1] 2 »
Qlubtempo
Wie gaan ook ?? ik denk niet veel van dit board....
Maar ik ben zeker weer van de partij

Waar Wanneer Hoeveel Wie
hemkade/Q-base, komende zaterdag, 20 pleuro in de voorverkoop, 25 aan de deur (d8 ik), line up... euh, geen idee, best veel namen iig.
ik kom nie, ga nie voor hardstyle het hele land doorsjesen, kuipers dacht er wel over meen ik
http://www.q-dance.nl/q/q.php?q=nieuws
Ziet er goed uit: Luna, Pila, Isaac, Dana, Technoboy, Haze&Abbys, Ard und Jorn (zijn nederlands, wist ik niet eens), Sunny-D, Panic Machine...
Ik kan niet, maar veel plezier Akira
Isaac, Dana, Ard und John?
Jippy!
Lekker knallen!!!hehehe
woot nice!
als het dichter bij huis was, was ik zeker van de partij geweest.. 
zeker een goeie lineup! erg stampbaar 
Lijkt me erg vet om erheen te gaan, maar ook voor mij erg ver weg.
Laat staan dat ik ��n van me vrienden mee zou kunnen krijgen want na idee�n van ons om naar Impulz en/of Innercity te gaan zijn deze ook al zo goed als zeker vervlogen.
Yupz ik ben present! 
Vandaag mn kaartje gehaald! 
sl3t .... kom jij ook weer?
hehe... met wie ga je.
ik ga weer met wouter, je kan wel mee als je nog niemand hebt.
mijn kaartje prijkt alweer op mijn bureau

voor mij is het niet zo ver, iets van 45km. ik ga er iedere maand heen 
Wheheh, ben sinds zondag officieel aan de vrouw 
Wat zou de wereld zijn zonder PF he

Je weet wel die girl die ik op X-Qlusive heel ff heb gesproken, ook PF dus 
Dus gaat er met haar heen, waarschijnlijk trein, maar weet ook nie of nog veel vriendinnen meegaan van haar.
Anders hebbie vast nog wel plek he voor 2 
whehe wie is de gelukkige ? .. PB me anders ff @ PF.
btw, ja ik heb nog wel plek... minstens tot aan Amsterdam dan moet ik Wouter ff oppikken vanuit z'n kamer maar dan is het niet ver meer 
ga maar lekker boven op elkaar liggen op mijn hangmat achterbank 
die is toch al krap genoeg 
voor mij is het iets van een uurtje rijden vanuit het kippendorp...
oooh Oooh ik heb er weer ontzettend zin in hehehe het wordt zeker weer ff lekker knallen..
| quote: |
| Originally posted by Dr. Kuipers Wheheh, ben sinds zondag officieel aan de vrouw ![]() Wat zou de wereld zijn zonder PF he ![]() Je weet wel die girl die ik op X-Qlusive heel ff heb gesproken, ook PF dus ![]() |
(hehe)
Ja lekker met iedereen dat hardstyle huppeltje doen [puke]
Qut-style bah
heee magrec waar is je kremlin logo???
Qut Qremlin!!!!!
Zeg margrec kan je nie eens een keer ophouden met hardstyle af te kraken...
Ik zeg toch ook niks over dat afschuwelijk saaie progressive...
Weer ffies ontopic:
Timetable is ook bekend: 
Area 1 Italy vs. Holland
22.00 - 23.30 Isaac
23.30 - 01.00 Panic Machine
01.00 - 02.15 Mauro Monacci
02.15 - 03.30 Pila
03.30 - 04.45 Technoboy
04.45 - 06.00 Luna
Area 2 Dutch Bass
00.00 - 01.30 Ard und Jorn
01.30 - 03.00 Haze & Abyss
03.00 - 04.15 The Beholder
04.15 - 06.00 Pavo
Area 3 Solo
00.00 - 05.00 Sunny-D
Enne Scul nu PF down is bel ik je wel ff over zaterdag, zijn nl. met z'n 3en...
Moet te doen zijn toch in die grote auto van je...

| Originally posted by Dr. Kuipers Zeg margrec kan je nie eens een keer ophouden met hardstyle af te kraken... Ik zeg toch ook niks over dat afschuwelijk saaie progressive... |
) | quote: |
| Originally posted by Dr. Kuipers Weer ffies ontopic: Timetable is ook bekend: ![]() Area 1 Italy vs. Holland 22.00 - 23.30 Isaac 23.30 - 01.00 Panic Machine 01.00 - 02.15 Mauro Monacci 02.15 - 03.30 Pila 03.30 - 04.45 Technoboy 04.45 - 06.00 Luna Area 2 Dutch Bass 00.00 - 01.30 Ard und Jorn 01.30 - 03.00 Haze & Abyss 03.00 - 04.15 The Beholder 04.15 - 06.00 Pavo Area 3 Solo 00.00 - 05.00 Sunny-D |
| Originally posted by magrec sow hee wat een lange sets zeg. Ach ja wat maakt het uit het zijn toch alleen maar dezelfde geluidjes. |
| Originally posted by DJ_Siesta Ga nu niet eens extreem zeiken. Logisch tis jou mening. maar ut komt er uit van dat hardstyle alleen voor simpele mongoolen is. kom op man, laat iedere style in ze waarde |
| Originally posted by Dr. Kuipers Enne Scul nu PF down is bel ik je wel ff over zaterdag, zijn nl. met z'n 3en... Moet te doen zijn toch in die grote auto van je... |
| Originally posted by magrec Gaan we politiek correcte replies geveno ofzo? Ik geef toch gewoon mijn mening over iets waarvan ik vind dat als je daar geld voor betaald je je flink laat naaien. |
| qut style |

Dr. Kuipers
en SCUL zijn in ieder geval van de partij 
NOu ik ben er ook...ik weet niet hoe jullie er uit zien dus maar ff een link van een foto van mij en dan weetje hoe ik er uit zie
Foto 1 van mij
Foto 2 van mij
als je me ziet spreek me maar aan ok???
ATJOOOOO
misschien is henkie henk er ook wel lekker stampuh!!!