TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- rave kläder
Pages (2): [1] 2 »

Posted by dbl on Nov-18-2002 14:44:

rave kläder

har ju varit en del snack här om var man köper det och så... så min fråga till er är:
"Vilka av er använder det?"

själv har jag inga... går visserligen inte på rave och sånt (har inga kompisar som gillar techno ehm.. menar trance )

vet inte om jag skulle kört med det även om jag gick på det.
men svara på ni.

Posted by robstar on Nov-18-2002 14:57:

Ja brukar ha såna här på mej:

Nappar i håret , glowsticks i öronen å massa självlysande klistermärken i pannan!

lol!

Nej ja har inga rave kläder , gillar inte utsvängda brallor å sånt! Tycker inte det är snyggt.

Late||RZ.!

Posted by Endre on Nov-18-2002 15:10:

klart man har rejver brallor

Posted by dj_hysterix on Nov-18-2002 15:54:

jag skulle ha såna grymma uv-tröjor om jag hade massa pengar

Posted by Glorie on Nov-18-2002 16:16:

d e lätt mycke enklare för tjejer att leka att man har trancekläder fast man inte har det. tycker ja iaf... eller hmm, ja vet inte...för alla tjejer har typ redan svarta långa kjolar... (å så brukar ja inte köpa typ långa svarta kjolar som e heltajta typ, nej, ja köper dem lite coola så det ser lite club ut..)

svar på frågan kanske: nej, har inge clubwear..precis.. 3-4 plagg bara... men ja har andra coola klubbkläder...som går lika mycke an

dock vill ja passa på att säga att ja tycker det e GRYMT snyggt me klubbkläder (kommer köpa snart asså, lite mera) speciellt på KILLAR! Shit... *dregla

när ja var i sthlm på sist, på genomresa gick ja bakom en kille som hade skiiiitsnygga oranga byxor på sig.. samt en svart jacka me nåt orange band på liksom, väldigt snyggt

såg ett praktexemplar i helgen på nån som klätt upp sig för mycket asså.. så det såg illa ut

först knallgula byxor, sen nån annan färg på tshirten som inte matcha, å sen en såndär blå spacetribejacka me massa vita planeter på ni vet...lägg till 4 glowstix på det.. ursäkta asså.. det såg candy ut, inte snyggt... nåja...det e kul ändå me klubbkläder.

Posted by Vizay on Nov-18-2002 16:30:

jag håller på att konvertera till ravestilen...så jävla dyrt bara om man har 0kr inkomst så det blir lite lite i taget men jag hoppas på att ha bytt över till sommaren eller nått

Posted by Glorie on Nov-18-2002 16:34:

Talking hohohohohohoho

konvertera till ravestilen? va gullit asså

hahahahha

Posted by mindshooter on Nov-18-2002 16:35:

Smiley DJ

Jag har en del ravekläder...fast dom använder jag privat oxå...inget neon och dylikt (blinkande lampor dock )..mer diskreta kläder som man kan använda i båda fallen

Posted by Glorie on Nov-18-2002 16:40:

HappyHappy

trevligt, gillar såna som kör privat me asså.. coooolio

ja e så tråkig så ja kör main överlag å club på fester, men jaja

Posted by Vizay on Nov-18-2002 16:40:

glorie inte va tyken nu

asså jag e inte så jätteförtjust i neonstilen heller....mer svart å vitt å diskreta toner som faller mej i smaken

btw kolla vem som snubblade in i forumet

(Users Browsing this Forum: mindshooter, Plastic Angel, Glorie, dj_hysterix, Vizay)

tror han hamnat lite fel

Posted by Nyx on Nov-18-2002 17:01:

quote:
Originally posted by Glorie
d e lätt mycke enklare för tjejer att leka att man har trancekläder fast man inte har det. tycker ja iaf... eller hmm, ja vet inte...för alla tjejer har typ redan svarta långa kjolar... (å så brukar ja inte köpa typ långa svarta kjolar som e heltajta typ , nej, ja köper dem lite coola så det ser lite club ut..)

hehe..e du fjortis eller?

anyway..

Jag har en del ravekläder men brukar inte gå runt med dem så ofta. Nästa gång jag ska till sthlm så ska jag köpa hem lite mer..skulle behöva ett par feta ravebrallor till.

Posted by robstar on Nov-18-2002 17:04:

quote:
(Users Browsing this Forum: mindshooter, Plastic Angel, Glorie, dj_hysterix, Vizay)
tror han hamnat lite fel

Tror inte jag! Han kanske e ute å jagar svenska flickor. Så du får ta å akta dej Glorie!

Posted by Glorie on Nov-18-2002 17:17:

Nyx, nej det e ja inte. E du?
ja orkar inte skriva så korrekt på forumet bara.. även om ja kan, minsann!

Robstar, hehehehhe jadå, ja ska akta mig

Posted by Vizay on Nov-18-2002 17:19:

galna tyskar e fan inte å leka med...ja menar har dom sånna efternamn som kål å grödor så kan man ju tänka sig hur resten av kulturen är

Posted by Glorie on Nov-18-2002 17:23:

han e ju grek ju? e han inte (å ni vet väl va grekiska killar e dåliga på?)

aja..

Posted by Vizay on Nov-18-2002 17:27:

hello girl with one thing only in her mind?

men iaf...ne han e tysk...klicka på honom så får du upp hans profil...det första man lägger märke till är den tyska flaggan...så tji fick du

Posted by Glorie on Nov-18-2002 17:32:

Cool

Vizay...mannen...

måhända att han bor i tyskland men på hans hemsida står det att hans nationalitet e grekisk...

Name: Elef Tsiroudis
Nationality: Greek
Born: 19.01.1972
Town: Reutlingen / Germany

åh suck..du vet inte va ja syfta till ens (det med vad de e dåliga på) dra inte förhastade slutsatser Pliz.

Posted by Vizay on Nov-18-2002 17:34:

men gnäll på dig då...hur ska jag veta att han e grek om det är en tysk flagga man ser på infon å sen läste jag fel på det andra...sov endast 1h inatt så jag får skylle på det....glöm det bara....MY BAD.....ME BE EVIL KOLLEAN BASTALLD

Posted by Glorie on Nov-18-2002 17:44:

Smile

Vizay, hahaha, F*n vad vi sabbar dbl's topic

Flååååååt.....alla kan ju återgå till ämnet nuu

Posted by mindshooter on Nov-18-2002 17:59:

Monkey Dancer 2

Tyckte förövrigt att buxorna som postades på bild var grymt coola..alldeles för utsvängda men annars skulle det vara precis min stil

Posted by robstar on Nov-18-2002 18:10:

quote:
Originally posted by mindshooter
alldeles för utsvängda men annars skulle det vara precis min stil

De e de ja ville påpeka med bilden.
Varför måste nästan alla brallor vara UTSVÄNGDA! ja hatar utsvängda brallor

HEhE!

Posted by Glorie on Nov-18-2002 18:17:

Talking

robstar vill ha stretchjeans

Posted by robstar on Nov-18-2002 18:31:

Haha! Typ!

Nä...Men de ser bättre ut om brallorna inte hänger som gardiner!

Posted by Virus on Nov-18-2002 18:32:

Jag använder inga ravekläder alls faktiskt. Inte min grej, men om man trivs med det själv så visst, kör hårt!

Posted by Aendy on Nov-18-2002 18:55:

quote:
Originally posted by robstar
Haha! Typ! ;)

Nä...Men de ser bättre ut om brallorna inte hänger som gardiner! :D

Finns mycket utsvängt som faktiskt har en snygg form dessutom. Tyvärr så verkar det som att alla "rejv" specifika märken gärna kör med megaveck i knähöjd som leder till att tyget faller tråkigt. Brukar jaga upp mina danskläder i butiker som säljer tjejkläder (har man storleken är det en klar fördel). Då kan man köpa diskreta grejer som ändå är jäligt snygga och lite clubbiga och sköna att dansa i. Kruxet blir när man ska knäppa brallorna och gylfen, fanskapet sitter ju på fel sida :)

Pages (2): [1] 2 »