TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- 2 in one (wash & go) =P
2 in one (wash & go) =P
eftersom knappt n�n l�ser mitt klotterplank, hoho
startar ja en tr�d me tv� fr�gor h�r 
1. Har ni varit n�ra d�den?
2. Har ni n�ra fobier? (mjo det har n�stan alla) Share 
Svar 1: Jag har n�stan brunnit inne...(sov)
men hade �nglavakt! tror p� det starkt ass�... skratta hur mycket ni vill..
Svar 2: Oj Oj Oj... orm � mask/larver... u���� va �ckligt sen kan ja f� v�rsta freaken om ja e p� djupt vatten � s�.. en haj skulle ja va grymt r�dd f�r men aaa..har ju inte m�tt n�n �n! sen e ja r�dd f�r sm�rta som alla... typ.
....sen prata ja me min klasskompis i g�r � han sa att han var r�dd f�r bed�vningssprutan hos tandl�karen...� den ser ju ruggig ut, ni vet...grymt l�ng � brutal..men faktum e att ja e NOLL r�dd f�r den... kan ta den sj�lvmant, frivilligt.. aaa...hur som helst...inte s� att den e sk�n precis.. men den g�r mig ingenting
andra sprutor p� andra st�llen i kroppen e ja lite mer skraj f�r dock.. anledningen till att ja pallar tandl�karens e att ja tagit den typ 30 ggr. b�rjar bli van typ.
(ne inte bara h�l juh, har dragit 9 t�nder)
tror inte jag har haft n�gon n�rad�den upplevelse n�gon g�ng...klart vissa scary saker har man ju r�kat ut f�r....typ kanat flera meter utf�r ett berg � skrapat s�nder omr�det runt hela �gat n�r jag va typ 4-5 �r (blev kallad boxaren efter denna incident pga bl�tiran) 
hmm sen typ....jo iofs de h�r kan n�stan klassas som n�rad�den...n�r jag va i 10-�rs �ldern va jag ute � cyklade...s� var det en liten korsning (lokalv�g) som jag bara drog rakt ut i....precis d� kom det en bil som totalnitade samtidigt asom jag nitadce i ren panik....bilen stannade kanske 10 cm fr�n mitt ben
sen ere ju akallaincidenten ocks� som kunde slutat v�rre....(med tanke p� vad man ser i tidningarna idag s�)
[edit]
jag e ju pigg....gl�mde andra fr�gan..
jag hyser ett enormt hat f�r spindlar...�ckliga varelser som bara kryper runt � e allm�nt fula � �ckliga....usch *ryser*
1. bilolycka n�r jag var typ 12 �r eller n�tt.
2. h������������jder, buuhuhuhuhu... scary!

1)
Hmmm...vet inte om ja skulle kalla de "n�ra d�den upplevelser"
Men jag har:
supit mej medvetsl�s , rammla i backen � sommna i sn�n. En kompis hittade mej sen som tur va.
Sen har ja ramlat av min moppe , slog i munnen (ja s�g ut som kalle anka , ja fick en N�bb faktiskt) ,
skrapade i kn�t, handleden � armb�gen (har fina �rr d�r nu) 
Sen svimmmade ja n�r ja skulle kliva ur badkaret en g�ng...Reste mej lite f�r snabbt. Men de va n�sta kul. Kan t�nka mej hur de s�g ut. Bara rammla rak l�ng ur badkaret! haha! 
2)
L�skiga Gubbar!
lol
Late|R|Z!
har faktiskt varit f�rskonad fr�n skador � s�nt, tack � lov.
l�ter ruggigt det d�ra.. robstar � vizay 
nosfea, nemen vilket fint nickname du har 
| quote: |
| Originally posted by Glorie l�ter ruggigt det d�ra.. robstar � vizay ![]() |
hahahhahaha ���h shitt
va du sm�rar Vizay

fast s�nt gillar vi

1. har inte haft n�ra d�den erfarenheter....iaf vad jag kommer ih�g...jag e v�ldigt f�rsiktig
2.R�dd...hm..jag kommer inte p� n�nting...finns saker som kanske �r obehagliga men inte n�t som man e r�dd f�r..spindlar/ormar osv. bryr jag mig inte om..tandl�karborr/sprutor e inte r�dd f�r det heller.

1) nej
2) nej
=P
i somras n�r jag var i Afghanistan s� blev jag och brorsan gripna av n�gra r�vare p� en landsv�g. de fr�gade ut oss och verkade hotfulla. och s� hade de kalashnikovgev�r i h�nderna.
var n�stan bergis p� att vi skulle bli tagna som gisslan eller n�t men vi lyckades snacka oss ut ur det 
| Originally posted by RebeL9 i somras n�r jag var i Afghanistan s� blev jag och brorsan gripna av n�gra r�vare p� en landsv�g. de fr�gade ut oss och verkade hotfulla. och s� hade de kalashnikovgev�r i h�nderna. var n�stan bergis p� att vi skulle bli tagna som gisslan eller n�t men vi lyckades snacka oss ut ur det |
| Originally posted by robstar 1) Hmmm...vet inte om ja skulle kalla de "n�ra d�den upplevelser" Men jag har: supit mej medvetsl�s , rammla i backen � sommna i sn�n. En kompis hittade mej sen som tur va. |
Re: hahahhahaha ���h shitt
| Originally posted by Glorie va du sm�rar Vizay ![]() |