TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Thailand
Thailand
tjaba allihoppa... nu sitter kag pa ett iternet cafe pa khopangang.. a i kvall ar d full moon party!!!! fan va skoj d ska bli... =)... ehhhh typ 10 000 pers som stor o dansar lite overallt pa stranden.... ska bli sa skoj...
nan skrev att jag skulle till thai sa skrev nan att jag skulle vara aktsam over vilka skivor jag koper har... jag kope en skiva som inte finns i verkligheten hemma. som hette typ best trance ever.... o pa sjalva cd:n sa satt de en klister lapp som d stod best trance ever pa men jag drog bort den o kollade pa vad d stog under o jissa vad d stod... best of rod stuart......

men d va trance pa den sa jag fattar verkligen inte hur dom gor cdna... vet nan d eller??? aja klockan har ar 16:48.. sa jag ska ga hem o forsoka sova lite sa man orkar rocka hela natten...=)...
hare bast \\ GyLLe
Hahaha... Rod Stewart vilken bl�sning. Har h�rt att Full moon parties ska vara m�ktiga. Hoppas du har en trevlig semester!
ahh, f*n va skoooooj.. ha det s� h�rligt ass�...
� partyt sen...
*avis
Fan va h�rligt.... Ja du gylle... h�r i svedala s� �r det gr�tt mulet och det varvas mellan regn och sn�... brrrrrr !!!
S� jag hoppas du njuter och festar en massa �t oss ocks�.
Lustig historia d�r med Rod Stewart som b�rjat k�ra trance p� �ldre dagar
synd han inte kan st� f�r det utan s�tter p� en trance label p� CDn.... (d�r har du din f�rklaring... he he)
Re: Thailand
| quote: |
| Originally posted by TrancE_GyLLe nan skrev att jag skulle till thai sa skrev nan att jag skulle vara aktsam over vilka skivor jag koper har... jag kope en skiva som inte finns i verkligheten hemma. som hette typ best trance ever.... o pa sjalva cd:n sa satt de en klister lapp som d stod best trance ever pa men jag drog bort den o kollade pa vad d stog under o jissa vad d stod... best of rod stuart...... ![]() ![]() men d va trance pa den sa jag fattar verkligen inte hur dom gor cdna... vet nan d eller??? aja klockan har ar 16:48.. sa jag ska ga hem o forsoka sova lite sa man orkar rocka hela natten...=)...hare bast \\ GyLLe |
hehehe, jas� rod stewart har b�rja lira trance, d�r ser man 
aja, det l�ter som du har det fett, forts�tt med det! h�rs
Har h�rt att Rod Stewart g�tt �ver till Progressive Trance

| Originally posted by dj_hysterix Har h�rt att Rod Stewart g�tt �ver till Progressive Trance |
jaha da var allt over....
men bvilket javla drag d va??? fiiii fan va tjysst mjusik oxo =) nara som jag kommer i hag ar tiesto, gielen, jean, Iio, dj scot project mm.. sa javla kul... partade fran typ 23 pa kvallen o ca kl 02 knata vi ner pa stranden som nu var packad med folk ca 8-9000 st var dom... sa df var ratyt maktigt som nan namnde... sa vi stog o dansa till solen gick upp som den gor ungerfar vid 06... sen var jag lite trott.. sa vi gick a la oss med oronpropparna i hogsta hugg... vi bor namligen 20 meter fran en club.... =) sa d ar ganska hog musik nar man ska sova.... na nu ska jag forsoka ata natt....
hare bra // GyLLe
L�ter ju riktigt fett!!
Spelar dom mkt psyTrance, eller �r det mest prog./uplifting?
Kan t�nka mig att dom spelar en del goa och ambient d�r ocks�..
*NYFIKEN*
| Originally posted by TrancE_GyLLe jaha da var allt over.... men bvilket javla drag d va??? fiiii fan va tjysst mjusik oxo =) nara som jag kommer i hag ar tiesto, gielen, jean, Iio, dj scot project mm.. sa javla kul... partade fran typ 23 pa kvallen o ca kl 02 knata vi ner pa stranden som nu var packad med folk ca 8-9000 st var dom... sa df var ratyt maktigt som nan namnde... sa vi stog o dansa till solen gick upp som den gor ungerfar vid 06... sen var jag lite trott.. sa vi gick a la oss med oronpropparna i hogsta hugg... vi bor namligen 20 meter fran en club.... =) sa d ar ganska hog musik nar man ska sova.... na nu ska jag forsoka ata natt.... hare bra // GyLLe |
nja... dom lirar allt mojligt... assa jag horde en overgang fran PVD - for an angel till varsta goa laten sa dom lirar typ hela registret...
jepp jag anvande propparna under festen sa javla hog volym o jag jillar inte d dar tjutande ljudet efter nar man ska forsoka sova... na nu ska jag kila i vag o kaka middag... har namligen sovit sen mitt forra inlagg...=)
// GyLLe
| Originally posted by SteveTranz4ever edit: Hittade denna lilla notis i aftonbladet |
| Originally posted by TrancE_GyLLe nja... dom lirar allt mojligt... assa jag horde en overgang fran PVD - for an angel till varsta goa laten sa dom lirar typ hela registret... jepp jag anvande propparna under festen sa javla hog volym o jag jillar inte d dar tjutande ljudet efter nar man ska forsoka sova... na nu ska jag kila i vag o kaka middag... har namligen sovit sen mitt forra inlagg...=) // GyLLe |
tjoho....
nu ar jag tillbax pa ko pagnang a d vankas full moon party igen...
hoppas d blir battre denna gang... inte for att d var daligt forra men d kan ju alltid bli battre...
vad hander dar hemma da... o i trance varlden... har d slappts na as bra singlar eller album kanske... na nu ska man ner pa stranden a pressa lite har ju bara 13 dagar kvar i paradiset.... hare bra...
// GyLLe
Eru kvar fortfarande!!!
Du m�ste va brun som en pepparkaka!
De har kommit ut en hel del l�tar p� sista tiden. (kolla sig)
HrHr!
Du missade Signum p� ASOT nu i veckan!
H�r e tracklistan:
code:
20:00 - 21:00 The Newest Tunes Selected 01 Young Persians - U Write The Rules (Solar Stone Remix) 02 Rokk Wild feat Kay-T - Come Closer (Pronti & Kalmani Remix) 03 Solar Factor - Urban Shakedown 04 Three Drives - Air Traffic (Tune Of The Week) 05 Green Martian - Wizardry 06 Armin van Buuren feat Ray Wilson - Yet Another Dub 07 Push vs Globe - Tranceformation (Push Trancedental Mix) 08 Ayla pres Yel - Sun Is Coming Out (Tandu UK Dub) 09 Ocean Lab - Beautiful Together (Signum Remix) 20:00 - 21:00 Signum In The Mix 01 DJ Danjo & Rob Styles - Aragon (Intro Mix) 02 Andain - Summer Calling (Airwave Club Mix) 03 Fire & Ice feat Edvika - Close To Me (Muted Vocal Mix) 04 DJ Danjo & Rob Styles - State Of Thrust 05 Signum - Second Wave 06 Pale X - Modifier 07 Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V Remix) 08 Signum feat Katana - Third Dimension 22:00 - 23:00 Signum Special 01 Signum - What You Got For Me 02 Signum - Coming On Strong (Unreleased 2nd Mix) 03 Signum - Cura Me 04 Signum - Sunny Changes 05 Ron Hagen & Pascal M - On Stream 23:00 - 00:00 Armin In The Mix ---> Re-Run of Episode 75 Part 2* 01 Lemon 8 - New York New York (Out Of The Sanctuary Mix) 02 Main Element - Don't Take Me Down (Lemon 8 Remix) 03 Hybrid - Gravastar 04 Andain - Summer Calling (Gabriel & Dresden Remix) 05 Nugen - Deliverance 06 Alias - Missouri 07 Altitude - Tears In The Rain 08 Sun Decade - I'm Alone (Mirco De Govia Dub) 09 Kid Vicious - Proceed 10 Solar Seven - Hard Spectrum (Avalache Remix) 11 Human Evolution - Project Magneta (One Step For Mankind Remix)