TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Life :-(

Posted by Siesta on Nov-19-2002 19:13:

Life :-(

damn it, vandaag weer een herkansing gemist. ZIEK. das dus mooi kut. ik dus niet nog een x herherkansen, dus daar sta ik nu een 2 voor . hier baal ik wel zooooo van. Nu wordet dus weer zon verhaal van een half jaar weer helemaal intespannen voor die kut schoool

dan zijn er van die nummertjes die je ff opvrolijke of wat in een beter humeur brenge

ik luister nu steeds Sun Decade - Im alone (Mirco de Govia mix) & Accadia into the dawn

hebt wel een beetje, mooi kut dus. Hebben jullie ook welles zoiets ofzo?

lat0rr

Posted by raoel on Nov-19-2002 19:23:

Re: Life :-)

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
Nu wordet dus weer zon verhaal van een half jaar weer helemaal inteRNETspannen voor die kut schoool

Idd, dit heb ik ook weleens, zie mijn topic over 'the beauty of trance'
enkele weken terug.

Posted by Siesta on Nov-19-2002 19:24:

Re: Re: Life :-)

quote:
Originally posted by raoel

Idd, dit heb ik ook weleens, zie mijn topic over 'the beauty of trance'
enkele weken terug.

mooi kut zooi, vorig jaar ook keihard werken, en nu weer, door die domme dingen

daar baal je dus van godver.\\

WAS HET MAAR KERST!!

Posted by M5 on Nov-19-2002 19:35:

Re: Re: Re: Life :-)

quote:

WAS HET MAAR KERST!!

KERST? haha dan moet ik dus leren, kheb in januari voor in totaal 24 studiepunten tentamens

dus je bent niet de enige die het druk krijgt!

Posted by Opti on Nov-19-2002 19:45:

Re: Re: Re: Re: Life :-)

quote:
Originally posted by M5
KERST? haha dan moet ik dus leren, kheb in januari voor in totaal 24 studiepunten tentamens

dus je bent niet de enige die het druk krijgt!

24?!!! Hendrik, hoeveel herkansingen heb je wel niet man!

Posted by Blik on Nov-19-2002 19:51:

24 is idd wel heel erg veel, dat is meer dan de helft man. Of reken je al in ECTS-punten of zoiets?? ik ga voor de 12 studiepunten na de kerst (17 ECTS-punten van de 60)

Posted by Opti on Nov-19-2002 20:03:

kan best hoor, stel hij heeft van vorig jaar blok 1+2 nix gehaald en dit jaar blok 1 nix gehaald dan moet hij dus van de eerste drie blokken herkansen �n dan nog van het huidige blok de tentamens maken.... dat kom je echt wel aan de 24

Posted by TimeportE on Nov-19-2002 20:55:

klote man, ik heb die dagen een beetje gehad dat ik dingen heb.. heb nu meer van die dagen dat ik nog tot 12 uur op de tu zit om mijn presentatie met mijn groep af te krijgen, zoals nu! (net lekker shoarma op..)
studiepunten doe ik nie echt aan, heb wel mijn eerste assesment na deze periode (na aankomende vrijdag) soort beoordeling hoe goed je het doet..

Posted by Flippe on Nov-19-2002 21:32:

Je zit ind e 4e ofzo he>
ik heb vorig jaar geen harkansing maar een schoolexamen gemmist , net een van de makkaleijkste waar ik wel zo onmgeveer een 8 voor zou kunnen halen. moest ik da herkansen. Hda ik een 3 gehaald voor een ander vak en dat kon ik natuurlijk niet herkansen, mooi genaait dus.
Bij ojns op school kun je als je ziek bent die herkansing wel inhalen.

Maar je hebt toch niks te verliezen, of heb je zo'n slechte punten.

Posted by Three 'O Three on Nov-20-2002 00:06:

Re: Life :-(

quote:
Hebben jullie ook welles zoiets ofzo?

JA!!!

Blijven lachen

Posted by Three 'O Three on Nov-20-2002 00:09:

En ik heb na de kerst ook tentamens waard voor 19 puntjesssss

O ja, blijven lachen

Posted by franzelare on Nov-20-2002 08:05:

ik moet mijn tentamens die ik door nexus heb verknalt herkansen na de kerst
en voor de kerst heb ik ook nog tentamens en volgende week nog 3, dat zijn bij elkaar volgens mij ook iets van 20 punten!

maar deze keer ga ik ze wel halen

Posted by kolkiewolkie on Nov-20-2002 08:20:

quote:
Originally posted by franzelare

maar deze keer ga ik ze wel halen

ga je mee vrijdag naar Index

Posted by Donna on Nov-20-2002 08:28:

Of je pleurt er 2 paracethamollen in kickt je reet naar school,maakt je her en gaat terug je nest weer in.
Als je nog geen 39,8 koorts hebt kan dat nog rustig,zo wel dan heb ik niks gezegt,maar ppl vinden zichzelf snel ziek these days en blijven thuis voor kattezeik.
Opvoeding zuigt kont lately,blij dat mn mams dacht dat ze mariniers moest trainen ipv opvoeden ookal heb ik r vaak vervloekt

Posted by mantisnl on Nov-20-2002 11:23:

zoiets heb ik nou ook gehad laatst! khad dikke herrie met mn ouders.. in de liefde ging t ook kut.. en op dat soort momenten is muziek gewoon n grote hulp, nrs als Jurgen Vries - The Opera Song, Oceanlab - Sky Falls Down, Lexicon 4 - Reach Me etc. hebben me toen ook beter laten voelen

eigenlijk best raar.. dat dit gewoon door muziek kan

Posted by total woot on Nov-20-2002 11:49:

Ik zit nu dus midden in mn tentamens...

en dan denk ik dus: "FF ONTSPANNEN" en dan zit ik achter die pc, en waar hebben jullie het hier over???? TEMTAMENS!!!

kan een mens dan nooit rust hebben.......snik

[EDIT] tsja muziek doet inderdaad rare dingen met je, ik vraag me alleen nog steeds af waarom de 1 praktisch gaat zitten janken van een nummer, en dat t de ander helemaal niets doet... [/EDIT]

Posted by magrec on Nov-20-2002 12:19:

hehe,

Gister tentamens gehad, zo'n openboek tentamen (was voor mij 3e keer om dit tentamen nu eindelijk eens te halen) gelukkig kreeg ik van iemand in de pauze het tentamen van vorig jaar erbij dus die kon ik mooi gebruiken bij een aantal vragen (die precies het zelfde waren als vorig jaar) en tsja ik weet niet wat voor hbo opleiding het is wat ik doe maar volgens mij zijn de docenten niet al te snugger (2x 2 dezelfde vragen stellen haha makkelijk punten scoren)

en zo wiebert magrec lekker verder op school.
Nu weer lekker weekend

Posted by Jappio on Nov-20-2002 12:29:

quote:
Originally posted by magrec
hehe,

Gister tentamens gehad, zo'n openboek tentamen (was voor mij 3e keer om dit tentamen nu eindelijk eens te halen) gelukkig kreeg ik van iemand in de pauze het tentamen van vorig jaar erbij dus die kon ik mooi gebruiken bij een aantal vragen (die precies het zelfde waren als vorig jaar) en tsja ik weet niet wat voor hbo opleiding het is wat ik doe maar volgens mij zijn de docenten niet al te snugger (2x 2 dezelfde vragen stellen haha makkelijk punten scoren)

en zo wiebert magrec lekker verder op school.
Nu weer lekker weekend

whehe lol

wie haalt nu zn tentamens in 3 x wheheh

Posted by M5 on Nov-20-2002 21:09:

quote:
Originally posted by Optimus
24?!!! Hendrik, hoeveel herkansingen heb je wel niet man!

haha jah das ut mooiste dus... geen herkansingen.. regulier programma dit..

maar ik heb dus elk half jaar tentamens.. vandaar dat het zo lekker opstapelt...

er zijn ook mensen die nog herkansingen erbij moeten maken ja

quote:
Originally posted by Blik
24 is idd wel heel erg veel, dat is meer dan de helft man. Of reken je al in ECTS-punten of zoiets?? ik ga voor de 12 studiepunten na de kerst (17 ECTS-punten van de 60)

haha neej keiharde ouderwetse studiepunten zijn dit... ik kan er dit jaar 47 halen btw... en dus volgend jaar 37

Posted by Opti on Nov-20-2002 23:37:

quote:
Originally posted by M5

haha neej keiharde ouderwetse studiepunten zijn dit... ik kan er dit jaar 47 halen btw... en dus volgend jaar 37

huh? 47? leg es uit? 42 van dit jaar en 5 van vorig jaar?

Posted by franzelare on Nov-21-2002 07:35:

Ik kan er volgens mij iets van 60 halen dit jaar als ik alles haal!
dat komt omdat ik de opleidinge versneld doe en ze veel meer vakken in een trimester proppen terwijl we dezelfde stof moeten leren en er even veel studiepunten voor staan.

Posted by M5 on Nov-21-2002 16:10:

quote:
Originally posted by Optimus
huh? 47? leg es uit? 42 van dit jaar en 5 van vorig jaar?

nee...van me eerste 2 jaar heb ik alles gehaald..84 punten dus

maar tis gewoon dit jaar een programma van 47 en volgend jaar van 37 ... waarop het totaal uitkomt op 168