TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- even geen Pf meer!
Pages (2): [1] 2 »
even geen Pf meer!
Kijk ik net uit het raam zie ik een dikke rookwolk vanaf het universiteits terrein in Enschede komen, wil ik vragen aan klasgenoten die daar wonen wat er aan de hand is.
Zijn al die lui ineens offline! hoor ik van een andere dat het gebouw met alle servers van de universiteit in de fik staat!!!!!
dus voorlopig geen partyflock denk ik want die server stond daar ook!

WTF!!
Daar staan volgens mij heeel veel gegevens op, ik hoop dat ze een goede backup hebben gemaakt.
Das een flink vuurtje!
WTF, moeten al die studentjes nu toch echt in de boeken duiken, ik denk dat t studieontwijkende gedrag nu een flinke klap te verduren krijgt 

de ruimte waar de server voor de externe verbindingen staan staat in de fik! hier komt dus o.a. de backbone binnen (80GBit).
Het zal vrees ik wel even duuren voordat deze server allemaal weer up and running zijn!
In tegenstelling tot wat o.a. op fok staat werkt het netwerk intern nog wel! de verbinding naar de buitenwereld is alleen verbroken.
Er is zijn al wel een aantal collegezalen en computerruimtes verloren gegaan! en helaas heeel veeeel server capaciteit van de UT 
[edit]ik hoor net dat NDix de backbone voorlopig over gaat nemen totdat de UT alles weer in orde heeft alleen zij hebben maar 2 routers van 8 GBit per stuk staan dus dat zal wel zwaar tenkoste van de snelheid gaan!!! want ze gaan het draaien naast hun gewone load[/edit]
Er zijn geen gegevens of wat dan ook wat betreft Partyflock verloren gegaan..
Het is alleen zo dat het netwerk van de UT waar Partyflock gehost wordt, getroffen is door de brand.. Doordat de server elders op de campus staat, is Pf niet getroffen.
Zodra het netwerk van de UT weer werkende zal zijn, zal Partyflock ook weer in de lucht zijn.
he jij die hier post 
ik hoop dat het snel weer in de lucht is!
| quote: |
| Originally posted by franzelare he jij die hier post ![]() ik hoop dat het snel weer in de lucht is! |
denk dat het alleen een beetje stinkt bij tommie want daar staat de wind heen volgens mij! maar het scheelt hem weer wat dataverkeer 

Gelukkig maar!!
Het ziet er allemaal vrij ernstig uit. Ik denk dat PF met een 8GBit server helemaal vaak offline zal zijn. En het was de laatste tijd al zo traag 
De server van Pf staat dus niet bij de UT hij hangt alleen aan het netwerk van de UT.
NDix heeft dus aangeboden om het de communicatie van het netwerk naar buiten toe te gaan verzorgen zolang de UT het zelf niet kan maar er is ook al bekend geworden dat er vanaf HP al nieuwe netwerk apparatuur opweg is naar de UT dus de verwachting is dat morgen het netwerk weer online is.
waar moeten al die hardstyle freaks nu dan naar toe gaan?
Ik bedoel dat gaat niet goed met ze hoor.
| Originally posted by Beckham Ja, je moet de mensen toch op de hoogte houden he Gelukkig valt de schade voor Partyflock heel erg mee, alleen wel jammer voor de UT |
| Originally posted by Eye-Riz lieg niet, je bent gewoon verslaafd |
ik heb net ff op Pf gekeken maar sinds 9.00 waren alleen maar tommie ik en bamp ingelogd geweest
dus het was lekker rustig 
Zag vanochtend al toen ik naar school ging (Hogeschool Enschede) een vette brand en hoorde al dat UT in de hens stond...
Internet op mijn school lag dus ook plat...
Maar als PF verslaafde is dit wel kutz, hopelijk komend weekend weer online 
ik trek het slecht.. 
maarja nix aan te doen. kan niet wachten tot het weer up is :S
Schrok me rot toen ik het hoorde.....van het internet is idd ff kut, kan me voorstellen. Maar het valt gelukkig nog redelijk mee zo te horen 
| Originally posted by ScuL ik trek het slecht.. ![]() maarja nix aan te doen. kan niet wachten tot het weer up is :S |
lange is zo lief geweest ff een tijdelijk forum te bouwen dus we kunnen onze verslaving weer botvieren 
Het leeft allemaal weer een beetje hier inmiddels, maar een aantal dingen zijn nog steeds niet terug (mailserver en zo)..
Ik zag het een 54MBit verbinding naar NDix voor de hele UT 

r o f l
| Originally posted by franzelare lange is zo lief geweest ff een tijdelijk forum te bouwen dus we kunnen onze verslaving weer botvieren |