TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wat zijn jullie favo dj's en waarom???
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Muppet on Apr-30-2001 17:13:

Smile

He iedereen,

FF vraagje wat jullie meningen zijn.(ben pas maar 15 dus heb maar weinig dj live gehoord) moet het hebben van mp3

mijn lijst is:

Tiesto
Armin van Buuren
Ferry corsten
Scott bond
Judge Jules

Posted by Dj Lex on Apr-30-2001 17:42:

Talking

Nieuw zeker? Deze thread is namelijk pas een paar honderd langs geweest.

Maar als je het dan echt wil weten, het is Tiesto. En waarom het Tiesto is spreekt natuurlijk voor zich.

Laters

Posted by -=WVG=- on Apr-30-2001 18:50:

Tja...als ik het goed heb bijgehouden is dit thread nr 153 met hetzelfde onderwerp ...Maar ja, wat maakt het uit, ik kies trouwens maar voor...Tiesto

Posted by Blik on Apr-30-2001 18:57:

Ik ga voor DJ Jean haha LOL

kga denk ik ook maar voor Tiesto, moet die wel wat vaker verschillende platen draaien

Posted by Dj Lex on Apr-30-2001 19:06:

Talking

Ja de laatste tijd draait Tiesto een beetje veel dez11de platen he. Beetje verandering ken geen kwaad, maar dat komt wel weer hoop ik.

Mzzl :-)

Posted by ADK on Apr-30-2001 19:19:

Thumbs up

tiesto en armin

ADK

Posted by michiel on Apr-30-2001 19:36:

mijn favo is die gast rechts op de foto hierboven

later

michiel

Posted by Blik on Apr-30-2001 19:43:

quote:
Originally posted by michiel
mijn favo is die gast rechts op de foto hierboven

later

michiel

ADK heeft een fan!!!!

als je wilt kan ik je zijn telefoonnummer (mobiel en thuis), adres etc....geven Tegen een kleine betaling natuurlijk

Posted by Akira on May-01-2001 00:23:

Talking

nou mijn favoriete DJ was/is altijd tiesto...maar laatste tijd dat ik hem zag vond ik dat ie erg bagger draaide.Zoals de laatste set was erg erg TOP!maar in arnhem tijdje geleden en in zaandam gisteren was gewoon erg zwak

ARMIN van buuren draaide gisteren gewoon super!!echt lekkere trance....en Ferry maakte er ook een leuke set van

Posted by michiel on May-01-2001 08:41:

quote:
Originally posted by Blik

ADK heeft een fan!!!!

als je wilt kan ik je zijn telefoonnummer (mobiel en thuis), adres etc....geven Tegen een kleine betaling natuurlijk

he isgoed man, isgoed
kan die gast eigenlijk wel draaien?

later

michiel

Posted by Opti on May-01-2001 09:22:

TIESTO!! TIESTO!!!

Why?

Door hem ben ik zo'n 2 jaar geleden naar trance gaan luisteren, hij was de 1e (echte) dj die ik live heb gehoord

Posted by D�eame� on May-01-2001 09:58:

Tiesto! en na MASSIVE Scott Bond

Posted by -=WVG=- on May-01-2001 11:10:

quote:
Originally posted by michiel
kan die gast eigenlijk wel draaien?

Hm...om eerlijk te zijn is het antwoord daarop NEE...maar niet doorvertellen aan de rest van z'n fans

Posted by M5 on May-01-2001 11:26:

MAURO PICOTTO !!

reden: draait gewoon altijd fet hard op party's....gisteren stukje gehoord van mayday 2001 van mauro ....dat ging me toch tekeer !!

Posted by michiel on May-01-2001 12:10:

quote:
Originally posted by -=WVG=-

Hm...om eerlijk te zijn is het antwoord daarop NEE...maar niet doorvertellen aan de rest van z'n fans

hehe lol, nee zal ik niet doen

later

michiel

Posted by Bellie on May-01-2001 16:21:

quote:
Originally posted by M5
MAURO PICOTTO !!

reden: draait gewoon altijd fet hard op party's....

Tsja daar hoef ik dus niks meer aan toe te voegen...ok 1 ding dan.MAURO IS DA MAN!!!!!

GREETZ!!

Posted by Blik on May-01-2001 16:37:

quote:

Om eerlijk te zijn -=WvG=- weten we dat helemaal niet, misschien heeft mr. ADK wel een magisch gevoel in z'n vingers wat Tiesto ook heeft

(verjaardagscadeautje???)

geintje adk

Posted by -=WVG=- on May-02-2001 10:17:

Idea

quote:
Originally posted by Blik

Om eerlijk te zijn -=WvG=- weten we dat helemaal niet, misschien heeft mr. ADK wel een magisch gevoel in z'n vingers wat Tiesto ook heeft

(verjaardagscadeautje???)

geintje adk

Dat zal een prijzig cadeau worden...
Misschien hebben Mike & Bob nog wel 'n een of andere "Instant DJ - Set" in de aanbieding...

Posted by Blik on May-02-2001 11:23:

quote:

Dat zal een prijzig cadeau worden...
Misschien hebben Mike & Bob nog wel 'n een of andere "Instant DJ - Set" in de aanbieding...

Maybe he likes fishing, then the instant fisherman is a great idea

Posted by Mysteric on May-03-2001 09:31:

Heheee mijn favo dj is nog steeds Marco V.

'k heb trouwens pas op zijn site een exclusieve cd gewonnen een 1 uurs mix die verder nog nergens anders te beluisteren was... ik heb hem alleen nog niet binnen, maar ik ben benieuwd

Posted by Remy D on May-03-2001 16:43:

Talking

Die van mij is ook nog steeds Ti�sto alhoewel ik DJ Goku ook steeds beter vind gaan draaien ..

Posted by New Wave on May-03-2001 17:00:

Nou, Cari Lekebusch, vind ik zwaar top, maar ik denk dat veel mensen hem niet kennen, naast hem zijn Richie Hawtin en Luke Slater tha mastas techno dj's
Trance........Judge Jules realy rocks..........
Tiesto begint me nu wel een beetej mijn neus uit te hangen, opzich een beetje de meeste trance.

Posted by TranceFool on May-03-2001 17:11:

quote:
Originally posted by Mysteric
Heheee mijn favo dj is nog steeds Marco V.

'k heb trouwens pas op zijn site een exclusieve cd gewonnen een 1 uurs mix die verder nog nergens anders te beluisteren was... ik heb hem alleen nog niet binnen, maar ik ben benieuwd

Ha cool, kicke man zoiets exclusiefs. Als het wat is laat je het ons natuurlijk ff wete, he..

Latuurrzzz.....

Posted by Bouma-Bros on May-03-2001 20:01:

Tiesto NO. 1 , geen commentaar nodig lijkt me. Volg de man die 3 jaar lang en is altijd al de beste geweest.

Op de voet gevolgd door Scott Bond, die altijd al mijn nummer 2 is geweest eigenlijk. Zijn set in de Melkweg in juni 1999 bij de Magik 4 Release Party was briljant! Daarna nog 2 keer gezien in Gatecrahser, maar ik zie je de man gewoon te weinig! Wie weet binnenkort weer eens in Kremlin of op een Wildlife.....

Mazzel,
Sido (50% Bouma-Bros.)

Posted by Mysteric on May-04-2001 06:57:

quote:
Originally posted by TranceFool

Ha cool, kicke man zoiets exclusiefs. Als het wat is laat je het ons natuurlijk ff wete, he..

Latuurrzzz.....

Hij lag gisteren in de brievenbus... marco v - the secret session. Ik ken maar een paar nummers uit de set.Veel nummers zijn mij onbekend, maar wel errug lekker. Geen nummers van hem zelf ertussen, flight643 zit er wel bij.
En jaaaaaaaaah, ik heb z'n handtekening (hangt nu boven m'n bed )

Pages (2): [1] 2 »