TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wat zijn jullie favo dj's en waarom???
Pages (2): [1] 2 »
He iedereen,
FF vraagje wat jullie meningen zijn.(ben pas maar 15 dus heb maar weinig dj live gehoord) moet het hebben van mp3
mijn lijst is:
Tiesto
Armin van Buuren
Ferry corsten
Scott bond
Judge Jules
Nieuw zeker? Deze thread is namelijk pas een paar honderd langs geweest.
Maar als je het dan echt wil weten, het is Tiesto. En waarom het Tiesto is spreekt natuurlijk voor zich.
Laters
Tja...als ik het goed heb bijgehouden is dit thread nr 153 met hetzelfde onderwerp
...Maar ja, wat maakt het uit, ik kies trouwens maar voor...Tiesto
Ik ga voor DJ Jean 

haha LOL
kga denk ik ook maar voor Tiesto, moet die wel wat vaker verschillende platen draaien
Ja de laatste tijd draait Tiesto een beetje veel dez11de platen he. Beetje verandering ken geen kwaad, maar dat komt wel weer hoop ik.
Mzzl :-)
tiesto en armin
ADK
mijn favo is die gast rechts op de foto hierboven
later
michiel
| quote: |
| Originally posted by michiel mijn favo is die gast rechts op de foto hierboven later michiel |
Tegen een kleine betaling natuurlijk
nou mijn favoriete DJ was/is altijd tiesto...maar laatste tijd dat ik hem zag vond ik dat ie erg bagger draaide.Zoals de laatste set was erg erg TOP!maar in arnhem tijdje geleden en in zaandam gisteren was gewoon erg zwak 
ARMIN van buuren draaide gisteren gewoon super!!echt lekkere trance....en Ferry maakte er ook een leuke set van 
| quote: |
| Originally posted by Blik ADK heeft een fan!!!! als je wilt kan ik je zijn telefoonnummer (mobiel en thuis), adres etc....geven Tegen een kleine betaling natuurlijk |
TIESTO!! TIESTO!!!
Why?
Door hem ben ik zo'n 2 jaar geleden naar trance gaan luisteren, hij was de 1e (echte) dj die ik live heb gehoord
Tiesto! en na MASSIVE Scott Bond
| quote: |
| Originally posted by michiel kan die gast eigenlijk wel draaien? |
MAURO PICOTTO !!
reden: draait gewoon altijd fet hard op party's....gisteren stukje gehoord van mayday 2001 van mauro ....dat ging me toch tekeer !! 
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Hm...om eerlijk te zijn is het antwoord daarop NEE...maar niet doorvertellen aan de rest van z'n fans |

| quote: |
| Originally posted by M5 MAURO PICOTTO !! reden: draait gewoon altijd fet hard op party's.... |
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Hm...om eerlijk te zijn is het antwoord daarop NEE...maar niet doorvertellen aan de rest van z'n fans |

)
| quote: |
| Originally posted by Blik Om eerlijk te zijn -=WvG=- weten we dat helemaal niet, misschien heeft mr. ADK wel een magisch gevoel in z'n vingers wat Tiesto ook heeft ![]() (verjaardagscadeautje??? )geintje adk |
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Dat zal een prijzig cadeau worden... Misschien hebben Mike & Bob nog wel 'n een of andere "Instant DJ - Set" in de aanbieding... |
Heheee mijn favo dj is nog steeds Marco V.
'k heb trouwens pas op zijn site een exclusieve cd gewonnen
een 1 uurs mix die verder nog nergens anders te beluisteren was... ik heb hem alleen nog niet binnen, maar ik ben benieuwd
Die van mij is ook nog steeds Ti�sto alhoewel ik DJ Goku ook steeds beter vind gaan draaien
..
Nou, Cari Lekebusch, vind ik zwaar top, maar ik denk dat veel mensen hem niet kennen, naast hem zijn Richie Hawtin en Luke Slater tha mastas techno dj's
Trance........Judge Jules realy rocks..........
Tiesto begint me nu wel een beetej mijn neus uit te hangen, opzich een beetje de meeste trance.
| quote: |
| Originally posted by Mysteric Heheee mijn favo dj is nog steeds Marco V. 'k heb trouwens pas op zijn site een exclusieve cd gewonnen een 1 uurs mix die verder nog nergens anders te beluisteren was... ik heb hem alleen nog niet binnen, maar ik ben benieuwd |
Tiesto NO. 1 , geen commentaar nodig lijkt me. Volg de man die 3 jaar lang en is altijd al de beste geweest.
Op de voet gevolgd door Scott Bond, die altijd al mijn nummer 2 is geweest eigenlijk. Zijn set in de Melkweg in juni 1999 bij de Magik 4 Release Party was briljant! Daarna nog 2 keer gezien in Gatecrahser, maar ik zie je de man gewoon te weinig! Wie weet binnenkort weer eens in Kremlin of op een Wildlife.....
Mazzel,
Sido (50% Bouma-Bros.)
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Ha cool, kicke man zoiets exclusiefs. Als het wat is laat je het ons natuurlijk ff wete, he.. Latuurrzzz..... |
)
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.