TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sony Reklamen?
Sony Reklamen?
Vilken l�t �r det som spelas i den nya sony reklamen? Jag k�nner igen den som fan!! Jag blir kn�pp om jag inte f�r reda p� det!
future sound of london - papua new guinea (satoshi tomiie remix)
kan dock vara n�gon annan, men det k�nns bara som om det �r satoshi's remix.
finns en tr�d i music forum, med exakt den fr�gan
d�r stod �ven svaret (ifall nu ovanst�ende inte skulle vara r�tt)
Fan, tack! Iranen kommer till unds�ttning! 
H�ll p� att fucka ur d�r en stund!
Men jag tror det �r orginalet..
| quote: |
| Originally posted by reveal finns en tr�d i music forum, med exakt den fr�gan d�r stod �ven svaret (ifall nu ovanst�ende inte skulle vara r�tt) |
satoshi tomiie main path p� den d�r e en av de b�sta progl�tarna jag n�nsin h�rt. fruktansv�rt nice 
i vilken sonyreklam e den med i?
Eftersom det �nd� �r p� tal. Har precis klarat GTA3 och p� en av radiostationerna (Rise FM) spelas trancemusik. F�rst trodde jag att det var lite ploj av n�t k�llarband eller n�t. Men n�r jag lyssnat lite noga h�r jag namnet Warrior n�mnas. Kan det vara s� att det �r riktiga artister och vilka �r det i s�dana fall som �r skyldiga?
| Originally posted by Aendy Eftersom det �nd� �r p� tal. Har precis klarat GTA3 och p� en av radiostationerna (Rise FM) spelas trancemusik. F�rst trodde jag att det var lite ploj av n�t k�llarband eller n�t. Men n�r jag lyssnat lite noga h�r jag namnet Warrior n�mnas. Kan det vara s� att det �r riktiga artister och vilka �r det i s�dana fall som �r skyldiga? |

| Originally posted by Aendy Eftersom det �nd� �r p� tal. Har precis klarat GTA3 och p� en av radiostationerna (Rise FM) spelas trancemusik. F�rst trodde jag att det var lite ploj av n�t k�llarband eller n�t. Men n�r jag lyssnat lite noga h�r jag namnet Warrior n�mnas. Kan det vara s� att det �r riktiga artister och vilka �r det i s�dana fall som �r skyldiga? |
| Originally posted by King of Clubs Skulle ju kunna vara Warrior - Warrior. Den g�r typ "Here comes the Warrior......" sen kommer jag inte ih�g n�t mer, haha. Tjejr�st iaf.. Har f�r mej att Michael Woods ligger bakom Warrior. |
| Originally posted by mindshooter N�h det �r inte den... Jag tvivlar p� att det �r Warrior p� n�n av l�tarna d�ra... Warrior �r d�remot med i 51:st state under ravescenen |
| Originally posted by King of Clubs Jag antog att jag hade fel efter att jag l�st det du postat 2 millisekunder f�re mej. Kommer inte ih�g att dom spelade Warrior i 51:st State... |